Campo Allegro is een bordeel vlak bij het vliegveld waar dames uit vele verschillende omliggende landen hun spaarrekening op komen krikken.Vroeger bij de Marine mochten wij daar niet komen en was er regelmatig controle van de MP'sAshakorat schreef:Ben ik met je eens driver, niet accepteren is mijn mening. Bij ons in de buurt is een half jaar geleden een nieuw restaurant gekomen, voor thaise begrippen vrij prijzig, voor een maaltijd met een biertje ben je 1000 bth de man kwijt. Ze hebben daar een lekkere steak en die heb ik laatst weer besteld met de zeer duidelijke boodschap er bij dat er geen vetzooi in mag zitten. De eerste keer is dat goed gegaan, deze keer niet. Dus ondanks de protesten van mijn vrouwtje heb ik de boel terug gestuurd en een nieuwe gekregen die wel goed was. Grappig is dan wel dat ik ook alle bijgerechten die ik tijdens het wachten verorberd had, oa patat en een salade, ook weer nieuw kreeg. Ik ga er van uit dat ze er van geleerd hebben.driver schreef:En als niemand dus reclameert blijft het zeker doorgaan dat ze minder goede kwaliteit leveren.bontje schreef:Ben momenteel een nieuw huis aan het bouwen, Voor mijn zwembad had ik 170 lengtes betonstaal laten komen (db12 sd40) Was een prima kwaliteit, Voor mijn fundering heb ik vorige week nog 40 lengtes bij laten komen van dezelfde zaak, Jullie weten waarschijnlijk wel dat het betonstaal dubbel gevouwen aankomt bij de klant....Toen we begonnen met de lengtes recht te maken merkte ik direct dat de kwaliteit stukken en stukken minder was, Zo erg zelfs dat ik het aan de kant gegooit heb en bij een andere zaak 40 nieuwe lengtes heb besteld.......Ik weet uit ervaring dat reclameren geen zin heeft........ Heb ik dus ook niet gedaan.
Zolang deze fraude blijft bestaan zal er regelmatig wat instorten in Thailand.
Je kunt toch gewoon naar dat bedrijf toegaan en zeggen /laten zien met fotoos dat deze partij minder is dan de eerste en dat je graag een nieuwe partij wilt die wel goed is.
Of ze het dan doen/kunnen is wat anders maar niks melden ligt zeker niet in mijn straatje zowel hier niet maar daar ook niet.
gr driver
Wat is overigens Campo Allegro?
Maar ja zeg tegen een paar Hollandse knapen dat mag niet dan gaan ze juist,dus als de MP kwam riepen die vrouwen,jantje,jantje MP dus moest je maken dat je weg kwam want ze pikten ons er zo uit met die keurig geknipte koppies,maar als we dan aan de haal gingen riepen die vrouwen ons binnen en verstopte ons.Dus wij jantjes hadden een goede verstandhouding met de dames van plezier.Ik praat nu weel van ettelijke jaren terug het zal nu ook wel veranderd zijn.