Moderator: Loempia
Punt b is het meest voorkomend.Duncan schreef:En toch, een bevriende expat ( Canadees ) die al meer dan 20 jaar in Chiang Mai zit verzuchtte me dat hij nog geen enkele tent had weten te vinden waar je fatsoenlijke friet kon eten in CMX, wat hij daar dan ook onder mag verstaan.
Weet niet of het een gat in de markt is ( denk het niet eigenlijk ), want a: Thais leggen denk ik geen 60 baht neer voor een bak patat en b: als het wel een succes is doen Oi rechts en Noi links van je morgen hetzelfde voor 5 baht minder...
Maar nogmaals, succes, wie niet waagt.... etc.
Patat in fast food is een "side dish" niet het hoofdgerecht.Ais schreef: Zitten genoeg Thaise een patatje met burger of kip te eten als ik daar binnen stap.....
Kan er alleen maar beter op worden danIn Chiang Mai staat al een tijdje Café-Restaurant Benelux te koop, als ik goed ben ingelicht
kdek87 schreef:Ik Wil een foodcourt beginnen een Kleine shop met fast food. Bij advocaat geweest hij vraagt 75.000 voor het hele pakketje inclusief non immigrant b visa, vergunning om voedsel en non alcoholische dranken te verkopen plus hij wordt Dan mijn partner samen met zijn collega ik krijg 40 % maar mijn votes gaan keer 20 zij hebben de andere 60 % hun votes gaan x1 ik wordt general manager en heb alleen het recht om transacties en ben de enige die mag tekenen.