Heel simpel je koopt een oplader voor in de auto, en een aanstekerhouder voor in de auto.RuudThai schreef:Ha! Ik hebbum nog niet, hij staat in de nieuwste eergisteren uitgekomen reclamekrant. En ik kan prima kaartlezen en heb diverse wegenkaarten in de auto waar ik eigenlijk altijd uitkom. En anders vraagt mijn met het kaartlezen volslagen onbekende echtgenote wel de weg aan deze of gene......prajak schreef:Ja, een GPS ! Schitterend in te bouwen in een auto. Maar in een brommer of fiets......
Maar OK, heer Ruudthai, jij hebt mijn volledig adres. Toets het eens in ?![]()
.. meestal tot grote frustraties mijnerzijds leidend!
![]()
![]()
Zo'n gps kan toch makkelijk op een brommer worden gemonteerd? Die dingen hebben toch ook een electrisch circuit? Dan kan de eerste de beste Thaise freubelaar (sorry, o" krijg ik niet op elkaar...) dat ding vast wel aansluiten!
Je sluit de aanstekerhouder aan op je accu onder je buddyzit (2draadjes) en de oplader erin en voila alles werkt pefect doe ik al jaren.
En uiteraard een houder voor op t stuur van je scooter past alleen op Honda Scoopy of Yahama Fino of zet m met een zuigmap op je km teller wel zekeren met ductape.