Bevalt me uitstekend en ga in Oktober a.s. en volgend jaar februari weer terug.
Zou er echter niet voor lange tijd willen wonen en ga dan graag weer terug naar het "normale" leven in korat.

Moderator: Loempia
marinusmali schreef:Elst 99, woont in Hua Hin en ik ook.
Ik kan je echt Hua Hin aanbevelen omdat deze plaats aan zee ligt.
Je hebt een leuk centrum met een paar lady bars maar over het algemeen is het een leuke gezellige stad met alle luxe van dien wat een Europeaan toch voor de lange duur wil hebben.
Ja HUA HIN HEEFT HET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
elst99 schreef:Wat wil je besteden? Moet het luxe of eenvoudig zijn? Het Subphramit hotel, ligt midden in het centrum en vandaar kun je alles met de benenwagen af, naar het strand, vlak bij dag en avondmarkt, dicht bij de
busstations. De prijs zal zo tegen de 900 Bht p.n. zijn, het heeft een zwembad.
In die omg. zijn er nog meer, nieuwe hotels en guesthouses.
Kom je met de blauwe bus uit Bangkok is het 100 mtr.
Nog vragen? Laat maar Komen!
Vergeet ook niet om even in Cha-am te kijken, ligt vanaf Bangkok 30 km voor Hua Hin, is rustiger alleen in het weekend veel Thaien uit Bangkok, maar dat is in Hua Hin ook.
Misschien een aanrader als je van rust houdt is Khao Takiab, aan het zuidelijke gedeelte van Hua Hin, daar zijn evt. ook app. te huur.
Je wilt ook nog naar Ranong? Ik denk dat je Rayong bedoelt, dat ligt aan de kant van Koh Chang en Ranong ligt in het zuiden aan de Andamanzee.
groetjes
elst99 schreef: Moet het luxe of eenvoudig zijn? Het Subphramit hotel, ligt midden in het centrum en vandaar kun je alles met de benenwagen af, naar het strand, vlak bij dag en avondmarkt, dicht bij de busstations. De prijs zal zo tegen de 900 Bht p.n. zijn, het heeft een zwembad.
In die omg. zijn er nog meer, nieuwe hotels en guesthouses.
GEHAD Het is nu een buitenlandse vakantieplaats geworden. Daarom kan men er ook nagenoeg alle buitenlandse producten kopen. En die Ladybars .... ik heb die meisjes bijna allemaal gezien toen ze nog op de lagere school zatenmarinusmali schreef:
Ja HUA HIN HEEFT HET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je er waarschijnlijk in een andere tijd van het jaar geweest dan de vragensteller.elst99 schreef:Ok Ranong in het zuiden aan de Andamanzee, houdt er wel rekening mee dat daar erg veel neerslag valt, ben er in de eerste jaren vaak geweest om het visum te verlengen, maar het regent er vaak.
elst99 schreef:Oktober, januari en maart meestal regen, niet hele dagen maar toch!