Top-10 landen met grootste risico op reizigersdiarree

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

Re: Top-10 landen met grootste risico op reizigersdiarree

#16 Bericht door Gardensafari » vrijdag 21 januari 2011, 18:00

Eric Donkaew schreef:
Ik vind deze informatie te algemeen, Gardensafari. Ik wil graag meer details.
Ik zie het al: een niet te stillen verlangen naar gedegen informatie.
Welnu hier nog enige nadere gegevens:

Geur: meestal enigzins zurig, naar appeltjes, soms uitgesproken zuur naar een rolmops
Kleur: afhankelijk van de bij het eten genuttigde drank van lichtbruin (water), via bruinig (bier) tot zeer donkerbruin, bijna zwart (rode wijn)
Hoeveelheid: afhankelijk van de hoeveelheid genuttigd voedsel en de vezelrijkheid ervan, alsmede van het tijdsverloop tussen het vorige ontspanningsmoment en het hier gememoreerde
Consistentie: het eerste gedeelte kan nog redelijk vast zijn, mede afhankelijk van eerdergenoemd tijdsverloop
Geluid: hard en meestal niet welluidend. Hoe hoger de spetters komen hoe meer diepte in het geluid wordt ervaren
Benodigde hoeveelheid wegspoelwater: één druk op de knop, ervan uitgaande dat de bespaarknop niet wordt gebruikt
Tijdsbeslag eigenlijke bezigheid: sterk afhankelijk van de inwendig opgebouwde druk
Tijdsbeslag schoonmaakwerk fysiek: reken op 10 minuten klooien met toiletpapier en ongeveer een half uur douchen
Tijdsbeslag schoonmaakwerk toilet: reken op 1 uur. Soms echter twee dagen als er opnieuw gewit moet worden
Wasprogramma voor het toiletmatje: kookwas
Hoelang sprayen: bij lavendelgeur ongeveer 2 minuten, bij dennengeur 3 minuten. Bij te weinig resultaat behandeling herhalen

Mocht ik nog een belangwekkend detail hebben overgeslagen, aarzel dan niet mij om nadere uitleg te vragen.
Deze bijdrage kwam tot stand dank zij de medewerking van de stichting: "Elke dag een nieuw leermoment".
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#17 Bericht door Gardensafari » vrijdag 21 januari 2011, 18:03

prajak schreef:Ik zou graag van Gardensafari willen weten of het hem niet de strot uit kwam.....
Dan heb je niet goed gelezen: mijn uiterst ervaringsdeskundige uitleg handelde over explosies die hun weg naar buiten vinden via het onderste gat in het menselijk lichaam.
Was het maar de strot uitgekomen, dan waren de gevolgen te overzien geweest....
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

scoooby
komt net kijken
komt net kijken

#18 Bericht door scoooby » zondag 23 januari 2011, 16:12

Toen ik met mijn broer in 2008 (ga eind dit jaar weer hoera!) in het Nanahotel kreeg ik ook de racekak en was doodziek. Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten. Van een australiër kregen we een tip even naar de apotheek en een paar strips van 4 tabletten Disento gekocht en zakje poeder TONK-KKK brand. Dit heeft echt geholpen en zal ik ik voortaan altijd bij me hebben. Oh ja nog een vraagje zitten er in de duurdere bussen in Thailand ook een toilet.\
Ik hoop dat het zo snel mogelijk nov 2011 is. Ik heb bij BM air echter nog geen prijzen kunnen vinden om met EVA air te vliegen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door prajak » zondag 23 januari 2011, 17:00

Zover ik weet heeft alleen de VIP bus een toilet.

scoooby
komt net kijken
komt net kijken

#20 Bericht door scoooby » zondag 23 januari 2011, 17:05

Dank je voor je snelle antwoord. Moet je ook een vip bus boeken of gaat deze ook gewoon ergens vandaan en kan je na betalen instappen

Mart
Erelid
Erelid

#21 Bericht door Mart » zondag 23 januari 2011, 17:29

Het is afhankelijk van waar je naar toe wil reizen. Meestal is het verstandig om vooraf via internet of call centrum te boeken. Het is niet zo, instappen en betalen.
In de bepaalde periodes moet je rekening houden dat soms een week van te voren alles al is volgeboekt.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”