Gevaarlijke forumleden, pas op je tellen....
Moderator: Loempia
- brake034
- Expat
Re: Gevaarlijke forumleden, pas op je tellen....
Als je me zou kennen weet je dat dit niet gespeeld is, ik speel geen toneel.
Marcel
- Jim
- Volwaardig lid
ik geef jou ook niet ergens de schuld van, brake.
zet gewoon niet heel je hebben en houden op internet.
daar is het niet voor bedoeld.
zet gewoon niet heel je hebben en houden op internet.
daar is het niet voor bedoeld.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
- brake034
- Expat
Dank je Jim, kun je me nu uitleggen waar ik de rode lap werd en de discussie over Goebbels begon?
Want die vergelijking snap ik nog niet.
Want die vergelijking snap ik nog niet.
Marcel
-
- Volwaardig lid
Omdat je dezelfde zin typte die Goebels ooit uitsprak.
Jim haalt nou eenmaal altijd het verleden erbij als hij gelijk wil hebben voor nu en voor in de toekomst.
Het - als je niks te verbergen hebt, waar moet je dan bang voor zijn? - was ook bij 'Big Brother is watching you’ van George Orwell - die in 1948 fantaseerde over 1984 - een zin die alle privacy onmogelijk moest maken.
Oké?
Jim haalt nou eenmaal altijd het verleden erbij als hij gelijk wil hebben voor nu en voor in de toekomst.
Het - als je niks te verbergen hebt, waar moet je dan bang voor zijn? - was ook bij 'Big Brother is watching you’ van George Orwell - die in 1948 fantaseerde over 1984 - een zin die alle privacy onmogelijk moest maken.
Oké?
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Mensen zijn nogal naief.
Hun hele hebben en houden zetten ze in "the cloud".
Kijk, da's gemakkelijk voor de AIVD, de NSA en hoe ze allemaal ook heten mogen...
Vooral als je bedenkt dat de meeste van die "clouds" zich in Amerika bevinden, waar de privacywetgeving niets voorstelt.
Wij hebben in Nederland een veel betere, maar dat geldt toch zeker niet voor de AIVD.
Of zijn er naïevelingen die denken dat dat wel zo is...
Ik ben er bang voor.
Hun hele hebben en houden zetten ze in "the cloud".
Kijk, da's gemakkelijk voor de AIVD, de NSA en hoe ze allemaal ook heten mogen...
Vooral als je bedenkt dat de meeste van die "clouds" zich in Amerika bevinden, waar de privacywetgeving niets voorstelt.
Wij hebben in Nederland een veel betere, maar dat geldt toch zeker niet voor de AIVD.
Of zijn er naïevelingen die denken dat dat wel zo is...
Ik ben er bang voor.
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
En vergeet AH niet. Met de nieuwe bonuskaart willen ze inspelen op wat je koopt.
Ze zien of je van biologisch houdt en hoeveel kant en klaar maaltijden je inslaat.
Ik vind dat wel grappig maar als ik 25 was zou ik me misschien ook zorgen maken.
Nu zal het mijn tijd wel duren.
Ze zien of je van biologisch houdt en hoeveel kant en klaar maaltijden je inslaat.
Ik vind dat wel grappig maar als ik 25 was zou ik me misschien ook zorgen maken.

- Jim
- Volwaardig lid
wat voor nut heeft het verleden als we er niet van mogen lerenJeanette schreef:

-
- Volwaardig lid
Behalve als je altijd boodschappen doet ermee voor bijv de buren of hulpbehovendenJeanette schreef:En vergeet AH niet. Met de nieuwe bonuskaart willen ze inspelen op wat je koopt.

