Thaise logica...

Informatie over cultuur en gebruiken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thaise logica...

#16 Bericht door elst99 » donderdag 17 januari 2013, 02:43

Als er inderdaad regeltjes zijn en dat geloof ik ook wel, maar er is pal achter ons hotel een nieuw hotel verschenen met als toegangsweg een 2 meter brede toegangstunnel, rondom het hotel niet meer als 30 cm. Breedte,en dan bebouwing, op het dak een zwembadje.
Ik weet zeker dat het in Nederland niet gebouwd had mogen worden er kan nergens maar ook nergens een brandweer bij bij evt een brand, zal met emmertjes uit het zwembad moeten :crazy:
Wij hebben ons dat steeds afgevraagd, 7 verdiepingen, tussen 2 panden door naar achteren van de straat.
Het enige wat een beetje ruimte heeft is het spirithouse en nu maar hopen dat dat zijn werk doet. ;)
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door Jeanette » donderdag 17 januari 2013, 04:07

weten schreef: en de ruimte om je heen uiteraard thailand is nou eenmaal iets groter
Je post komt een beetje grappig over na deze. ;)
Maar hier in Ban Phe kun je nog voor +/- €100,- iets van 3 verdiepingen huren. Het ziet er wat verlopen uit maar wel stevig met veel inpandige parkeerruimte voor auto's of motoren. :idea:
Dus voor wie echt tussen de Thai wil wonen is er zelfs op 150 meter van het strand best iets betaalbaars te vinden.

[|)
Zo nu naar het strand, massage en achter in de middag zie ik wel of er nog iemand langs komt. 8-) [8)

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door ron » donderdag 17 januari 2013, 11:22

Dus voor wie echt tussen de Thai wil wonen is er zelfs op 150 meter van het strand best iets betaalbaars te vinden.

Mischien iets voor driver?
In een ander topic oppert hij dat tussen de Thai wonen zijn wens is.....

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Cultuur”