'Maak islamitische staat van Nederland'

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#16 Bericht door prajak » donderdag 23 december 2010, 16:59

De echtgenote van een ex collega is afgestudeerd aan een Marokkaanse universiteit op het terrein van het Marokkaans familierecht. Marokko is een islamitische staat maar vrouwen kunnen daar gewoon een bul halen. En haar studie was niet de sharia. De vrouw van een NL kameraad hier is in Bangladesh afgestudeerd op politieke wetenschappen en dat is een islamitische staat maar vrouwen kunnen ook daar een bul halen.

De fanatieke islam heeft maar weinig aanhangers in de westerse wereld maar die fanaten trekken helaas alle aandacht naar zich toe. De gewone moslim gaat naar de moskee en prevelt zijn gebeden en gaat daarna gewoon een potje kaarten, naar zijn/haar werk en naar het gezin. En drinkt vaak gewoon een pilsje mee. Niemand maakt mij wijs dat NL een miljoen fanatieke moslims heeft. Op de NL en B voetbalvelden barst het van de Marokkanen en die hebben heus geen handgranaat in de tas liggen.

Wim Kan zei ooit "als rood met geld omgaat dan laat het los". Wel, ik denk dat rijke moslims ook hun principes laten varen. Geen enkele oliesjeik zal het in zijn hoofd halen een US tanker tot zinken te brengen. Poen gaat voor hun religie, reken maar.

In NL heb je ook fanatieke zich christen noemende mensen die vrouwen discrimineren. We noemen ze wel eens zwartkousen. Foei, zwartkousen ! Geen vrouw in de kerkeraad, geen vrouw voor de SGP in gemeente- en andere raden zoals het parlement. De vrouw is bij hen voor het aanrecht en voor het dragen en opvoeden van koters. En verder de bakkes dicht houden. In de katholieke kerk hebben vrouwen nog steeds minder rechten dan mannen. Ze kunnen geen bedienaar der godsdienst worden, mogen de rol van bijwagen spelen. In het veel oudere Boeddhisme mogen monniken geen vrouw aanraken, nog niet eens hun eigen ma een knuffie geven ! Een achterhaalde zaak.

Ingegeven door, en nu moet ik raden, doordat de vrouw een "onrein" karakter heeft vanwege haar maandelijks probleempje ? Ja, maar dat weerhoudt de mannen er niet van koters de wereld in te schoppen. Dan vergeten we dat onreine maar even.

Iedere religie heeft haar fanaten. We zullen er mee moeten leren leven. Ik maak me geen zorgen.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11634
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#17 Bericht door jumbo » vrijdag 24 december 2010, 02:51

prajak schreef:Iedere religie heeft haar fanaten. We zullen er mee moeten leren leven. Ik maak me geen zorgen.
Het gaat ook niet om de grote getallen of om de religie zelf. In hun eigen land onderdrukken ze alles wat anders denkt en in de ander landen moeten we hun fanaten wel accepteren, of nog erger hun ideaal overnemen en volgen. Gewoon indammen die hap, dednoods met geweld.

Dat soort engerds werkt in kleine groepjes en terroriseert een hele andersdenkende gemeenschap..... Er is maar 1 bij voorkeur absolute leider voor nodig om een hele natie om te keren, heeft het verleden geleerd en zien we nu weer in Korea...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#18 Bericht door marinusmali » vrijdag 24 december 2010, 03:03

Moslim wil woord ham niet horen
:twisted :twisted

(http://www.telegraaf.nl/buitenland/8578 ... tml?p=29,1)

Het wordt steeds moeilijker in Nederland denk ik, met de moslims. :oops: :oops:

Je mag nu ook niet meer het woord Ham zeggen dan voelt men zich beledigd!!!

Gelukkig kunnen we hier in Thailand wel het woord Ham gebruiken, bv.... Hampet
:P :P :P :D :D :) :)

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#19 Bericht door printen44 » vrijdag 24 december 2010, 03:22

Volgens het bericht was het een leerling in Spanje die bezwaar maakte tegen dat woordje "ham". Volgens mij ligt Spanje een eindje van Nederland af en ik las niet in het bericht dat je in Nederland het woord "ham" niet mag gebruiken. Volgens Marinusmali is dat wel het geval. Of las ik het berichtje van Marinusmali verkeerd?

Voor mij is het woordje "kaas" een belediging, want ik hou helemaal niet van kaas. Dus forumleden, wilt u a.u.b. het woordje "kaas" niet meer gebruiken, ander moet ik mij beklagen bij Chang voor belediging van mijn smaakpapillen. [8) [8)

Borowolf
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 794
Lid geworden op: zondag 17 oktober 2010, 08:05
Locatie: Chiang Mai

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#20 Bericht door Borowolf » vrijdag 24 december 2010, 05:48

Ik ben dol op van die ham-kaas dingen. Maar vanaf nu is de lol er af.
Als ik ze alleen al zie kan ik niet anders meer dan denken hoeveel mensen ik wel niet beledig als ik erover praat en misschien mag erover nadenken van die mensen ook niet. Meestal gaat dat tenslotte zo.

