Nee hoor,hanshu schreef: Bluf hoor Elst...allemaal bluf van die heren die hem een naampie geven omdat ze hem altijd kwijt zijn.
die van mij geeft altijd kopjes als hij een leuke mevrouw ziet lopen.

Moderator: Loempia
Nee hoor,hanshu schreef: Bluf hoor Elst...allemaal bluf van die heren die hem een naampie geven omdat ze hem altijd kwijt zijn.
Maar.....mooie vrouwen zijn toch om over te leuteren? Of ziet Gardensafari liever een mooie olifant, jachtluipaard, marmot, hagedisje of fruitvliegje? Mag hoor. Iedereen heeft recht op zijn eigen aberratie.Gardensafari schreef:Dit is een leutertopic geworden.
Gardensafari schreef:Maar in dit topic wordt vooral geleuterd over leuters....
En dat is een beetje l*llig.
Alle vrouwen met penisnijd hebben al een afspraak gemaakt met hun psychiater.
En uit angst hebben die allemaal een slanglederen peniskoker aangeschaft.
Marianne Thieme gaat vragen stellen in de kamer.
Unesco wil de peniskoker op de werelderfgoedlijst.
De Chinese electronicagigant Huawei heeft het niet helemaal begrepen: hun electrische peniskoker wordt nauwelijks verkocht.
Overigens blijkt het artikel wel populair in Thailand.
Twee penisaanzetklinieken hebben de deur al moeten sluiten, omdat vrouwen overstappen van de afsnijmethode op de kookmethode. Echter eenmaal gekookt is het ding niet meer te redden.
Lipton maakt, uitsluitend in Thailand, Ice Penis Tea.
De warenautoriteit stelt een onderzoek in.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat Gardensafari graag ziet weet ik niet, maar wijlen prins Friso zag erg graag een, of meer accuraat: de marmot. (Ik moet zeggen dat hij dan toch een geleide hond had moeten aanschaffen; de foto op Wiki vind ik niet echt bewonderenswaardig.)prajak schreef:Maar.....mooie vrouwen zijn toch om over te leuteren? Of ziet Gardensafari liever een mooie olifant, jachtluipaard, marmot, hagedisje of fruitvliegje? Mag hoor. Iedereen heeft recht op zijn eigen aberratie.
greenthaiway schreef:schoonheid vindt je in dorpjes, op een markt, een assepoetser die door haar moeder verborgen wordt gehouden voor teveel aandacht...