Presentatie Yamaha R3 in Buriram

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Presentatie Yamaha R3 in Buriram

#16 Bericht door Henk Korat » vrijdag 13 februari 2015, 14:48

Arie, ligt niet ver van Khorat af. Zo'n 200 km schat ik in. Ik ga altijd over Chok Chai. Over Chakkarat is niet zo'n beste weg. Grotendeels 2 baans en veel vrachtwagens. Het is een leuke stad met een mooi voetbal stadion en nu ook een circuit.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door driver » vrijdag 13 februari 2015, 14:52

Henk Korat schreef:Arie, ligt niet ver van Khorat af. Zo'n 200 km schat ik in. Ik ga altijd over Chok Chai. Over Chakkarat is niet zo'n beste weg. Grotendeels 2 baans en veel vrachtwagens. Het is een leuke stad met een mooi voetbal stadion en nu ook een circuit.
Ja, weet ik waar Buriram ligt Henk maar ik ben daar in de plaats zelf nog nooit geweest bedoelde ik eigenlijk.
Suk is gisteren weer terug gekomen uit Thailand en dit jaar zullen wij daar niet meer heen gaan verwacht ik.

Misschien in 2015 weer of eerder als er een reden voor is.

gr driver

Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door Herbergier » vrijdag 13 februari 2015, 16:51

Buriram ligt 125 km van Korat vandaan, maar dan wel over de weg langs Chakarat, die al voor grote delen vierbaans is en lang niet zo druk met vrachtwagens als jij zegt, (over Chok Chai kan het inderdaad wel 200 km zijn) wij gaan regelmatig naar Korat, omdat mijn vrouw haar familie daar woont, dus ik ken die weg langs Chakarat vrij goed en wij doen er ongeveer twee uur over, via Chok Chai is het al gauw drie uur rijden, want dan moet je de laatste 65 km, van Nang Rong naar Buriram, over een drukke tweebaans weg.
Alles van waarde is weerloos.

bantakokennerkhorat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door bantakokennerkhorat » vrijdag 13 februari 2015, 18:01

driver schreef:
Henk Korat schreef:Arie, ligt niet ver van Khorat af. Zo'n 200 km schat ik in. Ik ga altijd over Chok Chai. Over Chakkarat is niet zo'n beste weg. Grotendeels 2 baans en veel vrachtwagens. Het is een leuke stad met een mooi voetbal stadion en nu ook een circuit.
Ja, weet ik waar Buriram ligt Henk maar ik ben daar in de plaats zelf nog nooit geweest bedoelde ik eigenlijk.
Suk is gisteren weer terug gekomen uit Thailand en dit jaar zullen wij daar niet meer heen gaan verwacht ik.

gr driver
Driver verveelde jij je zo erg toen Suk in Thailand was dat je maar een tijdmachine hebt gebouwd. :clap: :thumbsup:
Werken is heerlijk laat daarom ook wat over voor je collega"s

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#20 Bericht door driver » vrijdag 13 februari 2015, 19:20

bantakokennerkhorat schreef:
driver schreef:

gr driver
Driver verveelde jij je zo erg toen Suk in Thailand was dat je maar een tijdmachine hebt gebouwd. :clap: :thumbsup:
Vervelen niet echt maar ik lees nu wat jij ook las vlgs mij ....Zal ik er nu dan maar 2016 weer of eerder....van maken ;)

gr driver

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”