Maar ja, er is wel een punt: mond en klauwzeer, varkensgriep, vogelpest, gekke koeienziekte, pluimvee-ziekte, hondsdolheid, katzwijm, butterfly-effect, mixemotose (of zoiets).......let maar op met al die beestjes.Rene schreef:Wat dacht je van de R-koorts?Wereldvreemd schreef:Lekker, zitten we even gezellig over wat geitjes te kleppen komt er iemand langs met Q-koorts. Dat is nou niet echt stemming verhogend, of wel soms.
Melkgeiten
Moderator: Loempia
- joepattaya
- Expat
Re: Melkgeiten
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
- Piehans
- Volwaardig lid
He Joel, hoeveel geiten moet ik voor je meenemen als ik volgende maand langskom...?
En what about konijnen, ben ik ook nog niet tegengekomen in Sikol en omstreken...
Regel jij de douane en verdere formaliteiten?
En what about konijnen, ben ik ook nog niet tegengekomen in Sikol en omstreken...

-
- Expat
Ah die hans , das even geleden... Die Nederlands geiten gaan het hier veel te koud hebben , en die konijnen zouden men Retrievers wel eens heel leuk vinden (of omgekeerd), dus ik zal nog wel eens rond kijkenPiehans schreef:He Joel, hoeveel geiten moet ik voor je meenemen als ik volgende maand langskom...?
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...