Maar iets anders lekkers bedenken dan.
Mag olienootjes wel?
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#21 Bericht door Mart » vrijdag 24 december 2010, 07:02

Wat mag nog wel ? Dit ? Taai taai pop :?: of ham burger of ham lap, ham ster :?:
Afrikaantjes , kinderkopjes
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

greenthaiway
Expat
Expat
Berichten: 2376
Lid geworden op: donderdag 01 maart 2007, 21:28
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#22 Bericht door greenthaiway » vrijdag 24 december 2010, 07:18

prajak schreef:
Ingegeven door, en nu moet ik raden, doordat de vrouw een "onrein" karakter heeft vanwege haar maandelijks probleempje ? Ja, maar dat weerhoudt de mannen er niet van koters de wereld in te schoppen. Dan vergeten we dat onreine maar even.
.
Een goede zeeman vaart ook door de Rode Zee :mrgreen:
Terug naar het onderwerp, vergeef mij deze uitglijder :oops:
Een islamitische staat zal Nederland nooit worden, daar hoef je geen helderziende voor te zijn.
Én als ze willen knokken dan zullen we ertegen vechten tot de laatste man.
Zijn ze helemaal besodemieterd!

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11634
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#23 Bericht door jumbo » vrijdag 24 december 2010, 07:31

greenthaiway schreef: Een islamitische staat zal Nederland nooit worden, daar hoef je geen helderziende voor te zijn.
Én als ze willen knokken dan zullen we ertegen vechten tot de laatste man.
Zijn ze helemaal besodemieterd!
zeiden ze dat ook niet in India en Singapore voordat er staten werden opgesplitst
en zo zullen er nog wel een paar zijn?? Religie is een vreemd gebeuren....

Jij moet zeker weten hoe krachtig het fenomeen islam kan zijn.....
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Borowolf
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 794
Lid geworden op: zondag 17 oktober 2010, 08:05
Locatie: Chiang Mai

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#24 Bericht door Borowolf » vrijdag 24 december 2010, 07:47

Dit wordt waarschijnlijk bukken voor me om de klappen te voorkomen maar.....
In geschiedenisboekjes kun je lezen dat het succes van de Islam ook te maken heeft met de tolerantie ervan ten opzichte van andere geloven. Dus...., als de Islamieten vroeger een land veroverden legden ze niet ineens de Islam op aan de nieuwe onderdanen maar accepteerden dat zij een ander geloof aanhingen. India is daar een goed voorbeeld van.

Om twee draadjes samen te nemen. Heb ik het dan toch mis en was vroeger toch alles beter? :mrgreen:
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#25 Bericht door Jeanette » vrijdag 24 december 2010, 09:01

marinusmali schreef:
Moslim wil woord ham niet horen
:twisted :twisted
Waarom heten er dan zovelen Mohammet?

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11634
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#26 Bericht door jumbo » vrijdag 24 december 2010, 09:15

en wat dan met de Ham-as
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#27 Bericht door dutch » vrijdag 24 december 2010, 10:09

Vanmorgen zag ik op BVN,"de Reunie" met daarin een slachtoffer van de bomaanslag op het Marriott hotel in Jakarta.
Dat bracht een en ander naar boven.
Was zelf de avond ervoor in het Marriott op zaken diner en er was sprake van om er maar te blijven overnachten.Gelukkig niet gedaan en als ik het wel had gedaan dan was ik vervolgens al veel vroeger weer op pad geweest,maar toch.
Op de dag van de bom bij de Australische ambassde zou ik er tegenover op dokters controle zijn geweest (S.O.S. kliniek) indien we dat net niet s'morgens voor een week hadden uitgesteld. Onze (japanse) buurvrouw reed een half uur voor de aanslag nog bij de ambassade voor langs en belde ons (mijn vrouw dus ,die dus haar vriendin was) in paniek op.
Ja.....dan komt het aardig dicht bij,geloof me.
Ik zelf heb een sch...... hekel gekregen aan de totale Islam,sedert mijn 6 jarig verblijf in Indonesie.
Alles en een ieder wordt onderworpen aan de dagelijkse Islam routine en ik bedoel dit zowel zakelijk als prive.

Ach....in Holland komt het niet zover.Neen ,natuurlijk niet,maar de onaangename bij effecten van deze semi religie is overal merkbaar.Het meest vervelende vind ik nog de zwijgende Islam meerderheid.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#28 Bericht door Edje » vrijdag 24 december 2010, 12:49

Mart schreef:Wat mag nog wel ? Dit ? Taai taai pop :?: of ham burger of ham lap, ham ster :?:
Afrikaantjes , kinderkopjes
Je vergeet de "NEGERZOEN"
Groetjes; Edje

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#29 Bericht door prajak » vrijdag 24 december 2010, 13:27

Ik vind woorden als BOERENMETWORST en NONNEVOTTEN ook niet kunnen.

Gebruikersavatar
vleespet
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1295
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2009, 16:28
Locatie: nijmegen/khorat

Re: 'Maak islamitische staat van Nederland'

#30 Bericht door vleespet » vrijdag 24 december 2010, 14:45

Ik vraag mij af hoeveel islamofoben de Telegraaf nu al op zijn geweten heeft?
Ik lees hier reacties van mensen die A nooit contact hebben met moslims en B al hun informatie uit dat propaganda blaadje halen.
Extremisme is slecht,maar zal nooit voet aan de grond krijgen in Nederland.
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”