BVN ontvangst
Moderator: Loempia
- RuudThai
- Expat
Re: BVN ontvangst
Op het forum van BVN had vanavond iemand uit Khon Kaen ook al een klacht geplaatst over de ontvangst.
Ik heb er de mijne maar bijgeplaatst. Hoop dat ze het gaan onderzoeken.
Ik heb er de mijne maar bijgeplaatst. Hoop dat ze het gaan onderzoeken.
- RuudThai
- Expat
Gisteren nog een klacht via e-mail ingediend en vanavond..... geen spatje storing!
Zou het (mee)geholpen hebben of is het een eenmalige positieve uitschieter?
Zou het (mee)geholpen hebben of is het een eenmalige positieve uitschieter?
-
- Volwaardig lid
Heb een filmpie gezien hedenavond. Zal morgen eens kijken.
- RuudThai
- Expat
(Zucht) Te vroeg gejuicht... nu begint het om 23.00 uur te donderjagen
.

-
- Volwaardig lid
Ja, het kan atmo zijn. Dat is dan een zekere periode afhankelijk van de stand van de zon. Dan moet het weggaan.
Maar ik herinner me de vorige sat die kaduuk ging. De zonnecellen gaan langzaam kapot want er slingert nogal wat rommel door 'space' en ik heb wel eens gehoord dat daar snelheden worden gemeten van 20 k km/h en meer, een snelheid waar iedere smeris jaloers van zou worden..... Pak uw bonboekje maar !
En dan is er minder stroom te verdelen en gaan de grote betalers voor.
Destijds heb ik de brutaliteit gehad contact te zoeken met het sat bedrijf toen nog in handen van ene heer Zandbak. Dat ging per email. En een keer vergaloppeerde een medewerker zich daar: meneer, we hebben minder stroom door kapotte zonnecellen. Dat was kaassie ! Ik berichtte direct BVN want het regende toen klachten.
Die medewerker is denk ik direct verbannen naar een inactieve post of er gewoon uitgeschopt want ik kreeg kort daarna te horen "dat onderzoek had uitgewezen dat ik tussen torenflats woon en dus gestoorde ontvangst had..." en daarmee werd het contact verbroken.
Nou, enkele forumleden hebben de om mijn huis heen staande torenflats mogen bewonderen...er hangen mango's aan.....
Een sat heeft een beperkte levensduur. En het zou zo maar kunnen zijn dat de stroomvoorziening van de Thaicom5 aan het afnemen is. En dan schakelen ze de hoofdstroom naar de 'spot beam' en BVN zit in een andere beam.
Maar ik herinner me de vorige sat die kaduuk ging. De zonnecellen gaan langzaam kapot want er slingert nogal wat rommel door 'space' en ik heb wel eens gehoord dat daar snelheden worden gemeten van 20 k km/h en meer, een snelheid waar iedere smeris jaloers van zou worden..... Pak uw bonboekje maar !
En dan is er minder stroom te verdelen en gaan de grote betalers voor.
Destijds heb ik de brutaliteit gehad contact te zoeken met het sat bedrijf toen nog in handen van ene heer Zandbak. Dat ging per email. En een keer vergaloppeerde een medewerker zich daar: meneer, we hebben minder stroom door kapotte zonnecellen. Dat was kaassie ! Ik berichtte direct BVN want het regende toen klachten.
Die medewerker is denk ik direct verbannen naar een inactieve post of er gewoon uitgeschopt want ik kreeg kort daarna te horen "dat onderzoek had uitgewezen dat ik tussen torenflats woon en dus gestoorde ontvangst had..." en daarmee werd het contact verbroken.
Nou, enkele forumleden hebben de om mijn huis heen staande torenflats mogen bewonderen...er hangen mango's aan.....
Een sat heeft een beperkte levensduur. En het zou zo maar kunnen zijn dat de stroomvoorziening van de Thaicom5 aan het afnemen is. En dan schakelen ze de hoofdstroom naar de 'spot beam' en BVN zit in een andere beam.
-
- Volwaardig lid
Geen BVN.........kijk een film.
Heb hier nog iets heel moois toegestuurd gekregen
1153 films voor de koude dagen in NL door te brengen,of de zwoele in TH.
klik op de link dan op de foto van de film
en dan op watch on you tube
Veel kijk plezier ermee.
Wil je kijken naar een film op een rustige avond? klik op de link,het is gratis!
http://moovizon.com/
Ron.
Heb hier nog iets heel moois toegestuurd gekregen
1153 films voor de koude dagen in NL door te brengen,of de zwoele in TH.
klik op de link dan op de foto van de film
en dan op watch on you tube
Veel kijk plezier ermee.
Wil je kijken naar een film op een rustige avond? klik op de link,het is gratis!
http://moovizon.com/
Ron.

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
door hen
-
- Volwaardig lid
Dat is nu weer eens een geweldige link ron.
Heb hem even bij bladwijzers gezet ga deze week eens kijken of het echt werkt.
Voor mij stond je natuurlijk al hoog en droog op de eerste plaats bij dat andere onderwerp maar hiermee heb je toch wel weer "Punten" weggezet
Heb hem even bij bladwijzers gezet ga deze week eens kijken of het echt werkt.
Voor mij stond je natuurlijk al hoog en droog op de eerste plaats bij dat andere onderwerp maar hiermee heb je toch wel weer "Punten" weggezet

De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Volwaardig lid
Ron, als je hier bent heb ik ook iets voor je liggen maar te bekijken op je gemakje aan jouw eigen TV.
-
- Volwaardig lid
Vandaag weer flink kl*te met BVN ontvangst
Ron
Ron

"Zij die dansen
door hen
door hen
- RuudThai
- Expat
Ron (en anderen) hier klagen! Laat BVN het maar voelen, ik heb al verscheidene klachten ingediend, ook per gewone e-mail, maar ze antwoorden niet eens. Misschien als er veel meer klachten komen.
-
- Expat
Ik heb altijd begrepen dat wij hier geen doelgroep zijn,maar meeliften op de uitzending naar Australie.
Alles wat we krijgen,is dus meegenomen..
Alles wat we krijgen,is dus meegenomen..
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
- RuudThai
- Expat
Kan wel zijn, maar dan mogen ze wel hun best doen om klachten goed te behandelen, dus ze beantwoorden en er mogelijk iets aan doen.
-
- Volwaardig lid
RuudThai schreef:Kan wel zijn, maar dan mogen ze wel hun best doen om klachten goed te behandelen, dus ze beantwoorden en er mogelijk iets aan doen.
Dat is misschien wel de reden: je bent geen doelgroep, de uitzendingen zijn eigenlijk niet voor Zuid-Oost Azie bestemd dus zal het ze feitelijk worst zijn.
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
Het is publieke omroep in NL en in VL dus voor iedereen. Het zijn de belastingcenten uit de nationale potten en discriminatie naar woonplaats lijkt me nonsens.
-
- Volwaardig lid
prajak schreef:Het is publieke omroep in NL en in VL dus voor iedereen. Het zijn de belastingcenten uit de nationale potten en discriminatie naar woonplaats lijkt me nonsens.
Heeft idd niks met discriminatie naar woonplaats te maken maar Thailand zit denk ik op de rand van de footprint en dat is een gevoelig gebied voor storingen en de kwaliteit daardoor van tijd tot tijd minder.
Live your dream, don't dream your life.