cambodja

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: cambodja

#16 Bericht door v@go » woensdag 08 februari 2012, 21:00

borus schreef:Zo mensen nou heb ik de smaak wel goed te pakke moet iik zeggen. ik wil graag weer naar thailand maar van iemand anders heb ik gehoort dat cambodja ook heel mooi is. nouw denk ik van is da niet zo gevaarlijk en hoe zijn de mensen daar. Ik heb wel na mn vakantei van de vorige keer contact gehouden is met een dame maar das nu wel een beetje over moet ik zeggen als da gemail enzo maar toen dacht ik hoe zou het in cambodja zijn. ik hoor graag of er tips en adviesen zijn alvast bedankt
hier lees ik toch iets anders
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

borus
heeft ervaring
heeft ervaring

#17 Bericht door borus » woensdag 08 februari 2012, 21:14

hahaha ja enzo schrijf ik toch da was een andere dame die wou mailen maar da ging nie zo vlotjes in t engels maar zei kon ook wa duits en da kan ik wel wat schrijve dus vandaar maar moet ik mij nouw hier verdedigen of mag ik hier niet gewoon voor informatie wa dingen vragen. geen wonder da dit forum steeds minder berichten krijgt als telkes iedereen je zit te controleren ik zeg als je niet op de vraag wil in gaan laat je kommetaar dan ook maar thuis

v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door v@go » woensdag 08 februari 2012, 23:03

Boris om je op weg te helpen op een forum wat je wel verstaat en ook goed kunt schrijven
hieronder de link en ik hoop dat je een prettig verblijf zult hebben. En nee ik controleer je niet ik lees alleen heel goed. En daarom hier de beloofde link

Succes: http://www.das-kambodschaforum.de/forum/
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door Duiker » donderdag 09 februari 2012, 01:02

Foto's plaatsen is makkelijk. Jouw foto's moet je ergens op internet zetten. Het maakt niet uit waar. En dan plaats je een link naar die foto's. Je kan dus geen foto's uploaden naar dit forum. Als je hier maar van wil weten, dan kan ik het je wel vertellen.

Jouw verhaal van je ervaring was wel goed, maar ik mis eigenlijk wat foto's. Het verhaal had ook iets uitgebreider gemogen.

En ja, er worden wel eens bij de hante opmerkingen gemaakt. Zo gaat dat hier op het forum. Dat lees je zelf ook. Misschien heeft het iets te maken met je manier van schrijven.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Mart
Erelid
Erelid

#20 Bericht door Mart » donderdag 09 februari 2012, 02:19

borus schreef:of mag ik hier niet gewoon voor informatie wa dingen vragen. geen wonder da dit forum steeds minder berichten krijgt als telkes iedereen je zit te controleren ik zeg als je niet op de vraag wil in gaan laat je kommetaar dan ook maar thuis
Borus,
Je hebt gelijk, iedereen kan dit lezen en ook controleren.
Iedereen heeft zijn eigen ideeën en ervaringen, maar die kan men niet altijd hier op dit forum beschrijven.
Ik heb een fantastische vakantie gehad in Cambodja, met een prachtige gids.
Wil je de details weten ?

Afbeelding
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”