Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom
Moderator: Loempia
-
baco101
- Volwaardig lid

Bericht
door baco101 » vrijdag 13 februari 2015, 11:54
Backpacker90 schreef:Jeanette schreef:Ik moest even lachen om dat 'torenhoge kosten' van je.

Laten we het dan maar op kosten houden. Scheelt me al gauw 800 thb per nacht
Er zal waarshijnlijk verwacht worden dat jij alles betaald ook als je bij haar familie bent, het hoeft niet maar die kans is aanwezig.
Die familie kan opeens heel groot zijn als je een keer met ze gaat eten.
En dat verhaal dat het cambodjanen of burmezen zijn die geld van je vriendin hebben gejat kan ook heel goed zijn dat het gewoon thai waren, maar een thai zal vaak zeggen thai doen dat niet. Vooral burmezen zijn zeer populaire scapegoats.
zal de Thaise logica nooit begrijpen.
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one
-
Jeanette
- Volwaardig lid

Bericht
door Jeanette » vrijdag 13 februari 2015, 13:43
Backpacker90 schreef:Jeanette schreef:Ik moest even lachen om dat 'torenhoge kosten' van je.

Laten we het dan maar op kosten houden. Scheelt me al gauw 800 thb per nacht
Laat je ons weten of je echt op haar zak mag leven?
Eindelijk weer eens een andere insteek bij relaties tussen een farang en een Thaise.

-
elst99
- Volwaardig lid

Bericht
door elst99 » vrijdag 13 februari 2015, 14:12
Ben je daar echt nieuwsgierig naar? Nee toch hoop ik!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
torkom
- Volwaardig lid

Bericht
door torkom » vrijdag 13 februari 2015, 14:18
Jeanette schreef:
Laat je ons weten of je echt op haar zak mag leven?

Ik zou het niet kunnen en niet willen...maar wel geïnteresseerd in hoe het backpacker90 vergaat.
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.
-
brake034
- Expat

Bericht
door brake034 » vrijdag 13 februari 2015, 14:27
Jeanette schreef:Laat je ons weten of je echt op haar zak mag leven?
Eindelijk weer eens een andere insteek bij relaties tussen een farang en een Thaise

Hoe rolbevestigend?!
Marcel
-
Backpacker90
- komt net kijken

Bericht
door Backpacker90 » vrijdag 13 februari 2015, 14:40
Hoe het mij vergaat, geen idee, we gaan het meemaken. Ze is in ieder geval heel goed op de hoogte van het feit dat ik niet heel veel te besteden heb. Ze verwacht niets van me in ieder geval. Aldus een Thaisse
Uiteraard zal ik natuurlijk wel het e.e.a. moeten gaan betalen voor haar, maar de kosten voor een hotel die kan ik gelukkig skippen!
-
Jeanette
- Volwaardig lid

Bericht
door Jeanette » vrijdag 13 februari 2015, 17:09
Backpacker90 schreef:Goedenavond,
Over anderhalve maand begint mijn lange reis door Zuid-Oost Azië. Mijn reis begint in Bangkok, en hier ga ik ongeveer 2 weken doorbrengen met een
Thaise meid 
die ik mijn vorige reis heb leren kennen. Ik kan dus ook bij haar overnachten, dit
uiteraard 
gratis.
Echter woont zij sinds vandaag in een oud gebouw waar ze voor 2000thb een kamer huurt, dit vlak bij Khaosan Rd. Allemaal heel leuk en aardig, probleem alleen is dat er ook veel Cambodjanen wonen daar. Vandaag heeft ze 3 minuten haar kamer open laten staan, en gelijk is er geld van haar gejat.
Nu wil ik heel graag daar overnachten, heb alleen een hoop geld mee, plus uiteraard mijn paspoort, telefoon, gopro en alle andere kostbare dingen. Niet ideaal om dat alles daar achter te laten.
Mijn vraag is dus of er een mogelijkheid is dat ik al die dingen rond Khaosan Rd. In een kluis kan opbergen, zodat ik me geen zorgen hoef te maken dat mijn spullen weg zijn?
Groetjes
Beetje vreemde informatie voor een eerste bericht, het zou zo maar een nieuwe Borus kunnen zijn.
Tja ... en Cambodjanen ... die worden toch allemaal geboren met een genetische afwijking op het vlak van mijn en dijn?
Wat is trouwens een gopro?
Ha, die heb ik. gopro.com