Nou en dan duik ik maar achter een dik boek

Moderator: Loempia
Ik niet.Gardensafari schreef:Ik geef het op...elst99 schreef:Ik zal weer negatief bestempeld worden, maar vertel mij nu is welk programma voor een prijs in aanmerking komt?
Vind je dat nou niet zonde van de tijd??? Zodra een boek verfilmd word kun je het hele verhaal in hooguit 2 uur bekijken.elst99 schreef: Nou en dan duik ik maar achter een dik boek
Jammer dat dit programma vaak gepresenteerd word door een slungel met een pak dat een paar maten te klein is....Het zal wel mode zijn zeker.driver schreef:Studio SportGardensafari schreef:Ik geef het op...elst99 schreef:Ik zal weer negatief bestempeld worden, maar vertel mij nu is welk programma voor een prijs in aanmerking komt?
Dan heb je de kans op zondag 25 oktober bij Carlo's TV Café op RTL 4prajak schreef:Voor de centen hoeft die familie het niet te doen, Bontje. Het is wel zaak de onderneming draaiend te houden maar dat doen ze allemaal, niet speciaal de De Mol-len alleen.
Ik zie deze meneer De Mol liever dan broodvoetballers die er met de pet naar gooien tegen 10 Tsjechen.
Vlgs mij horen veel vrouwen dat in Nederland en elders ha,ha.elst99 schreef:Nou ja Driver, ook dan moeten ze wel een keer hun best doen bij voetballen toch, wil het leuk blijven, ik hoor hier alleen maar stomme idioot, laag man, voor mij mag je er 3 wedstrijden uit en dat zijn proffesionals, het is niet om aan te zien!![]()
Nou en dan duik ik maar achter een dik boek
Klopt. Heb het aangepast in mijn artikel. Mongolen is nu net het woord dat we NIET willen horen....RuudThai schreef:Overigens Prajak, inwoners van Mongolië worden geen Mongolen genoemd maar Mongoliërs!