Zoals eerder gemeld doe ik verslag van mijn gang naar het SSO kantoor in Udon Thani.
Het blijkt een verzekeringsmaatschappij te zijn gelegen tegenover "Thungsi Muang", wat weer een blok verwijderd ligt van het Nong Prakjak Park, iedereen in Udon Thani bekend.
Vanaf de Poshi Road zie je op een gegeven moment links het Udon Thani Museum liggen.
Tenminste als men vanaf de Tesco Lotus richting Nong Bua Lam Phu is gereden en linksaf de Poshi Road is ingeslagen.
Neem de tweede straat links vanaf het Udon Thani museum, dat is de Mukmonti Road, dan een meter of 50 of zestig verder aan de linkerkant ligt die verzekeringsmaatschappij. Er staan of zitten een aantal bewakers bij de entree.
Voldoende parkeermogelijkheden aan de straat, niet op het terrein van het gebouw zelf.
Sorry, geen idee hoe de club daar heet maar het kan niet missen, vraag anders naar verzekering,
ประกัน
Ze hebben de papieren ingenomen, morgenochtend komt de dame die ik sprak, ze verstaat geen Engels
een huisbezoek afleggen. Ze wist wel het woord tomorrow, afwachten maar.
Omdat het nieuw is gaat het wat omslachtig, toch zie ik een lichtpuntje.
Naar ik begrijp is (niet)genoemde verzekeringsmaatschappij een bevoegde autoriteit voor de SVB, een gang naar een advocaat, Gemeentehuis of Nederlandse Ambassade is dus niet meer nodig, de verzekeringsmaatschappij stuurt de boel door naar Nederland. Althans in Udon Thani.
Ik zag dat ze reeds in het bezit waren van wat SVB paperassen.
Morgen dus een bezoek van de sociale recherche, zal nadien aan de hand daarvan een kort verslag doen.
Tandenborstels tellen?
Groet,
Norman