21 December alles donker???/
Moderator: Loempia
- Edje
- Expat
Re: 21 December alles donker???/
En al dat donkere op een, volgens de kalender, BUDDHA DAG.
Buddha dagen zijn heilig dus er gebeurt niets.( laten we het hopen, misschien hebben de Maja's toch gelijk)
In het laatste geval, ik heb genoten van alle zin en onzin op dit forum.
Waarschijnlijk posten we na genoemde datum gewoon verder.
Buddha dagen zijn heilig dus er gebeurt niets.( laten we het hopen, misschien hebben de Maja's toch gelijk)
In het laatste geval, ik heb genoten van alle zin en onzin op dit forum.
Waarschijnlijk posten we na genoemde datum gewoon verder.
Laatst gewijzigd door Edje op zaterdag 15 december 2012, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes; Edje
-
- Volwaardig lid
T,wordt dus druk bij jullie in de buurt in een bepaalde periodebaco101 schreef:nou die geboortegolf verwacht ik toch wel hier we hebben net vorige week 3 dgn zonder stroom gezeten, was misschien een voorproefje op wat komen gaatdriver schreef: Alles donker ...dan komt er vast een geboorte golf een maandje of 9 later denk ik .
gr driver

gr driver
-
- Volwaardig lid
Jullie gaan wslijk door naar Mars of een andere planeet en zullen daar dan een nieuwe wereld gaan opbouwen verwacht ik .joepattaya schreef:Als dan wereld maar niet vergaat tussen 7 uur 's morgens Thaise tijd en 10 uur 's morgens KL tijd en 9.30 uur 's avonds KL tijd en 11 uur 's avonds Thaise tijd...........dan hang ik namelijk in de lucht.........
Wat gaat er hier fout?
Hang ik in de lucht en de wereld vergaat.........waar landen we dan? Lijkt me trouwens wel een mooi gezicht om de aarde uit elkaar te zien spatten als een rijpe zweer. Ik zaq er wat foto's van plaatsen op het forum![]()
Hang ik niet in de lucht en de wereld vergaat.........waar ben ik dan? In Thailand of in Maleisie.......waar is het beter vertoeven als de Wereld vergaat?
Tsjonge tsjonge......nou weet ik in ieder geval waarom de vluchten op die dag zo goedkoop zijn!!
gr driver
-
- Volwaardig lid
"...Jullie gaan wslijk door naar Mars of een andere planeet en zullen daar dan een nieuwe wereld gaan opbouwen verwacht ik ...."
Neem winterkleren mee.
Neem winterkleren mee.
-
- Volwaardig lid
Zal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi vuurwerk zijn.

"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
- Ben
- Expat
joopuberda schreef:Dit is niet een allerdaags bericht. vrouwlief in paniek en probeert mij te vertellen dat op 21 december alles donker is in Thailand en dat er geesten losgelaten worden, en dat er o.a. geen stroom is en dat alles gesloten is![]()
![]()
![]()
wie weet er meer ??/ schijnt in het thaise nieuws te zijn geweest.
volgens de majaa indianen zou dan de wereld vergaan , maar zijn ze in thailand nou ook besjochet.
Heerlijk uitslapen

- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Ja, maar voor veel Thailandgangers héél lang en héél heet.Ben schreef:joopuberda schreef:Dit is niet een allerdaags bericht. vrouwlief in paniek en probeert mij te vertellen dat op 21 december alles donker is in Thailand en dat er geesten losgelaten worden, en dat er o.a. geen stroom is en dat alles gesloten is![]()
![]()
![]()
wie weet er meer ??/ schijnt in het thaise nieuws te zijn geweest.
volgens de majaa indianen zou dan de wereld vergaan , maar zijn ze in thailand nou ook besjochet.
Heerlijk uitslapen
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
- joopuberda
- Zeer veel ervaring
gister weer in het thaise nieuws. schijntnuit rusland te komen en niet van de incas.volgens 2 rusishe wijfen gebeurd dit eens in de 135 jaar. demonen en duivels komen je halen.

