unforgiven schreef:fijn dat het overgrote deel van de wereld Thailand slechts voornamelijk kent door dit soort plat vermaak.
Sla mij maar over
Helaas is het zo, daar sluit ik mij ook bij aan.
Moderator: Loempia
unforgiven schreef:fijn dat het overgrote deel van de wereld Thailand slechts voornamelijk kent door dit soort plat vermaak.
Sla mij maar over
Jammer he dat Thailand een belachelijk imago krijgt door een paar bedorven plaatsenunforgiven schreef:Uiteraard is bepalend zelf ervaring, maar 1 keer in mijn "ontgroening fase" in Thailand lang geleden toen het overigens nog niet zo erg was als heden, was meer dan genoeg. Daarna heb ik uiteraard wel vrienden/vriendinnen begeleidt, omdat zij zoveel hierover gehoord hadden. Fijn, heel fijn dat het overgrote deel van de wereld Thailand slechts voornamelijk kent door dit soort plat vermaak.redsnake schreef:Het lijkt me gezellig om de forum leden eens te ontmoeten en een potje te gaan poolen als ik er weer ben!
Maarrr knap hoor dat jullie (excentrieke forum leden) al die barretjes en gogo's kunnen vermijden, voor sommige dan met een HELE grote boog haha.
Sla mij maar over
Markbr schreef:Jammer he dat Thailand een belachelijk imago krijgt door een paar bedorven plaatsenunforgiven schreef:Uiteraard is bepalend zelf ervaring, maar 1 keer in mijn "ontgroening fase" in Thailand lang geleden toen het overigens nog niet zo erg was als heden, was meer dan genoeg. Daarna heb ik uiteraard wel vrienden/vriendinnen begeleidt, omdat zij zoveel hierover gehoord hadden. Fijn, heel fijn dat het overgrote deel van de wereld Thailand slechts voornamelijk kent door dit soort plat vermaak.redsnake schreef:Het lijkt me gezellig om de forum leden eens te ontmoeten en een potje te gaan poolen als ik er weer ben!
Maarrr knap hoor dat jullie (excentrieke forum leden) al die barretjes en gogo's kunnen vermijden, voor sommige dan met een HELE grote boog haha.
Sla mij maar over
in het land. Je moet wel HEEL bekrompen zijn als je denkt dat heel Thailand zich kan
laten vergelijken met wat er bijv. in Pattaya gebeurd.
Toen ik voor het eerst ging dacht ik echt nergens bij na. Je weet gewoon echt niet
hoe het is als er nooit bent geweest en heel veel mensen hebben echt hele aparte
verhalen. Ga het vooral zelf zien en bedenk dat er plaatsen zijn waar men over praat
zoals Pattaya en Patong enzo, maar laten we gelukkig prijzen dat meer dan 90% van
het land zich TOTAAL distancieert van wat zich daar afspeelt
We komen serieus elke vakantie 10 tallen plaatsen tegen waar je dat hele imago
door de WC kan spoelen. Geef het land een kans dat eigelijk elk land wel verdient.
Bekijk het eerst zoveel mogelijk zelf. En dan niet alleen struikelen over toeristen en
geef dan een mening.
een klein rekensommetje leer dan dat het aantal mensen dat afhankelijk is van de industrie meer is dan de vermeende 10% die hierboven vermeldt staat.A 2004 estimate by Dr. Nitet Tinnakul from Chulalongkorn University gives a total of 2.8 million sex workers
??? Komt helemaal hierheen en wil dan een biertje doen met medelanders?..goedkoper is een kroeg in pakweg Amsterdam...Davock schreef:Ik zit vanaf 12 Augustus voor 3 weken in Thailand. Ik had samen met mijn vriendin een rondreis gepland echter is het plan gewijzigd en ga ik nu alleen naar Thailand.
Mijn eerste week staan BKK en Chiang Mai op het programma, vanaf 18 Aug zit ik rond Phuket. Mocht je in die omgeving zijn PM me dan, wellicht kunnen we samen een biertje doen.
IIg veel plezier!