Thaise meid ontmoet (serieus of niet)

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thaise meid ontmoet (serieus of niet)

#16 Bericht door Duncan » woensdag 18 december 2013, 11:30

bmw1serie schreef:
Mijn vraag aan jullie is denken jullie dat zij serieus is en of ik er mee door moet gaan van mijn kant ben ik positief maar ik zit nu in de rozewolk fase :D

Groetjes D
Only time will tell... Houd je koppie erbij, let op bepaalde signalen en houd de hand op de knip. "Goede" vrouwen kunnen onder druk van de familie toch veranderen in goudzoekers en "foute" vrouwen kunnen er ook gewoon zat van zijn als ze een leuke man tegenkomen en met hem verder willen gaan. Wat dat betreft zijn Thais net mensen ;) .
Tipje: als je belt, bel dan niet steeds op dezelfde dag/tijd, maar wissel het af.

bmw1serie
komt net kijken
komt net kijken

#17 Bericht door bmw1serie » woensdag 18 december 2013, 13:28

Beste forum leden,

Alvast heel erg bedankt voor jullie vele antwoorden.

Om wat vragen van jullie te beantwoorden

Ze heeft Marketing studie afgerond op Naresuan University (geen idee of dit een goede is maar dat kunnen jullie mij misschien vertellen)

Ik heb zelf redelijke financiële middelen om 2 personen te dragen.

antwoord op het feit of het een golddigger is, ik heb het idee dat ze het geld totaal niet nodig heeft. heeft alle luxe producten die wij hier hebben ook nieuwste iPhone eigen nieuwe auto, dure kleding.

Om terug te komen op de club waar over gesproken is bedankt voor die informatie dat wist ik niet alleen dit meisje werd opgehaald door haar vader en deze beste man reed in een vrij nieuwe mercedes.

ze heeft mij niet gelijk gevraagd om mee te komen naar haar ouders dat kwam pas later.

ik heb op internet gevonden dat in principe de betere Thaise families niks willen met een buitenlander klopt dat ? enzo ja kan het dan niet zo zijn dat het een uitzondering is ?

Ik ben van plan om half januari terug te gaan

groetjes D

( P.S. ben inderdaad in het bezit van een BMW 1 Serie)

hoop nog wat reacties te krijgen

bantakokennerkhorat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door bantakokennerkhorat » woensdag 18 december 2013, 13:47

Mijn vraag aan jullie is denken jullie dat zij serieus is en of ik er mee door moet gaan van mijn kant ben ik positief maar ik zit nu in de rozewolk fase

Beste bmw1serie

Denk je nu werkelijk dat wie dan ook op dit forum jou een antwoord kunnen geven op jou vraag of jou vriendin serieus is of niet.Ze kennen haar niet eens nooit ontmoet of gezien laat staan met haar gesproken te hebben.Als jij er een goed gevoel bij hebt ga er dan voor en laat haar dan voor een vakantie naar Nederland komen voor een maand of drie dan leer je elkaar wat beter kennen en ziet zij hoe jou dagelijks leven er uit ziet.
Werken is heerlijk laat daarom ook wat over voor je collega"s

bantakokennerkhorat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door bantakokennerkhorat » woensdag 18 december 2013, 14:16

Jos Flachs schreef:
bmw1serie schreef:Mijn vraag is kan ik het vertrouwen ? heb haar ontmoet in een exclusive nachtclub Levels
Wat denk je zelf? Het feit dat je de vraag stelt is hem beantwoorden. :neus:

Het kan wat worden. Zolang je verstand gebruikt, hetgeen moeilijk is voor mannen. Genoeg bloed voor een erectie of om na te denken, maar niet allebei te gelijk. Op dit moment zit je meeste bloed onder je broeksriem. Grosso modo zijn Thaise dames niet echt geïnteresseerd in buitenlanders, alleen bij gebrek aan beter of als ATM.

Een relatie tussen 2 verschillende culturen is niet eenvoudig. Als 1 op de 3 "gewone" huwelijken mislukken, meestal binnen 5 jaar, mag ik zelf van geluk spreken. Ben al 20 jaar getrouwd met een Thai, en het ziet er naar uit dat ik levenslang heb. :thumbsup:

Ik niet alleen, er zijn vele forumleden die en lang en gelukkig getrouwd zijn. Maar voor elk succes verhaal zijn er vele nachtmerries. Die lieve jongedame heeft familie. Gaat het daar mee klikken?

En dan werk. Mogelijk kan zij je inhuren of als partner opnemen. Enig idee hoe jij jezelf kan gaan onderhouden, als dat onverhoopt niet mogelijk is?

Weet je zeker dat je permanent in een compleet andere cultuur wilt gaan wonen? Hier op vakantie komen is iets heel anders dan de zekerheid hebben dat niet echt meer terug kunt. Okay, het kan. Maar niet eenvoudig. Dat is echt heel anders dan weten: ach, dit of dat bevalt me niet, maar over 3 weken ben ik weer thuis.

Geniet van je relatie, en probeer er het beste van te maken. En denk eens na over wat ik schrijf. Succes!

Beste Jos Flachs

Waar schreef bmw1serie dat hij in Thailand wil komen wonen en werken?Hij schreef zelfs dat zij graag naar Nederland wil komen.
Werken is heerlijk laat daarom ook wat over voor je collega"s

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#20 Bericht door prajak » woensdag 18 december 2013, 16:08

"...ik heb op internet gevonden dat in principe de betere Thaise families niks willen met een buitenlander klopt dat ? enzo ja kan het dan niet zo zijn dat het een uitzondering is ?...

De 'betere' Thaise families ? En kijk je dan naar die Mercedes, naar het huis, naar de opleiding van de ouders en de vriendin, of kijk je in hun bankboekje ? Die Mercedec kan op de reutel zijn hoor, en het huis ook.

