Moderator: Loempia
Begrijp ik het goed dat je met de skytrain naar het vliegveld bent gegaan? In 40 Min.? Da's niet veel sneller dan met taxi.bangkoklover schreef:Vorige week even een poging gedaan, prima te doen, stoptrein genomen naar paya thai oid, daar de skytrain gepakt naar sukumvit
in tijd van vliegveld naar sukum ongeveer 40 minuten, in geld het respectabele bedrag van 15 bath trein + 25 bath Sky. niks mis mee,
soulwy schreef:Begrijp ik het goed dat je met de skytrain naar het vliegveld bent gegaan? In 40 Min.? Da's niet veel sneller dan met taxi.bangkoklover schreef:Vorige week even een poging gedaan, prima te doen, stoptrein genomen naar paya thai oid, daar de skytrain gepakt naar sukumvit
in tijd van vliegveld naar sukum ongeveer 40 minuten, in geld het respectabele bedrag van 15 bath trein + 25 bath Sky. niks mis mee,
En niet te voorspellen wanneer je toe komt !Wouter_Udon schreef:soulwy schreef:Begrijp ik het goed dat je met de skytrain naar het vliegveld bent gegaan? In 40 Min.? Da's niet veel sneller dan met taxi.bangkoklover schreef:Vorige week even een poging gedaan, prima te doen, stoptrein genomen naar paya thai oid, daar de skytrain gepakt naar sukumvit
Met het verschil dat de taxi stukken duurder is.
Voordeel: Snel, en goedkoop.printen44 schreef:Je moet alleen geen bagage bij je hebben, want want wordt het echt een kruistocht. Lees de recensies maar in zowel Bangkok Post als The Nation.