Registration tool ?

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Registration tool ?

#16 Bericht door prajak » zaterdag 01 januari 2011, 13:07

Ik denk dat we er allemaal evenveel krijgen. Ik heb ze allemaal weggegooid en doe ik niks dan zijn ze over een week weg. Ze zijn maar 2 k groot dus er zal niet zo snel iets vollopen. En anders laat ik ze na 24 uur verwijderen, automatisch. Daarvoor heb ik een folder junkmail en daar gaan ze automatisch naartoe.

Maar het is wel slordig van de provider dat men geen kontakt kan krijgen. Men zit mogelijk vet in de olie......

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Registration tool ?

#17 Bericht door Mart » zaterdag 01 januari 2011, 14:52

Ik heb er nu 61 en in een andere versie al weer 17.

En dat voor een Ambassade, die voor een stuiver op de eerste rang wil zitten, met een goedkope buitenlandse provider.
Zodra de ellende voorbij is moeten we de ambassade maar eens "gelukkig" maken met 100 de zelfde berichten.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: Registration tool ?

#18 Bericht door marinusmali » zaterdag 01 januari 2011, 16:40

MENSEN DIE IS DE OPLOSSING !!!

IK BEANTWOORD ZE ZONDER ENIG COMMENTAAR, DUS KRIJGEN ZE VANZELF DE 90 MAILS TERUG !! :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

ALS JULLIE DIT OOK DOEN, DAN KRIJGEN ZE AL GAUW EEN PAAR DUIZEND MAILTJES TERUG !!! :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

GELUKKIG NIEUW MAIL JAAR !!!! [$) [$) [$) [$) [$) [$) [$)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Registration tool ?

#19 Bericht door prajak » zaterdag 01 januari 2011, 17:17

Na de excuses van de ambas vind ik dat niet zo geschikt. Ze zitten er ook mee in de maag. Zoiets heet een afgang..... Nee, daar doe ik niet aan mee. Ik heb ze trouwens allemaal verwijderd. Maar morgen komen er weer honderd.....

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Registration tool ?

#20 Bericht door joepattaya » zaterdag 01 januari 2011, 19:41

Prajak heeft natuurlijk wel (weer) gelijk.
Als je nu gewoon de eerder aangedragen oplossing invoert: het bewuste email-adres even in een filter zet, zodat de berichten direct automatisch verwijdert worden, dan zie je ze niet meer.
Als er dan even iemand de moeite wil nemen om HIER een berichtje te plaatsen op het moment dat e.e.a. weer normaal werkt, dan haal je het adres weer uit de filter en klaar is klara.

Als jullie nou toch niks te doen hebben.......dan mag je wat mij betreft ook de mails doorsturen naar joepbusgen@msn.com.
Da's een email adres met mijn naam wat beheerd wordt door een IT-crimineel in Nigeria. Die kan wel wat mails gebruiken.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Registration tool ?

#21 Bericht door stevenl » zondag 02 januari 2011, 01:28

Het lijkt nu eindelijk afgelopen. Probleem zal wel weer, net als de vorige keer, in Rusland zitten.
Kijk uit met die filters, straks mis je ook een mogelijk belangrijk bericht, want die komen van hetzelfde adres.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Registration tool ?

#22 Bericht door dutch » zondag 02 januari 2011, 01:43

dutch schreef:
Geert S schreef:
dutch schreef:Na de eerste 32 kreeg ik er nog 9 en nu weer 10.
Als dat zo in dit tempo doorgaat,heb ik er morgen een hele klus aan! :twisted
Wordt er helemaal gek van, nu maar de simpele oplossing gekozen door adres in te vullen op spamfilter, hupsakee, hele rotzooi in de vuilnisbak.. Alleen moet ik er aan denken om tegen de tijd dat deze troep achter de rug is dat adres er weer uit te halen anders hoor ik het ook nooit als we moeten evacueren :lol:
En weer 12 erbij [|) :cry:

Zullen we doen wie de meeste krijgt?
Ik heb er nu 63 :D
Plus hedenmorgen 44 nieuwe en de stand is dus 107 :D
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Registration tool ?

