Maar had tie er op tijd wat aan gedaan dan had tie een leukere laatste tijd gehad en iets minder bezittingen.
Moderator: Loempia
En je auto en je inventaris etc etcrob kaen schreef: Ja heel simpel door iemand te machtigen
In principe kan je zelf een briefje schrijven en tekenen en dat is rechtsgeldig.Loe schreef:Dutch,
ik wil ook een testament maken in Thailand kan dat bij iedere willekeurige advokaat?
groetjes Loe
Moet het huwelijk daarvoor in Nederland zijn ingeschreven?Mario08 schreef:Vraaag het de Sociale verzekerings Bank. Uit het blote hoofd hebbend e kinderen nergens recht op, tenzij de overledene vrijwillig verzekerd was voor de Algemene Weduwen en Wezen Wet.
Maar dat hoeft niet het einde te zijn. Zit of zat de overledene bij een bedrijfs pension fonds? Neem in dat geval ook contact met hun op. Mijn pensioen fonds keert bijvoorbeeld bij mij overlijden een maandelijks bedrag uit aan mijn echtgenote en ook aan eventuele kinderen onder de 21.
De oud werkgever, als die er is natuurlijk, kan eventueel vertellen onder welk pension fonds zij vallen.
Kom der zat tegen heeeeeeel aardige mensen thaien hier op het dorp ze kennen me allemaal heb veel vrienden uit engeland en duitsland australie enz en ze vinden me allemaal aardig nooit een slecht woord oja nog veel vrienden in pattaya ook van dit forum.Jeanette schreef:Rob Kaen, ik vind je geen prettig mens. Geen wonder dat jij geen aardige Thaise mensen tegenkomt.
Nee, het maakt het alleen makkelijker om the bewijzen dat iemand getrouwd is/was maar het doet niets af aan de rechtsgeldigheid van het huwelijk.stevenl schreef:Moet het huwelijk daarvoor in Nederland zijn ingeschreven?Mario08 schreef:Vraaag het de Sociale verzekerings Bank. Uit het blote hoofd hebbend e kinderen nergens recht op, tenzij de overledene vrijwillig verzekerd was voor de Algemene Weduwen en Wezen Wet.
Maar dat hoeft niet het einde te zijn. Zit of zat de overledene bij een bedrijfs pension fonds? Neem in dat geval ook contact met hun op. Mijn pensioen fonds keert bijvoorbeeld bij mij overlijden een maandelijks bedrag uit aan mijn echtgenote en ook aan eventuele kinderen onder de 21.
De oud werkgever, als die er is natuurlijk, kan eventueel vertellen onder welk pension fonds zij vallen.
Ik laat ze erover vechten, dat hebben mijn vrouwen tijdens mijn leven over me gedaan dus is het niet meer dan terecht dat ze het na mijn overlijden ook moeten doen...dutch schreef:En je auto en je inventaris etc etcrob kaen schreef: Ja heel simpel door iemand te machtigen
Kom op zeg.....als je niks hebt dan hoef je je ook niet druk te maken.
Ik heb dus wel wat en ik maak me dus niet (meer) druk.Alles is geregeld,hier zowel als in Nederland.
Ieder z'n meug.
Dank je.Mario08 schreef:Nee, het maakt het alleen makkelijker om the bewijzen dat iemand getrouwd is/was maar het doet niets af aan de rechtsgeldigheid van het huwelijk.stevenl schreef:Moet het huwelijk daarvoor in Nederland zijn ingeschreven?Mario08 schreef:Vraaag het de Sociale verzekerings Bank. Uit het blote hoofd hebbend e kinderen nergens recht op, tenzij de overledene vrijwillig verzekerd was voor de Algemene Weduwen en Wezen Wet.