Ik zie het al: een niet te stillen verlangen naar gedegen informatie.Eric Donkaew schreef:
Ik vind deze informatie te algemeen, Gardensafari. Ik wil graag meer details.
Welnu hier nog enige nadere gegevens:
Geur: meestal enigzins zurig, naar appeltjes, soms uitgesproken zuur naar een rolmops
Kleur: afhankelijk van de bij het eten genuttigde drank van lichtbruin (water), via bruinig (bier) tot zeer donkerbruin, bijna zwart (rode wijn)
Hoeveelheid: afhankelijk van de hoeveelheid genuttigd voedsel en de vezelrijkheid ervan, alsmede van het tijdsverloop tussen het vorige ontspanningsmoment en het hier gememoreerde
Consistentie: het eerste gedeelte kan nog redelijk vast zijn, mede afhankelijk van eerdergenoemd tijdsverloop
Geluid: hard en meestal niet welluidend. Hoe hoger de spetters komen hoe meer diepte in het geluid wordt ervaren
Benodigde hoeveelheid wegspoelwater: één druk op de knop, ervan uitgaande dat de bespaarknop niet wordt gebruikt
Tijdsbeslag eigenlijke bezigheid: sterk afhankelijk van de inwendig opgebouwde druk
Tijdsbeslag schoonmaakwerk fysiek: reken op 10 minuten klooien met toiletpapier en ongeveer een half uur douchen
Tijdsbeslag schoonmaakwerk toilet: reken op 1 uur. Soms echter twee dagen als er opnieuw gewit moet worden
Wasprogramma voor het toiletmatje: kookwas
Hoelang sprayen: bij lavendelgeur ongeveer 2 minuten, bij dennengeur 3 minuten. Bij te weinig resultaat behandeling herhalen
Mocht ik nog een belangwekkend detail hebben overgeslagen, aarzel dan niet mij om nadere uitleg te vragen.
Deze bijdrage kwam tot stand dank zij de medewerking van de stichting: "Elke dag een nieuw leermoment".