Dat is korrekt Ron,als ik mezelf een vraag stel krijg ik tenminste antwoord en als ik het antwoord niet weet zoek ik het uit net zolang tot ik het wel weet.ron schreef:
Married visa verlenging.
Moderator: Loempia
- nbreeker
- Standaard Lid
Re: Married visa verlenging.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
Goedemorgen Nick
Mischien wist niemand het antwoord,dat zou natuurlijk ook een mogelijkheid kunen zijn.......
Door jou bijdrage hier,weten tenminste nu wel een paar anderen hoe de welbekende vork in de steel zit.
Tja,en soms moet je zelf dingen gaan uitvinden,weet je tenminste zeker dat je de juiste info krijgt.
Ik heb ook wel eens dingen hier gevraagd op het forum,en vaak veel van op kunnen steken,maar toch bij andere dingen is de situatie compleet anders,of "zien" verschillende mensen dingen op een andere manier.
Vandaar mijn langere verblijf hier,en zie ik dat zelf-ervaring een geheel andere kijk op de zaak (lees:onze situatie) geeft,dan een vraag stellen over het 1 en ander.
Veel situatie,s zijn voor mensen geheel anders,door bijvoorbeeld gezins-samenstelling of verschillende idealen.
Jou vraag was echter een concrete vraag,dus ga ik er van uit dat er nog niemand van de forumleden met deze situatie in aanraking is geweest.
Groet,Ron.
Mischien wist niemand het antwoord,dat zou natuurlijk ook een mogelijkheid kunen zijn.......

Door jou bijdrage hier,weten tenminste nu wel een paar anderen hoe de welbekende vork in de steel zit.
Tja,en soms moet je zelf dingen gaan uitvinden,weet je tenminste zeker dat je de juiste info krijgt.
Ik heb ook wel eens dingen hier gevraagd op het forum,en vaak veel van op kunnen steken,maar toch bij andere dingen is de situatie compleet anders,of "zien" verschillende mensen dingen op een andere manier.
Vandaar mijn langere verblijf hier,en zie ik dat zelf-ervaring een geheel andere kijk op de zaak (lees:onze situatie) geeft,dan een vraag stellen over het 1 en ander.
Veel situatie,s zijn voor mensen geheel anders,door bijvoorbeeld gezins-samenstelling of verschillende idealen.
Jou vraag was echter een concrete vraag,dus ga ik er van uit dat er nog niemand van de forumleden met deze situatie in aanraking is geweest.
Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
door hen
-
- Volwaardig lid
Iedere Immigratiepost heeft zijn eigen regels. Je moet het steeds weer zelf uitvinden, soms van jaar tot jaar.
Soms gaat het bijna vanzelf, soms vragen ze foto's (Frans Farang en Ooy op de sofa, aan de tafel, in de tuin, bij de auto, met Minou de poes en Blaf de hond) en/of wil men getuigen en ik hoorde van iemand die ze op bezoek had gekregen en waar men de buren had ondervraagd.
Er is geen uniformiteit; de ambtenaar die net de bokkenpruik op heeft gaat drempels opwerpen die er mogelijk morgen niet meer zijn......
Soms gaat het bijna vanzelf, soms vragen ze foto's (Frans Farang en Ooy op de sofa, aan de tafel, in de tuin, bij de auto, met Minou de poes en Blaf de hond) en/of wil men getuigen en ik hoorde van iemand die ze op bezoek had gekregen en waar men de buren had ondervraagd.
Er is geen uniformiteit; de ambtenaar die net de bokkenpruik op heeft gaat drempels opwerpen die er mogelijk morgen niet meer zijn......
- RuudThai
- Expat
Ach, zoals ik al in mijn 1e reactie schreef, ik hoefde nooit foto's en/of getuigen mee te nemen in Nakhon Phanom. Maar misschien vertrouwden ze mij op m'n eerlijke gezicht en is dat bij anderen niet van toepassing......

-
- Volwaardig lid
Oei................RuudThai schreef:Ach, zoals ik al in mijn 1e reactie schreef, ik hoefde nooit foto's en/of getuigen mee te nemen in Nakhon Phanom. Maar misschien vertrouwden ze mij op m'n eerlijke gezicht en is dat bij anderen niet van toepassing......![]()
![]()

"Zij die dansen
door hen
door hen
- Jim
- Volwaardig lid
hoe werkt het eigenlijk als je thaise vrouw (of man) gewoon genoeg verdient voor de visumeisen? (en de farang dus geen eigen inkomen heeft)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
- De Beweerder
- Expat
Niet,tenzij hij/zij het geld op de rekening zet van de aanvrager.
A millionaire in free time, can not save time only use