Ga naar Duifhuizen in R'dam, er zijn ook andere merken met een andere prijs/kwaliteit verhouding!Esther schreef:Ik heb m!
http://www.brunottishop.com/nl/Bags-TRA ... 00354-0055#
Onderaan het plaatje zit een knopje {Weitere Bilder}, daar moet je op klikken om zo de hele tas te kunnen zien. Misschien zijn jullie slimmer dan mij....ik moest namelijk even zoeken
koffer/backpack
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: koffer/backpack
-
- Volwaardig lid
Re: koffer/backpack
Ik heb ook wel goedkopere gezien, maar die deden in mijn ogen een beetje slapjes aan. En nogmaals, er staat 129,- en ik heb m voor 89,-. Dat betaal je al gauw voor een mooie, grote, stevige tas. Snap ook niet dat ie bij Brunotti zelf nog 129,- is. Aangezien het een vorige collectie is. De eerste link die ik gaf is de nieuwe kleursamenstelling. Daarom heb ik m ook "goedkoop" ze moesten in de winkel plek maken voor nieuwe kleuren. De kleur zou me een zorg zijn, en als me dat 40,- scheelt loop ik wel met "oude" kleuren. Heb deze trouwens gekocht bij van Os lederwaren. Filialen door heel NL, misschien een rondje bellen? Wie weet hebben ze m nog! En indien niet in je buurt dan kunnen ze m opsturen naar een filiaal die wel dicht bij zit.Bart schreef:Ga naar Duifhuizen in R'dam, er zijn ook andere merken met een andere prijs/kwaliteit verhouding!Esther schreef:Ik heb m!
http://www.brunottishop.com/nl/Bags-TRA ... 00354-0055#
Onderaan het plaatje zit een knopje {Weitere Bilder}, daar moet je op klikken om zo de hele tas te kunnen zien. Misschien zijn jullie slimmer dan mij....ik moest namelijk even zoeken
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!
Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)
Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)