Maar het zal mijn tijd ook wel duren hoor.
Sinds internet er is hang ik er al rond op heel veel plekken en zoniet dan weten ze nog wel veel of alles van je ongeacht wie je bent.
Wet van privacy oid ...echt niet.
gr driver
- Jim
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Hun boosheid is me duidelijk, Jim. En dat is 'maar' Nederland. Nog lang niet het land van Oen en Poetin en Obama. En wat wordt in dit land hier gedaan ? Geen idee maar ze zullen toch niet achter willen blijven ?
- Pieter
- Volwaardig lid
alle internet van onze ambassade wordt in rusland gehoost ..... heel veilig dus
het onderhoud van ons afluisteren hebben we bij een israelisch bedrijf gestald en die hebben beloofd er niks mee te doen
Heel ons burger archief is "gratis" door de mormonen electronisch gescanned als voorwaarden dat ze ook een kopietje mochten hebben
Maar ik zal de belasting in NL even door geven waar ik deze maand allemaal geparkeerd heb
Pieter
het onderhoud van ons afluisteren hebben we bij een israelisch bedrijf gestald en die hebben beloofd er niks mee te doen
Heel ons burger archief is "gratis" door de mormonen electronisch gescanned als voorwaarden dat ze ook een kopietje mochten hebben
Maar ik zal de belasting in NL even door geven waar ik deze maand allemaal geparkeerd heb
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
- Jim
- Volwaardig lid
zet ze aan het werk 
--------------------
Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
t.a.v Minister R. Plasterk
Postbus 20011
2500 EA Den Haag
[datum]
Onderwerp: Verzoek kennisneming persoonsgegevens bij de inlichtingendiensten
Geachte minister Plasterk,
Met verwijzing naar artikel 47 van de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 2002 wil ik graag zo spoedig mogelijk van u weten of en, zo ja, welke van mijn persoonsgegevens door of ten behoeve van de AIVD zijn verwerkt of opgeslagen. Ik verzoek u om kennisneming van deze persoonsgegevens.
Met verwijzing naar artikel 51 van de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 2002 wil ik tevens zo spoedig mogelijk van u weten of en, zo ja, welke van mijn gegevens anders dan persoonsgegevens, door of ten behoeve van de AIVD zijn verwerkt of opgeslagen. Ik verzoek u om kennisneming van deze gegevens.
Indien u mijn aanvraag afwijst, wil ik graag weten wat de redenen daarvoor zijn.
Hoogachtend,
[volledige naam]
[geboortedatum]
[adres]
[postcode en woonplaats]
------------------------------
Ministerie van Defensie
t.a.v. Minister J. Hennis-Plasschaert
Postbus 20701
2500 ES Den Haag
[datum]
Geachte minister Hennis-Plasschaert,
Met verwijzing naar artikel 47 van de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 2002 wil ik graag zo spoedig mogelijk van u weten of en, zo ja, welke van mijn persoonsgegevens door of ten behoeve van de MIVD zijn verwerkt of opgeslagen. Ik verzoek u om kennisneming van deze persoonsgegevens.
Met verwijzing naar artikel 51 van de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 2002 wil ik tevens zo spoedig mogelijk van u weten of en, zo ja, welke van mijn gegevens anders dan persoonsgegevens, door of ten behoeve van de MIVD zijn verwerkt of opgeslagen. Ik verzoek u om kennisneming van deze gegevens.
Indien u mijn aanvraag afwijst, wil ik graag weten wat de redenen daarvoor zijn.
Hoogachtend,
[volledige naam]
[geboortedatum]
[adres]
[postcode en woonplaats]

--------------------
Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
t.a.v Minister R. Plasterk
Postbus 20011
2500 EA Den Haag
[datum]
Geachte minister Plasterk,
Met verwijzing naar artikel 47 van de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 2002 wil ik graag zo spoedig mogelijk van u weten of en, zo ja, welke van mijn persoonsgegevens door of ten behoeve van de AIVD zijn verwerkt of opgeslagen. Ik verzoek u om kennisneming van deze persoonsgegevens.
Met verwijzing naar artikel 51 van de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 2002 wil ik tevens zo spoedig mogelijk van u weten of en, zo ja, welke van mijn gegevens anders dan persoonsgegevens, door of ten behoeve van de AIVD zijn verwerkt of opgeslagen. Ik verzoek u om kennisneming van deze gegevens.
Hoogachtend,
[volledige naam]
[geboortedatum]
[adres]
[postcode en woonplaats]
------------------------------
Ministerie van Defensie
t.a.v. Minister J. Hennis-Plasschaert
Postbus 20701
2500 ES Den Haag
[datum]
Geachte minister Hennis-Plasschaert,
Met verwijzing naar artikel 47 van de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 2002 wil ik graag zo spoedig mogelijk van u weten of en, zo ja, welke van mijn persoonsgegevens door of ten behoeve van de MIVD zijn verwerkt of opgeslagen. Ik verzoek u om kennisneming van deze persoonsgegevens.
Met verwijzing naar artikel 51 van de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 2002 wil ik tevens zo spoedig mogelijk van u weten of en, zo ja, welke van mijn gegevens anders dan persoonsgegevens, door of ten behoeve van de MIVD zijn verwerkt of opgeslagen. Ik verzoek u om kennisneming van deze gegevens.
Hoogachtend,
[volledige naam]
[geboortedatum]
[adres]
[postcode en woonplaats]
- RuudThai
- Expat
Hoef ik helemaal niet om te vragen, ik weet toch wel dat ik geregistreerd sta bij in ieder geval de AIVD / BVD.
Ik was al in de jaren 70 lid van de PSP en het was een publiek geheim dat alle leden van PSP en CPN door de BVD werden geregistreerd.
Maar misschien schonen ze die bestanden eens in de zoveel jaar op?
Ik was al in de jaren 70 lid van de PSP en het was een publiek geheim dat alle leden van PSP en CPN door de BVD werden geregistreerd.

Maar misschien schonen ze die bestanden eens in de zoveel jaar op?
- Jim
- Volwaardig lid
grijp dan nu je kans om te weten wat er precies in je dossier staat 

-
- Volwaardig lid
Ik zou helemaal niet te veel schrijven richting Ruud ze houden hem nog steeds in de gaten vermoed ik.
Voor dat je het weet zit je ook in het 'dossier'.
Waarom denk je dat die in Thailand zit weet het ook niet zeker maar heb zo mijn idee.
Staatsgevaarlijk manneke
Trouwens misschien is Elst wel een 'lokeend' om al die 'verkeerde' politieke uitspraken op tafel te krijgen.
Ik blijf hier ver van buiten met dit onderwerp.

Voor dat je het weet zit je ook in het 'dossier'.
Waarom denk je dat die in Thailand zit weet het ook niet zeker maar heb zo mijn idee.
Staatsgevaarlijk manneke

Trouwens misschien is Elst wel een 'lokeend' om al die 'verkeerde' politieke uitspraken op tafel te krijgen.

Ik blijf hier ver van buiten met dit onderwerp.