Verpakkingen in Thailand.
Moderator: Loempia
-
- Waarschuwing!
Re: Verpakkingen in Thailand.
nbreeker als je 84,5 kg voor 186cm aan de zware kant noemt tja,mijn vriend 79 kg hefft hetzelfde voor hoor
-
- Volwaardig lid

Foei,Nick.....

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
door hen
-
- Volwaardig lid
nu flesjes water een ramp somige zijn zo dun als je er inknijpt
om hem open te draaien komt er al een groot gedeelte uit.
flesje open maken ja niet de manier heb mijn tandjes nog en
dan gebruik ik die om de dop rond te draaien .
koffie 3 in 1 pak ik de schaar
maar ik ben blij dat ik dan toch niet de enige ben met deze
problemen
om hem open te draaien komt er al een groot gedeelte uit.
flesje open maken ja niet de manier heb mijn tandjes nog en
dan gebruik ik die om de dop rond te draaien .
koffie 3 in 1 pak ik de schaar
maar ik ben blij dat ik dan toch niet de enige ben met deze
problemen

-
- Volwaardig lid
Dus toch met een mes.............
http://www.youtube.com/watch?v=qrLM8RE-KlU
Weer wat geleerd!
Ron.
http://www.youtube.com/watch?v=qrLM8RE-KlU
Weer wat geleerd!
Ron.

"Zij die dansen
door hen
door hen
-
- Volwaardig lid
ron schreef:IK HEB ALLEEN LUCIFERS.....![]()
rON.
Je moet je wel een beetje aanpassen.

Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
Correct Pieter...Aanzien daar draait het vaak om bij de Thai en dus moet alles of nieuw zijn of nieuw lijken heb ik gemerkt her en der.Pieter schreef:De thaise logica:
plastic blijft om banken stoelen etc. zitten dan verslijt het niet
en sticker enzo dan denken de mensen dat het nog nieuw is !!!
het liefst rijdt een thai 4 jaar met een rood kentekenbord op zijn auto
dan kan iedereen zien dat hij een nieuwe auto heeft
en verpakkingen ja
maar soms denk ik ook dat het moeilijk losmaken ook een kwestie van omgeving temperatuur is
en alles in zakjes
tot 3 a 4 zakjes plastic toe
en nee boterhamworst moet niet warm rare doos
Pieter
7 Eleven/ TL......koop 3 artikelen ...het liefst geven ze je alles mee in 3 plastic tassen.
Plastic...daar zouden ze in Thailand eens mee moeten beginnen om dat uit te bannen of te verminderen dat scheelt weer bergen afval al dan niet verbrand in de open lucht.
gr driver
- RuudThai
- Expat
Nou zijn die tasjes van een soort zelfoplossend plastic, als je ze houdt voor de prullebakken in huis en er zit toevallig eentje bij die een tijdje blijft zitten in de opbergla en je haalt hem eruit, dan valt-ie soms meteen uit elkaar.driver schreef:Correct Pieter...Aanzien daar draait het vaak om bij de Thai en dus moet alles of nieuw zijn of nieuw lijken heb ik gemerkt her en der.
7 Eleven/ TL......koop 3 artikelen ...het liefst geven ze je alles mee in 3 plastic tassen.
Plastic...daar zouden ze in Thailand eens mee moeten beginnen om dat uit te bannen of te verminderen dat scheelt weer bergen afval al dan niet verbrand in de open lucht.
gr driver
Maar ik heb helaas het gevoel dat alle plastic in Thailand van dit materiaal is gemaakt. Er is bijna niets UV-bestendig, na een paar maanden worden wasmanden, opbergbakken enz. bros en kunnen dan absoluut niet meer tegen een stootje. Thaise rotzooi!

-
- Volwaardig lid
........kunnen dan absoluut niet meer tegen een stootje
Condooms zijn hier hopelijk wel van rubber?
Ron.
Condooms zijn hier hopelijk wel van rubber?
Ron.

"Zij die dansen
door hen
door hen
-
- Volwaardig lid
nu rubberbomen genoeg hier ron 

-
- Volwaardig lid
Okee, die tasjes zijn dus biologisch afbreekbaar oid begrijp ik als ze vrij snel verweren ?RuudThai schreef:Nou zijn die tasjes van een soort zelfoplossend plastic, als je ze houdt voor de prullebakken in huis en er zit toevallig eentje bij die een tijdje blijft zitten in de opbergla en je haalt hem eruit, dan valt-ie soms meteen uit elkaar.driver schreef:Correct Pieter...Aanzien daar draait het vaak om bij de Thai en dus moet alles of nieuw zijn of nieuw lijken heb ik gemerkt her en der.
gr driver
Maar ik heb helaas het gevoel dat alle plastic in Thailand van dit materiaal is gemaakt. Er is bijna niets UV-bestendig, na een paar maanden worden wasmanden, opbergbakken enz. bros en kunnen dan absoluut niet meer tegen een stootje. Thaise rotzooi!
Dus milieu bewust ?
Afwasbakken, krukjes etc zijn idd vaak snel kapot en ook in kleur en die zijn vlgs mij niet echt mileu bewust gemaakt en als daar dan de fik ingaat ?
gr driver
-
- Volwaardig lid
yandre schreef:nu rubberbomen genoeg hier ron

I know.......