Op internet gevonden....
In principe.....
Een uitzondering...

Ik denk dat je twijfels hebt. Niks mis mee, maar zoek daar zelf een oplossing voor. Wij kunnen je echt niet helpen zoals een ander forumlid al schreef. Als we zeggen 'doen' en het gaat mis dan hebben wij het gedaan. Als we zeggen 'kappen' dan doe je dat toch niet denk ik. Dus vaar jouw eigen route op eigen kompas.

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#21 Bericht door genesis » woensdag 18 december 2013, 16:37

.
Laatst gewijzigd door genesis op dinsdag 22 april 2014, 05:15, 1 keer totaal gewijzigd.

borus
heeft ervaring
heeft ervaring

#22 Bericht door borus » woensdag 18 december 2013, 18:12

Ga er maar vanuit dat er een aantal leden op t forum actief zijn die een bardame aan de haak hebben geslagen en op basis van die ervaring commentaar geven. Ik betwijfel of dat de juiste referentie is voor hoe om te gaan met Thaise vrouwen in het algemeen en tips of advies daaromtrent.

Neem niet alles al te serieus wat hier geschreven wordt!

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#23 Bericht door genesis » woensdag 18 december 2013, 20:59

.
Laatst gewijzigd door genesis op dinsdag 22 april 2014, 05:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#24 Bericht door Duncan » donderdag 19 december 2013, 00:04

Borus is Back! :worshippy:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#25 Bericht door prajak » donderdag 19 december 2013, 01:02

Van de mensen die hier tot vandaag hebben gereageerd heeft er niet EEN een bardame, zover ik de mensen ken. Het advies van Borus lijkt me een slag in de lucht.

Markbr
kenner
kenner

#26 Bericht door Markbr » donderdag 19 december 2013, 01:02

genesis schreef:Mijn meisje komt niet uit de 'regionen' wat jij benoemt ;)

Genesis
De mijne ook niet :happyno:

Ik zou als advies meegeven. Probeer haar cultuur en situatie te begrijpen. Gewoon zonder raar te denken over alles.
Leer ZEKER de familie kennen want dat is echt heel belangrijk. ZEKER voor haar. Als jij al zoiets hebt van. Ik hoef
de familie niet te zien dan komt dat zoooo raar over voor haar. Dan neem je haar ook niet serieus. Bij twijfel over
dingen vraag er naar. Toon veel interesse, in haar maar ook veel in haar land, enz enz...gezichtsverlies wil niemand
in Thailand. Veel toeristen behandelen de Thai als 6e rangs idioten. Laat dus VOORAL merken dat jij dat niet doet ;)
Om een lang verhaal kort te maken...toon vooral HEEL VEEL respect voor haar en omgeving

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#27 Bericht door Hua Thale » donderdag 19 december 2013, 03:21

Denk dat Borus net even een klein beetje te veel de nadruk op de al geschreven reacties neer legt.
Foei Borus hoe kan je nu zo dom zijn om te denken dat er op dit forum mensen zijn die een vrouw hebben die vroeger ietsje te baldadig was.
Zou van Markbr graag willen weten waarom het HEEL VEEL respect moet zijn en niet gewoon normaal respect zoals je dat tegen iedere wereldburger doet.?

Een reactie geven op de vraag van bmw is zo wie zo humor veel meer als een indicatie geven over het uitgaanscentrum kan je niet doen en daar de conclusie uit trekken dat je niet met een plattelands meisje van doen heb.
Voor de rest zal je het zelf moeten ontdekken zoals overal ter wereld.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#28 Bericht door Herbergier » donderdag 19 december 2013, 03:46

BMW, ik zou deze vraag stellen in het damesweekblad de EVA of de Margriet (als die nog bestaan), daar hebben ze een tante Miep en die geeft je dezelfde antwoorden als de meeste heren hier.

Doe gewoon je eigen zin en geniet met het meisje, loopt het fout dan loopt het fout, dan ben je weer een paar euro'tjes armer en een ervaring rijker, gaat het goed tussen jullie dan is dat heel fijn en wens ik jullie een lang mooi leven samen, je bent tenslotte nog jong met 24 jaar en je hebt nog een heel leven voor je, de meeste prikkers op dit forum, zoals ik zelf, zijn de 50 al lang gepasseerd en kijken heel anders tegen een jeugd(vakantie)liefde aan dan de twintigers van deze tijd.
Alles van waarde is weerloos.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#29 Bericht door ron » donderdag 19 december 2013, 04:57

Herbergier schreef:BMW, ik zou deze vraag stellen in het damesweekblad de EVA of de Margriet (als die nog bestaan), daar hebben ze een tante Miep en die geeft je dezelfde antwoorden als de meeste heren hier.

Doe gewoon je eigen zin en geniet met het meisje, loopt het fout dan loopt het fout, dan ben je weer een paar euro'tjes armer en een ervaring rijker, gaat het goed tussen jullie dan is dat heel fijn en wens ik jullie een lang mooi leven samen, je bent tenslotte nog jong met 24 jaar en je hebt nog een heel leven voor je, de meeste prikkers op dit forum, zoals ik zelf, zijn de 50 al lang gepasseerd en kijken heel anders tegen een jeugd(vakantie)liefde aan dan de twintigers van deze tijd.
Dat was toch in "onze" tijd Mona..........Afbeelding

Ik zie dat ze nog in de running is. :Whistle:

http://www.deondernemer.nl/binnenland/3 ... -Mona.html
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#30 Bericht door ron » donderdag 19 december 2013, 04:58

Er is nog een variant,zie ik nu......... :Whistle:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”