#23 Bericht door Mart » zondag 02 januari 2011, 02:20

61 + 48 = 109 ( 08.20 H )
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Registration tool ?

#24 Bericht door stevenl » zondag 02 januari 2011, 03:22

stevenl schreef:Het lijkt nu eindelijk afgelopen. Probleem zal wel weer, net als de vorige keer, in Rusland zitten.
Kijk uit met die filters, straks mis je ook een mogelijk belangrijk bericht, want die komen van hetzelfde adres.
Damn, er was even een pauze, maar het gaat nu weer gewoon op volle kracht verder.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Registration tool ?

#25 Bericht door dutch » zondag 02 januari 2011, 04:01

stevenl schreef:
stevenl schreef:Het lijkt nu eindelijk afgelopen. Probleem zal wel weer, net als de vorige keer, in Rusland zitten.
Kijk uit met die filters, straks mis je ook een mogelijk belangrijk bericht, want die komen van hetzelfde adres.
Damn, er was even een pauze, maar het gaat nu weer gewoon op volle kracht verder.
Ja hoor......ook hier gaat het circus door en sta nu op 115 ( 8 erbij).
en nog eens 12 = 127 :cry: + 24 = 151
Laatst gewijzigd door dutch op zondag 02 januari 2011, 07:43, 2 keer totaal gewijzigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Registration tool ?

#26 Bericht door prajak » zondag 02 januari 2011, 04:15

Ik heb er net weer 27 uit de junkmail weggegooid. Ik denk dat we tot morgen moeten wachten...

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: Registration tool ?

#27 Bericht door marinusmali » zondag 02 januari 2011, 04:25

Midden 2012 bereik ik bericht 5.000. Dan is het mooi geweest en mag de jeugd het overnemen.

Ja Prajak die bereik je zo snel met al die tools van de ambassade waar je nog eindeloos op zal reageren :lol: :lol: :lol: :lol:

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Registration tool ?

#28 Bericht door printen44 » zondag 02 januari 2011, 04:35

Geen nood mensen, ik heb er al 135 binnengekregen. En ik maar elke keer kijken of die echte "tool" erbij zit. [8) [8) [8)

Morgen is ook een vrije dag in Thailand. Waarschijnlijk even geduld hebben tot dinsdag. We kunnen een wedstrijdje organiseren wie de meeste "tools" binnen gekregen heeft. [8) [8) [8)

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Registration tool ?

#29 Bericht door dutch » zondag 02 januari 2011, 08:03

printen44 schreef:Geen nood mensen, ik heb er al 135 binnengekregen. En ik maar elke keer kijken of die echte "tool" erbij zit. [8) [8) [8)

Morgen is ook een vrije dag in Thailand. Waarschijnlijk even geduld hebben tot dinsdag. We kunnen een wedstrijdje organiseren wie de meeste "tools" binnen gekregen heeft. [8) [8) [8)
Ik neem aan dat als het goed is we allemaal hetzelfde aantal zullen krijgen........ niet?
(ik sta op 151 :lol: )

Nu,om 15.10 uur is de stand 162 !
Laatst gewijzigd door dutch op zondag 02 januari 2011, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
Geert S
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 06:55
Locatie: Udon Thani
Contacteer:

Re: Registration tool ?

#30 Bericht door Geert S » zondag 02 januari 2011, 08:37

dutch schreef: Ik neem aan dat als het goed is we allemaal hetzelfde aantal zullen krijgen........ niet?
(ik sta op 151 :lol: )
143 hier, volgens m'n junkmail-box, maar kan zijn dat ik er zelf al een paar gewist had..
Ze gaan hun gang maar, ik heb er geen last meer van, GMail filterd ze er netjes allemaal uit en gooit het hele zwikkie ongelezen in junkmail..

Hoop alleen dat iemand hier ze af en toe nog eens door neemt, stel dat de ambassade ons al dagenlang probeert te vertellen dat we direct moeten evacueren.. :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”