Medicatie vervaardigd in Thailand blijkt niet te krijgen.

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

Re: Medicatie vervaardigd in Thailand blijkt niet te krijgen

#16 Bericht door nbreeker » donderdag 25 april 2013, 11:26

Loe schreef:nbreeker,

we weten nu waar ze te koop zijn, maar niet of ze werken kun jij ze misschien even voor ons uitproberen :oops: anders heeft omrjden voor mij geen zin :P
Nu ik heb er geen klachten over bij mij werkt het goed,maar ik gebruik het omdat ik iedere dag een betablokker slik,aangezien ik vele jaren geleden gedotterd ben.Die werkt goed voor m'n hart maar heeft als nare bijwerking dat hij je piemel laat hangen dus zodoende dat Sidegra pilletje maar ik gebruik 50 mg.Vroeger nam ik ze mee uit Holland 40 euro voor 4 tabletten.Dus ik ben wel blij met die thaise versie 4 tabetjes voor 100 bath.Maar ik heb het ook niet altijd nodig af en toe mijn dokter zegt dan ja je moet af en toe een zetje hebben.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#17 Bericht door nbreeker » zondag 28 april 2013, 05:25

nbreeker schreef:
Loe schreef:nbreeker,

we weten nu waar ze te koop zijn, maar niet of ze werken kun jij ze misschien even voor ons uitproberen :oops: anders heeft omrjden voor mij geen zin :P
Nu ik heb er geen klachten over bij mij werkt het goed,maar ik gebruik het omdat ik iedere dag een betablokker slik,aangezien ik vele jaren geleden gedotterd ben.Die werkt goed voor m'n hart maar heeft als nare bijwerking dat hij je piemel laat hangen dus zodoende dat Sidegra pilletje maar ik gebruik 50 mg.Vroeger nam ik ze mee uit Holland 40 euro voor 4 tabletten.Dus ik ben wel blij met die thaise versie 4 tabetjes voor 100 bath.Maar ik heb het ook niet altijd nodig af en toe mijn dokter zegt dan ja je moet af en toe een zetje hebben.
Hier krijg ik ook langzaam aan het idee dat we in de maling zijn genomen.Een hoop vragen en daar antwoord opgehad maar even de conversatie netjes afsluiten dat is blijkbaar teveel werk.Ach ja weer wat geleerd.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door Loe » zondag 28 april 2013, 07:54

Ik heb dank zij jouw weer iets bijgeleerd en zal de volgende keer naar de Isaan eens omrijden :P .We zitten met onze leeftijd allemaal vol met chemische troep dus dit kan er ook nog wel bij.

RuudThai
Expat
Expat

#19 Bericht door RuudThai » zondag 28 april 2013, 08:02

Een bètablokker die slapheidsproblemen geeft? Ik gebruik al 25 jaar de bètablokker Atenolol samen met Hyzaar tegen hoge bloeddruk en ik heb deze problemen niet. Mijn vrouw heeft geen klachten.... ;) :giggle:
Misschien eens overstappen op een andere bètablokker als je wel dat probleem hebt?

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#20 Bericht door nbreeker » zondag 28 april 2013, 08:27

RuudThai schreef:Een bètablokker die slapheidsproblemen geeft? Ik gebruik al 25 jaar de bètablokker Atenolol samen met Hyzaar tegen hoge bloeddruk en ik heb deze problemen niet. Mijn vrouw heeft geen klachten.... ;) :giggle:
Misschien eens overstappen op een andere bètablokker als je wel dat probleem hebt?
Jou zelf geproclameerde libido is genoegzaam bekend.ik gebruik alles bij elkaar 5 tabletten per dag,1800 per jaar.
Laatst gewijzigd door nbreeker op zondag 28 april 2013, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Mahatma Gandhi.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#21 Bericht door prajak » zondag 28 april 2013, 10:16

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... Q&dur=2333

Het onderwerp is van oktober 2012. Ik denk dat betrokkene allang geholpen is.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#22 Bericht door elst99 » zondag 28 april 2013, 13:07

Google is op bètablokkers en libido, dan krijg je veel informatie!
Ruud we kennen alleen jouw kant van het verhaal, misschien vind jij een keer per halfjaar genoeg! ;) :giggle:
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#23 Bericht door prajak » zondag 28 april 2013, 15:29

RuudThai
Expat
Expat

#24 Bericht door RuudThai » zondag 28 april 2013, 15:39

elst99 schreef:Google is op bètablokkers en libido, dan krijg je veel informatie!
Ruud we kennen alleen jouw kant van het verhaal, misschien vind jij een keer per halfjaar genoeg! ;) :giggle:
Ik praat niet over onze bedprestaties maar neem maar aan dat er wel een hogere frequentie is dan wat jou schijnbaar bekend voorkomt.... :cheesy:

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#25 Bericht door elst99 » zondag 28 april 2013, 16:31

Nee niet omdraaien, jij zegt dat je het verschijnsel bètablokker/libido niet kent en verteld steeds dat jou libido zo goed is, mij zul je daar nooit over horen!
Maar het is algemeen bekend dat bij dergelijke medicijnen het libido afneemt en zeker bij langgebruik!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#26 Bericht door nbreeker » maandag 29 april 2013, 00:08

elst99 schreef:Google is op bètablokkers en libido, dan krijg je veel informatie!
Ja een keer in zes maanden heb ik geen tabletje nodig, maar ik wil graag hetzelfde ritme aanhouden als in mijn wat jongere jaren en dan heb ik af en toe wat hulp nodig wat is daar verkeerd aan als je hoofdpijn heb neem je toch ook een parachetamol.

Mahatma Gandhi.

RuudThai
Expat
Expat

#27 Bericht door RuudThai » maandag 29 april 2013, 11:27

Beste dame en heer, jullie verdraaien mijn woorden weer! Ik schreef slechts dat ik geen last heb van een verminderd libido met de betablokker die ik gebruik, Atenolol. En ik gaf daarbij de raad om als je van jouw betablokker wel problemen ondervindt, eens een ander te proberen want er zijn meerdere types. Uiteraard in overleg met je arts.
Misschien is het dan helemaal niet nodig om weer een medicijn erbij te nemen. Het is tenslotte allemaal onnatuurlijk, dat geslik van al die rommel.

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”