Ron.
"Zij die dansen
door hen
door hen
-
- Volwaardig lid
Ron, begin je nu thaise trekjes te krijgen?ron schreef:Hoi Nick.
Aan mijn vrouw geven om open te maken.......hohoho,jongeman.......dat betekent ECHT gezichtsverlies!!![]()
Groet,Ron.

We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- Volwaardig lid
Het sssssssssluipt er langzaam in Duiker!
Ook dat is Thailand.
Groet,Ron.
Ook dat is Thailand.
Groet,Ron.

"Zij die dansen
door hen
door hen
-
- Volwaardig lid
nbreeker schreef:louis49 schreef:het ergste van al is dat de plastic die echt sterk zou moeten zijn ,breekt als een twijgje ,ik ben al door een hoop stoeltjes gezakt , ik heb plastic platen die gewoon uit mekaar vallen na verloop van tijd,als je er over klaagt is het antwoord van mijn eega hetzelfde als met alle problemen =this is thailand honey ,probleem opgelost
Waarschijnlijk ben je ietewat aan de zware kant als je steeds er door heen zakt,en plastic verliest z'n sterkte als het vaak aan de zon is blootgesteld,dan wordt het hard en breekt makelijk.
Ik was toevallig even met wat foto,s te plaatsen op een ander topic,toen ik onderstaande foto tegen kwam.
Bij joy (zuster van Jeab) heb ik ook even twee krukjes gesloopt met mijn gewicht.....
Tja,het plastic is hier niet erg sterk.....of ik ben gewoon te dik,haha.
Groet,Ron.
"Zij die dansen
door hen
door hen
- nbreeker
- Standaard Lid
Nu toen ik in Singapore woonde had ik daar een Hobycat 18 voor de niet ingewijdde een catamaran waar we wedstrijden meezeilde als ik niet aan het werk was.
Die werden ingevoerd vanuit de USA en waren flink aan de prijs maar er kwam ook een hoop krachten vrij als er mee gezeild werd.
Maar als die boten weer opgeborgen werden dan werden ze afgedekt met een speciaal gemaakt zeil dat de hele boot inpakte,dit om het tegen de zon te bescherman de chemische reactie in polyester schijnt altijd aanwezig te zijn,als dat stopt dan wordt het hard en breekt,ik heb namelijk een keer gezien dat een Hoby 16 die met volle vaart voorbij kwam varen aan het strand op een hull (Drijver)dat die drijver die in het water was zo opvouwde als een natte krant,en bijn gelijk stil lag,en de bemanning er afgeschoten werden het was een hilarisch gezicht maar die boot zelf kon zo de vuilnisbak in.
Kijk die stoeltjes hier van plastic die bijna niet kosten kan je niet verlangen dat die UV bestendig zijn,en dingen die dat wel zijn zoals de duurdere watertanks ook voor een bepaald aantal jaren daarom wordt er ook aangeraden ook die tanks onder een afdak te zetten.
Die werden ingevoerd vanuit de USA en waren flink aan de prijs maar er kwam ook een hoop krachten vrij als er mee gezeild werd.
Maar als die boten weer opgeborgen werden dan werden ze afgedekt met een speciaal gemaakt zeil dat de hele boot inpakte,dit om het tegen de zon te bescherman de chemische reactie in polyester schijnt altijd aanwezig te zijn,als dat stopt dan wordt het hard en breekt,ik heb namelijk een keer gezien dat een Hoby 16 die met volle vaart voorbij kwam varen aan het strand op een hull (Drijver)dat die drijver die in het water was zo opvouwde als een natte krant,en bijn gelijk stil lag,en de bemanning er afgeschoten werden het was een hilarisch gezicht maar die boot zelf kon zo de vuilnisbak in.
Kijk die stoeltjes hier van plastic die bijna niet kosten kan je niet verlangen dat die UV bestendig zijn,en dingen die dat wel zijn zoals de duurdere watertanks ook voor een bepaald aantal jaren daarom wordt er ook aangeraden ook die tanks onder een afdak te zetten.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.