Wees maar niet bang Frans,koh tao ligt op ruime afstand van koh phangan.frans49 schreef:Even een vraagje.
Hoort een beetje bij dit onderwerp.
Ik hou NIETvan Full Moon party's.
Nou heb ik begrepen dat er op 28 december een Full Moon Party is en hetzelfde feest op 25 december op Koh Phangan.
Wie kan mij vertellen hoeveel "last" ik hiervan heb als ik die tijd wil doorbrengen op Koh Tao?
Full Moon Party 28 november 2012! Who's in?
Moderator: Loempia
- vleespet
- Volwaardig lid
Re: Full Moon Party 28 november 2012! Who's in?
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau
-
- Volwaardig lid
vleespet schreef:Wees maar niet bang Frans,koh tao ligt op ruime afstand van koh phangan.frans49 schreef:Even een vraagje.
Hoort een beetje bij dit onderwerp.
Ik hou NIETvan Full Moon party's.
Nou heb ik begrepen dat er op 28 december een Full Moon Party is en hetzelfde feest op 25 december op Koh Phangan.
Wie kan mij vertellen hoeveel "last" ik hiervan heb als ik die tijd wil doorbrengen op Koh Tao?
Dank.

Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........
Bangkok is the place for me.
You can go ........
- Jim
- Volwaardig lid
bleh.. 't is alweer bijna 10 jaar geleden..
ik word oud

ik word oud

Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- komt net kijken
stevenl schreef:Ik denkd at de gemidelde leeftijd van de frequente forumgebruikers hier ongeveer 70 jaar is. Zorg jij voor de rollators?Mattiasito schreef:Hey all,
Op 28 november 2012 is Full Moon Party op Koh Phangan. Dacht misschien leuk om ergens op het strand van Haad Rin met Nederlanders bijeen te komen om de ultieme party ervaring mee te maken!Wie is er bij?
Weet ook iemand een geschikte plek op het strand om af te spreken? Andere goede ideeen?
Oei, dit klinkt triestig, dan voel ik me niet welkom, ik met vandaag men 29jaartjes.... Al weet en doe ik heel veel in thailand...dan kom ik wel eens praten als we rond de 70 zitten, als ik dat haal

-
- Volwaardig lid
Er zijn nog steeds mensen die ouderen het liefst als onbenullen in een hok stoppen als schuurtjesmens.
Overigens amuseert de schrijver van die onzintekst zich heel goed op dit forum gezien het aantal postings van hem. Ik denk dat hij beseft dat die ouwetjes nog heel goed weten wat er in Thailand allemaal aan de hand is.

Overigens amuseert de schrijver van die onzintekst zich heel goed op dit forum gezien het aantal postings van hem. Ik denk dat hij beseft dat die ouwetjes nog heel goed weten wat er in Thailand allemaal aan de hand is.
-
- Volwaardig lid
Och Prajak, voorlopig heb je het goed in thailand. En tegen de tijd dat je naar het schuurtje gaat, zou je terug kunnen komen. Maar wat heb je hier dan nog. Wat heb je in het schuurtrje nog? Misschien maakt het allemaal niet uit.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- Volwaardig lid
Het schuurtje staat er al hoor. Heet kattenhuis.....
-
- Expat
- Contacteer:
Ach ja, je moet niet alles serieus nemen. Maar de achtetgrond van die 'onzintekst' was wel serieus: dit is het verkeerde forum om te vragen of mensen meegaan naar een full moon party.prajak schreef:Er zijn nog steeds mensen die ouderen het liefst als onbenullen in een hok stoppen als schuurtjesmens.![]()