Bus crash

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mart
Erelid
Erelid

Re: Bus crash

#16 Bericht door Mart » dinsdag 17 mei 2011, 04:36

Volgas op de rechtse baan, bijrijder kijkt uit naar passagiers; als een passagier is gesignaleerd (vaak te laat) dan steekt er een arm naar buiten, de rest van het verkeer tot stilvallen manend, de chauffeur geeft richting naar rechts aan en de bus gooit zijn anker uit om in ieder op tijd de passagiers op te kunnen pikken. Dit alles over een afstand van nog geen 100 meter.

Stonden de passagiers in de middenberm :?: :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door Ervee71 » dinsdag 17 mei 2011, 06:51

duikertje schreef:Ik zit dan regelmatig in de bus naar en van Korat maar vaak met de billetjes stevig tegen elkaar als de chauffeur weer eens rechts gaat inhalen vlak voor een u-turn of afslag.
Heb ik nu ook al verscheidene keren ingezeten, maar ik kan niet zeggen dat ik er met samen geknepen billen inzat. Je hebt natuurlijk meerdere bussen en chauffeurs.

driver schreef:Minivans ook een paar keer ingezeten
Ik ook op mijn laatste vakantie. Geboekt via het hotel en ik moet zeggen, dat wij dan 2 goede chauffeurs hadden.
Zelfs mijn ouders zaten beide keren op hun gemak. Aardige capriolen heb ik niet meegemaakt met ons transport, wel ook het nodige gezien.
M.a.w. niet alle chauffeurs rijden als een "bezetene".
GETROUWD OP 24-08-2011

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door Jim » dinsdag 17 mei 2011, 06:56

ik heb een keer in een taxi gezeten die 120 reed en werd ingehaald door de bus pattaya - korat.
de chauffeur had een vervaarlijke smile op z'n gezicht en de angst stond te lezen in de ogen van de passagiers toen ie voorbij kwam.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

joepattaya
Expat
Expat

#19 Bericht door joepattaya » dinsdag 17 mei 2011, 07:21

Mart schreef:Volgas op de rechtse baan, bijrijder kijkt uit naar passagiers; als een passagier is gesignaleerd (vaak te laat) dan steekt er een arm naar buiten, de rest van het verkeer tot stilvallen manend, de chauffeur geeft richting naar rechts aan en de bus gooit zijn anker uit om in ieder op tijd de passagiers op te kunnen pikken. Dit alles over een afstand van nog geen 100 meter.

Stonden de passagiers in de middenberm :?: :lol:
Macht der gewoonte......moet natuurlijk links zijn (hoewel......als er al passagiers in de middenberm staan te wachten, dan is de chauffeur niet te beroerd om daar zijn slagschip tot stilstand te brengen) . Dank je voor deze uiterst oplettende geste......wordt nu direct een stuk duidelijker :geek:

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”