Stonden de passagiers in de middenberm

Moderator: Loempia
Heb ik nu ook al verscheidene keren ingezeten, maar ik kan niet zeggen dat ik er met samen geknepen billen inzat. Je hebt natuurlijk meerdere bussen en chauffeurs.duikertje schreef:Ik zit dan regelmatig in de bus naar en van Korat maar vaak met de billetjes stevig tegen elkaar als de chauffeur weer eens rechts gaat inhalen vlak voor een u-turn of afslag.
Ik ook op mijn laatste vakantie. Geboekt via het hotel en ik moet zeggen, dat wij dan 2 goede chauffeurs hadden.driver schreef:Minivans ook een paar keer ingezeten
Macht der gewoonte......moet natuurlijk links zijn (hoewel......als er al passagiers in de middenberm staan te wachten, dan is de chauffeur niet te beroerd om daar zijn slagschip tot stilstand te brengen) . Dank je voor deze uiterst oplettende geste......wordt nu direct een stuk duidelijkerMart schreef:Volgas op de rechtse baan, bijrijder kijkt uit naar passagiers; als een passagier is gesignaleerd (vaak te laat) dan steekt er een arm naar buiten, de rest van het verkeer tot stilvallen manend, de chauffeur geeft richting naar rechts aan en de bus gooit zijn anker uit om in ieder op tijd de passagiers op te kunnen pikken. Dit alles over een afstand van nog geen 100 meter.
Stonden de passagiers in de middenberm![]()