referendum op 7 augustus

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: referendum op 7 augustus

#16 Bericht door driver » maandag 08 augustus 2016, 16:11

Voor mij is het de ver van mijn bed show dus verdiep me er niet echt in.Wat de toekomst daar brengt weet niemand denk ik zelfs de Thai niet. Het merendeel leeft m.i van dag tot dag en maakt zich niet zo druk over later ongeacht waar het om gaat.Suk woont nu hier maar ik heb zowel haar familie in Thailand als haar nergens over gehoord wat betreft dat referendum.

jumbo
Expat
Expat

#17 Bericht door jumbo » woensdag 10 augustus 2016, 03:50

Arietwee schreef:Democratie werkt niet in landen met luie of intolerante mensen.
beetje strak door de bocht Arie
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door Loe » woensdag 10 augustus 2016, 06:35

Arietwee schreef:Democratie werkt niet in landen met luie of intolerante mensen.
Welk land in de wereld heeft echte democratie? Bestaat democratie eigenlijk welk echt. Het woord democratie wordt veel door mensen misbruikt om anderen te kunnen kwetsen, vernederen etc.

Als je werkt kan je niet alles tegen je meerdere zeggen is dat democratisch en zo zijn er nog tig voorbeelden dus echte democratie is een farce

En Arietwee als je bedoelt dat alle thaise mensen lui zijn zou ik fijn in Nederland blijven.

wanadee
Expat
Expat

#19 Bericht door wanadee » woensdag 10 augustus 2016, 07:09

Tegen je baas zeggen dat hij een eikel is lijkt me niet verstandig. Maar je raakt hooguit je baan kwijt en komt niet in de gevangenis of erger.
Maar misschien is dit wel de beste oplossing voor een bepaalde periode. We kunnen niet in alle landen onze democratie als zaligmakend promoten, zoiets moet zich ontwikkelen vanuit het volk en hun eigen cultuur. Misschien dat ze over 20/30 jaar zover zijn dat ze een volgende stap kunnen maken, uiteindelijk hebben ze nu zelf voor deze tussenfase gekozen.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”