Wat doen jullie om fit te blijven?
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: Wat doen jullie om fit te blijven?
3 tot 4 keer in de week hardcore krachttraining in een locale gym 20 baht per keer, anderhalf uur per sessie. Geen airco beschikbaar. Dankzij een ijzeren routine, geen grammetje vet. Wel veel pret 

-
- Volwaardig lid
Oh dat vergat ik nog plus 2 keer in de week judo
-
- Expat
- Contacteer:
En wat is de leeftijd?chelobechek schreef:3 tot 4 keer in de week hardcore krachttraining in een locale gym 20 baht per keer, anderhalf uur per sessie. Geen airco beschikbaar. Dankzij een ijzeren routine, geen grammetje vet. Wel veel pret
-
- Volwaardig lid
-
- Expat
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
Hij is een 'ouwe taaie'!
Genesis

Genesis
-
- Waarschuwing!
5a 6 dagen per week krachttraining in de locale gym,ben 64 jaar jong ,186cm en 87 kg ,bench nu 110 kg ,en een aantal keer per week fietsen 50 a 70 km en soms 110km.tegen een goed temp ,chonburi -pattaya in 1uur 50 minuten
-
- Volwaardig lid
jippie jippie jee hee hee!
-
- Waarschuwing!
dan ben jij de eerste mens ter wereld die afvalt van krachttraining ,proficiat ,normaal als je het goed doet kom je bij ,spieren dan tochchelobechek schreef:3 tot 4 keer in de week hardcore krachttraining in een locale gym 20 baht per keer, anderhalf uur per sessie. Geen airco beschikbaar. Dankzij een ijzeren routine, geen grammetje vet. Wel veel pret
-
- Expat
- Contacteer:
louis49,louis49 schreef:dan ben jij de eerste mens ter wereld die afvalt van krachttraining ,proficiat ,normaal als je het goed doet kom je bij ,spieren dan tochchelobechek schreef:3 tot 4 keer in de week hardcore krachttraining in een locale gym 20 baht per keer, anderhalf uur per sessie. Geen airco beschikbaar. Dankzij een ijzeren routine, geen grammetje vet. Wel veel pret
schrijft chelobechek dat hij afvalt?
Ik kan het niet vinden...
-
- Waarschuwing!
vet doe je verdwijnen door uw eetgewoontes , niet door krachttraining ,kan iedere trainer je vertellen ,cardio ok
-
- Volwaardig lid
Louis ik ben nooit vet geweest dus ik hoef het ook niet te verbranden
Kennelijk voel je de behoefte je superieure kennis van krachttraining in relatie tot vetverbranding te etaleren. Ik wil niet katten maar daar hou ik me niet mee bezig. Ik ben boven alles sportman. Dat je er door intensief sporten ook nog goed uit blijft zien is mooi meegenomen maar is wat mij betreft geen doel op zich.
Kennelijk voel je de behoefte je superieure kennis van krachttraining in relatie tot vetverbranding te etaleren. Ik wil niet katten maar daar hou ik me niet mee bezig. Ik ben boven alles sportman. Dat je er door intensief sporten ook nog goed uit blijft zien is mooi meegenomen maar is wat mij betreft geen doel op zich.
-
- komt net kijken
Fitness en zwemmen, het is beter een beetje te blijven sporten, anders word je echt lui hier
- nbreeker
- Standaard Lid
Is inmiddels 13 kg geworden wil er nog 9 kwijt.Pieter1947 schreef:Goed idee nbreeker.Ga morgen gelijk op dieet en over een paar dagen kan ik die hijskraan afbestellen
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
greenthaiway schreef:louis49 schreef:dan ben jij de eerste mens ter wereld die afvalt van krachttraining ,proficiat ,normaal als je het goed doet kom je bij ,spieren dan tochchelobechek schreef:3 tot 4 keer in de week hardcore krachttraining in een locale gym 20 baht per keer, anderhalf uur per sessie. Geen airco beschikbaar. Dankzij een ijzeren routine, geen grammetje vet. Wel veel pret
Spierweefsel gebruikt meer calorieën dan "gewoon " weefsel. Dus als je bij gelijkblijvende eetgewoonte krachttraining gaat doen, val je wel degelijk af. Iedereen die ook maar iets van bewegingsleer weet kan je dit vertellen.
Groet
Han
Waar domheid begint eindigt de rede