Deze week Bia SINGHA bij de LIDL in de reclame!
Moderator: Loempia
- Edje
- Expat
-
- Volwaardig lid
Re: Deze week Bia SINGHA bij de LIDL in de reclame!
Hmmmm..ik vindt Singha wel aardig maar drink in Sung Noen meestal ..Archa...dat vindt ik net wat lekkerder qua smaak.
Leo is bitter vinnik en Chang eigenlijk ook wel ietswat behalve als het heeellll koud is dan lust ik alles wel.
Maar meestal drinkt driver...pepsi
mvg driver
Leo is bitter vinnik en Chang eigenlijk ook wel ietswat behalve als het heeellll koud is dan lust ik alles wel.
Maar meestal drinkt driver...pepsi

mvg driver
- v@go
- Volwaardig lid
vandaag naar de Lidl voor deze aanbieding. Ik kom daar anders nooit dus ik weet er de weg niet. Ik ga na de "biersector" maar geen flesjes te vinden van Bia Singha te vinden. Beetje verder gekeken herinnerde ik me me de folder dat er een Asia standje is opgebouwd met allemaal Aziatische producten en jawel hoor ook Singha. Ik neem de laatste 24 flesjes verpakt per 6 in een kartonnen "kratje" DUS DAT IS 24 MAAL 0.99 EURO. Kom ik bij de bliepmiep en ze haalt een traytje door de scanner en ...geen bliepje.
"Oei staat verkeerd in de computer" ik zeg nog ze kosten 99 cent. Ja maar ik moet een nummer hebben en kan zo niets aanslaan.
Komt uitzendkracht nummer 12 en geeft haar de code. Na wat gerommel met de kassa begint ze te bliepen. Bliep bliep bliep bliep
OOH die zijn niet duur 3,96 euro alstublieft. Ik reken af en ben weg. Stap ik in de auto en rijd weg. Bedenk
ik me ineens (niet echt) dat er iets niet klopt
......De barcode op de omverpakking kent de scanner niet en nu heb ik 20 flesjes Singha van meneer Lidle
gekregen.
Proost allen
"Oei staat verkeerd in de computer" ik zeg nog ze kosten 99 cent. Ja maar ik moet een nummer hebben en kan zo niets aanslaan.
Komt uitzendkracht nummer 12 en geeft haar de code. Na wat gerommel met de kassa begint ze te bliepen. Bliep bliep bliep bliep
OOH die zijn niet duur 3,96 euro alstublieft. Ik reken af en ben weg. Stap ik in de auto en rijd weg. Bedenk

Proost allen

Laatst gewijzigd door v@go op donderdag 02 september 2010, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
- changgarden
- Veel ervaring
- Contacteer:
wow, zal het aan mijn broer doorgeven, is hier behoorlijk fan geworden van de Sing.
Zelf hou ik het op Chang, al is het alleen maar voor de naam...
Zelf hou ik het op Chang, al is het alleen maar voor de naam...

-
- Volwaardig lid
Was bliepmiep blond, ongetwijfeld.v@go schreef: Kom ik bij de bliepmiep en ze haalt een traytje door de scanner en ...geen bliepje.
Proost allen

Proost
-
- Erelid
Woonland .................v@go schreef: "Oei staat verkeerd in de computer" Proost allen

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Volwaardig lid
Dus jij kwam er in de auto pas achter dat 24*0.99 niet gelijk is aan 3.96....???v@go schreef: OOH die zijn niet duur 3,96 euro alstublieft. Ik reken af en ben weg. Stap ik in de auto en rijd weg. Bedenkik me ineens dat er iets niet klopt
![]()

- Ben
- Expat
RuudThai schreef:Buitenlands bier niet te koop in de grote winkels???? Ik zie in BigC, TescoLotus en Makro anders hele stapels dozen met flessen en trays met blikjes met zo'n groene opdruk erop die mij erg Amsterdams voorkomt. En ook San Miguel en Carlsberg heb ik daar gesignaleerd.prajak schreef:Bia Sing is hier in TH een van de duurdere lokale merken. Ik drink "olifant" bier en dat is goedkoper per tray dan Bia Sing, zelfs in de dure tesco. Buitenlands bier is hier nog steeds niet te koop in de grote winkels, daarvoor moet je naar de farang tentjes. Maar daar vind je wel een grote sortering alleen...onbetaalbaar, tot 100 baht voor een blikje. Nou, dan vergaat je de dorst wel en val je terug op Thaise bieren. Weet je, die zijn niet slecht...
Maar Singha is niet mijn merk evenals Chang, beide smaken mij te bitter, net als Grolsch, en ik krijg er evenals Jim hoofdpijn van (en niet pas na 10 glazen, al na 2 glazen is dat!)
Meestal drink ik Leo, dat is goed te pruimen als vervanging voor Hertog, Dommelsch en wat andere Hollandse kwaliteitsbieren. Het Amsterdamse grachtensap is aan mij ook niet besteed!![]()
Kun je daar ff een foto van maken en hier plaatsen .En ook San Miguel en Carlsberg heb ik daar gesignaleerd.
-
- kenner
wij hadden de folder ook al gezien en gaan zo mooi een voorproefje nemen 

