Nu dat hebben we gezien in Panama,daar lopen ze nu nog te zoeken,ja ik weet het Thailand is geen Panama maar ze hoeven maar een verkeerde tegen te komen.Je vergelijkingen gaan heel erg mank,maar als je wilt blijven zeuren mij best dan gaan we nog even door.En nee meiden van 20 zijn geen uilskuikens meer daarom vallen er nog heel wat ten prooi aan loverboy's omdat ze zo lekker bij de hand zijn.Gardensafari schreef:1 Dan zou ik het aan de schrijver vragen en niet aan de uitgever.nbreeker schreef:Als je wilt dan geef ik je de naam van de uitgever dan kan je het daar gaan vragen.
2 Nooit gehoord van "Het is gelogen alsof het gedrukt staat"?
3 Het zal wel eens voorkomen, net als er een trainer is in Nederland die naakte meiden fotografeert. Je gaat toch niet alle toeristen die naar Nederland komen waarschuwen met de woorden: "Ga in Nederland niet hockeyen!".
Thailand is ongevaarlijker dan menig land in het Midden-Oosten of Zuid-Amerika. En meiden van in de twintig zijn geen uilskuikens meer.
Ik heb trouwens gisteren een documentaire gezien over die Monk die na een kind op de wereld te hebben gezet en een hoop geld te hebben ingezameld gevlucht is naar Amerika,na gede-frocked te zijn"The Runaway monk" nu die overkoepelende organisatie die monken in de gaten houd waarschuwd er ook voor dat er veel fake monken zijn en dat er bij de zogenaamde echte Monken ook veel verkeerde bij lopen.
Dus zo gek was die waarschuwing nog niet in de "Rough Guide to Thailand"