-
- Volwaardig lid
Werd mij gisteren ook door de vrouw verteld dat het op het Thaise nieuws was. Haar ouders geloofden het niet en zijzelf vond het een goed idee om te vragen of ik voor die datum terugkwam omdat ze dan niet meer bang was
.
Maar even uitgelegd dat er geen datum op te prikken was wanneer het licht uit zou gaan maar dat er 3 mogelijkheden waren, en dat is dat 1: de zon dooft ( duurt nog zo'n 4 miljard jaar ), 2: de vloeibare kern van de aarde stolt ( heeft o.a. met de aantrekkingkracht van de maan te maken ) of 3: er een grote meteoor inslaat, en dat kan elke seconde van elke dag zijn en de kans dat we dat tijdig zien aankomen is 0 komma nihil ( al deze opgedane kennis met dank aan Bill Bryson, dus als het niet klopt mogen boze reacties naar hem toe
).
Conclusie was - na 5 minuten uitleg - : I want you to come back soon...
.

Maar even uitgelegd dat er geen datum op te prikken was wanneer het licht uit zou gaan maar dat er 3 mogelijkheden waren, en dat is dat 1: de zon dooft ( duurt nog zo'n 4 miljard jaar ), 2: de vloeibare kern van de aarde stolt ( heeft o.a. met de aantrekkingkracht van de maan te maken ) of 3: er een grote meteoor inslaat, en dat kan elke seconde van elke dag zijn en de kans dat we dat tijdig zien aankomen is 0 komma nihil ( al deze opgedane kennis met dank aan Bill Bryson, dus als het niet klopt mogen boze reacties naar hem toe

Conclusie was - na 5 minuten uitleg - : I want you to come back soon...

-
- Volwaardig lid
De Club van Rome werd destijds opgericht om het vergaan van de wereld te regelen en ze hebben niks voor elkaar gekregen, zelfs dat gironummer niet. Wat moeten we nu geloven van die Maya's ? En als het gebeurt blijf ik in leven want in Nongkhai gebeurt alles 50 jaar later. Dus niet meer mekkeren mensen.
Je kunt natuurlijk wel vast al jullie geld overmaken naar mijn rekening bij Duiker's Bank van Lening en Onderpand te Gat Buitenpost, je allen bekend.
Je kunt natuurlijk wel vast al jullie geld overmaken naar mijn rekening bij Duiker's Bank van Lening en Onderpand te Gat Buitenpost, je allen bekend.
-
- Volwaardig lid
Maar het is nooit op de hele aardbol overal 21 december.
Vlak voor het daar 22 december is zou het dan moeten gaan gebeuren hè?
Wisten de Maya's al wat over die datumgrens?
Ik hoop wel dat het in ieder geval na het dessert is want we hebben die vrijdag een Kerstdiner.

Vlak voor het daar 22 december is zou het dan moeten gaan gebeuren hè?
Wisten de Maya's al wat over die datumgrens?

Ik hoop wel dat het in ieder geval na het dessert is want we hebben die vrijdag een Kerstdiner.

-
- Volwaardig lid
"...Ik hoop wel dat het in ieder geval na het dessert is want we hebben die vrijdag een Kerstdiner...."
Da's nou wat je noemt 'niet sociaal' hoor ! Jij hebt de kalkoen naar binnen als het ploft terwijl ze in de USA nog aan de ochtendpap zitten. Nee, laat de klommel maar vergaan als ze op Hawaii de Hoela-kalkoen genuttigd hebben. Tegen die tijd liggen de Hoppa's in diepe rust met onze miljarden en merken ze er niks van dat ze opnieuw bestolen worden. Voor jou is het dan al de 22e en is de hype over.....
Da's nou wat je noemt 'niet sociaal' hoor ! Jij hebt de kalkoen naar binnen als het ploft terwijl ze in de USA nog aan de ochtendpap zitten. Nee, laat de klommel maar vergaan als ze op Hawaii de Hoela-kalkoen genuttigd hebben. Tegen die tijd liggen de Hoppa's in diepe rust met onze miljarden en merken ze er niks van dat ze opnieuw bestolen worden. Voor jou is het dan al de 22e en is de hype over.....

- joepattaya
- Expat
Ik ga ervan uit dat de Wereld ondergaat wat de Inca's in Cusco, Peru bekokstoofd hebben.
Het is daar nu Vrijdag 14-12-2012 09.26 's avonds.
Hier in Thailand zal het dus fout gaan op zaterdag 22-12-2012
Is dat ook weer duidelijk.
Het is daar nu Vrijdag 14-12-2012 09.26 's avonds.
Hier in Thailand zal het dus fout gaan op zaterdag 22-12-2012
Is dat ook weer duidelijk.

- RuudThai
- Expat
Waarschuwing!!

-
- kenner
Een gelukkig 1-1-0001