-
- Volwaardig lid
[quote="]
En vergeet vooral niet de fantastische belgische bieren die in bijna iedere BigC, Tesco te koop zijn.[/quote]
Niet zozeer daar-CARREFOUR (zolang die er nog is!) heeft ze wel. Sommige van hun (en ook wel enkele tesco of BigC-ik veronderstel ook wel in dat oord der vunzigheid genaamd Pattaya) hebben wel een grotere afdeling met farangfood/drinks.
Maar in een lokale tesco waar nooit een farang komt (diverse BKKse buitenwijken) is het armoe troef op dat gebied-hoewel-af en toe moet de kleine voorraad er toch uit en wordt dan verramsjt aan grote afslag-kortingen.
Zo heeft Carrefour nog wel eens flesse rode Franse wijn-chateau migraine-voor onder de 200 THB.
En vergeet vooral niet de fantastische belgische bieren die in bijna iedere BigC, Tesco te koop zijn.[/quote]
Niet zozeer daar-CARREFOUR (zolang die er nog is!) heeft ze wel. Sommige van hun (en ook wel enkele tesco of BigC-ik veronderstel ook wel in dat oord der vunzigheid genaamd Pattaya) hebben wel een grotere afdeling met farangfood/drinks.
Maar in een lokale tesco waar nooit een farang komt (diverse BKKse buitenwijken) is het armoe troef op dat gebied-hoewel-af en toe moet de kleine voorraad er toch uit en wordt dan verramsjt aan grote afslag-kortingen.
Zo heeft Carrefour nog wel eens flesse rode Franse wijn-chateau migraine-voor onder de 200 THB.
- JohanS
- Volwaardig lid
Niet zozeer daar-CARREFOUR (zolang die er nog is!) heeft ze wel. Sommige van hun (en ook wel enkele tesco of BigC-ik veronderstel ook wel in dat oord der vunzigheid genaamd Pattaya) hebben wel een grotere afdeling met farangfood/drinks.pong schreef:[quote="]
En vergeet vooral niet de fantastische belgische bieren die in bijna iedere BigC, Tesco te koop zijn.
Zo heeft Carrefour nog wel eens flesse rode Franse wijn-chateau migraine-voor onder de 200 THB.[/quote][/quote]
Bv : in de ketens in Ubon kan je gemakkelijk hoegaarden, stella en leffe krijgen; toch een jaar geleden.
-
- Volwaardig lid
v@go schreef:vandaag naar de Lidl voor deze aanbieding. Ik kom daar anders nooit dus ik weet er de weg niet. Ik ga na de "biersector" maar geen flesjes te vinden van Bia Singha te vinden. Beetje verder gekeken herinnerde ik me me de folder dat er een Asia standje is opgebouwd met allemaal Aziatische producten en jawel hoor ook Singha. Ik neem de laatste 24 flesjes verpakt per 6 in een kartonnen "kratje" DUS DAT IS 24 MAAL 0.99 EURO. Kom ik bij de bliepmiep en ze haalt een traytje door de scanner en ...geen bliepje.
OOH die zijn niet duur 3,96 euro alstublieft. Ik reken af en ben weg. Stap ik in de auto en rijd weg. Bedenkik me ineens (niet echt) dat er iets niet klopt
......De barcode op de omverpakking kent de scanner niet en nu heb ik 20 flesjes Singha van meneer Lidle
gekregen.
Proost allen
Prachtig verhaal.
Helaas moest ik net wel 0,99 afrekenen.

Maar het deed mij wel denken aan een verhaaltje lang geleden.
Toen kon je nog geen Bittburger kopen in Nederland
Dus toen ik een bezoekje aan Duitsland maakte zorde ik er voor dat ik wat bier zou inslaan..
Dus ik kocht 3 trays blikken Bittburger van 24 blikken per tray.
De caissière keek er naar en zei:" O drie trays maal 24 blikken is 36."
En dat sloeg ze aan op de kassa.
Ik stond er bij en keek erna.
We zullen maar zeggen met stomheid geslagen.

Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........
Bangkok is the place for me.
You can go ........
- Jim
- Volwaardig lid
je weet toch wel dat de cassieres bij de lidl aan het einde van de maand voor elke euro die er mist 1 stokslag krijgen?
of was dat bij de aldi..
of was dat bij de aldi..

Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Jim schreef:je weet toch wel dat de cassieres bij de lidl aan het einde van de maand voor elke euro die er mist 1 stokslag krijgen?
of was dat bij de aldi..
Dat is alleen bij de Thaise vestigingen.

Live your dream, don't dream your life.
- Ben
- Expat
Dat weet ik niet .Jim schreef:je weet toch wel dat de cassieres bij de lidl aan het einde van de maand voor elke euro die er mist 1 stokslag krijgen?
of was dat bij de aldi..
Wat ik wel weet dat de blondjes geen pauze meer krijgen ,Want anders moeten men ze weer opnieuw inwerken