LTU
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: LTU
Ik vertrek half juni met LTU naar BKK, rechtstreekske vlucht en 688 ofzoiets per persoon. Dat kan je toch moeilijk duur noemen. Natuurlijk als je op't laatste moment boekt, of in een drukke periode, dan kan het wel eens richting 1000 gaan. Maar dan zal je bij Thai toch al rap de helft meer betalen. Voor mij is de beenruimte NET te doen, al zou het natuurlijk wat ruimer mogen. Over de service heb ik geen klagen tot nu toe, persoonlijk vind ik die beter dan bij China en minder dan bij Thai.
Get Rich or Die Tryin'
- JohanS
- Volwaardig lid
De laatste jaren kan ik alleen in Juli/Augustus gaan. ( Ik boek steeds in Januari )Totender schreef:Ik vertrek half juni met LTU naar BKK, rechtstreekske vlucht en 688 ofzoiets per persoon. Dat kan je toch moeilijk duur noemen. Natuurlijk als je op't laatste moment boekt, of in een drukke periode, dan kan het wel eens richting 1000 gaan. Maar dan zal je bij Thai toch al rap de helft meer betalen. Voor mij is de beenruimte NET te doen, al zou het natuurlijk wat ruimer mogen. Over de service heb ik geen klagen tot nu toe, persoonlijk vind ik die beter dan bij China en minder dan bij Thai.
Reeds 2 jaar de prijzen vergeleken en ik vind voor mij steeds betere maatschappijen aan goedkopere prijzen.
Je moet wel alles tellen, ik zit een heel eind van Dusseldorf dus ik moet ook daar geraken en terug.
Het is mij persoonlijke ervaring en ik weet dat indien je heel soepel in de data kan zijn dat er regelmatig wel zaakjes te doen zijn maar dat gaat dus voor mij niet op.
-
- Volwaardig lid
Ik woon in Bangkok en als ik op hun zoekmachine een datum invoer komt dat meestal vanuit Bangkok naar Dusseldorf op 24000 baht uit zonder belastingen, En op de terugweg dus Dusseldorf - Bangkok op 12000 ex belastingen! dat vind ik veel geld voor een maatschappij als ltu.
-
- Volwaardig lid
Als je flexibel bent in de reisdata dan kun je behoorlijke prijsverschillen tegen komen.peterd1961 schreef:Ik woon in Bangkok en als ik op hun zoekmachine een datum invoer komt dat meestal vanuit Bangkok naar Dusseldorf op 24000 baht uit zonder belastingen, En op de terugweg dus Dusseldorf - Bangkok op 12000 ex belastingen! dat vind ik veel geld voor een maatschappij als ltu.
Ook wordt het bij LTU stukken goedkoper als je 4-6 maanden vooruit boekt.
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
Klopt, ieder geval is anders, afreisdata, hoe vroeg je boekt ectr. En natuurlijk ook de voorkeur van luchthaven.JohanS schreef:De laatste jaren kan ik alleen in Juli/Augustus gaan. ( Ik boek steeds in Januari )
Reeds 2 jaar de prijzen vergeleken en ik vind voor mij steeds betere maatschappijen aan goedkopere prijzen.
Je moet wel alles tellen, ik zit een heel eind van Dusseldorf dus ik moet ook daar geraken en terug.
Het is mij persoonlijke ervaring en ik weet dat indien je heel soepel in de data kan zijn dat er regelmatig wel zaakjes te doen zijn maar dat gaat dus voor mij niet op.
Get Rich or Die Tryin'
-
- Zeer veel ervaring
Hoi,
Ik vertrek 21 april naar thailand met LTU , enkele reis geboekt vanuit dusseldorf voor €330,-
Ik woon zelf maar ongeveer 45 min rijden van dusseldorf af, dus voor mij is dat de makkelijkste optie.
Ik vind LTU middelmaat, blinkt zeker niet uit in beenruimte en service maar is ook niet slecht te noemen.
Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding ruim voldoende
Niels
Ik vertrek 21 april naar thailand met LTU , enkele reis geboekt vanuit dusseldorf voor €330,-
Ik woon zelf maar ongeveer 45 min rijden van dusseldorf af, dus voor mij is dat de makkelijkste optie.
Ik vind LTU middelmaat, blinkt zeker niet uit in beenruimte en service maar is ook niet slecht te noemen.
Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding ruim voldoende
Niels
-
- Volwaardig lid
de Laatste tijd wat prijzen vergeleken maar LTU is inderdaad duur aan het worden en ook die vervelende tussenstops in munchen of berlijn van de 5 vluchten zijn er 4 met tussenstops niet echt makkelijk.
Het is dat ik in een 40 min van dusseldorf naar mijn geboortedorp ben anders zou ik mischien via Amsterdam vliegen.
En bijna 2 uur van Amsterdam af wonen is ook niet echt goedkoop wat reizen betreft.
Het is dat ik in een 40 min van dusseldorf naar mijn geboortedorp ben anders zou ik mischien via Amsterdam vliegen.
En bijna 2 uur van Amsterdam af wonen is ook niet echt goedkoop wat reizen betreft.
Werk om te leven leef niet om te werken.
- JohanS
- Volwaardig lid
Ja het grote voordeel van het rechtstreeks vliegen is er ook niet meer bij.perry schreef:de Laatste tijd wat prijzen vergeleken maar LTU is inderdaad duur aan het worden en ook die vervelende tussenstops in munchen of berlijn van de 5 vluchten zijn er 4 met tussenstops niet echt makkelijk.
Tengevolge natuurlijk van de overname door Berlinair.
-
- Volwaardig lid
Dat is niet helemaal juist. Er worden nog een redelijk aantal rechtstreekse vluchten uitgevoerd door LTU. Je kunt dit ook zien op de website als je boekt. En via het reisbureau kun je ook vragen om een rechtstreekse vlucht.JohanS schreef:Ja het grote voordeel van het rechtstreeks vliegen is er ook niet meer bij.perry schreef:de Laatste tijd wat prijzen vergeleken maar LTU is inderdaad duur aan het worden en ook die vervelende tussenstops in munchen of berlijn van de 5 vluchten zijn er 4 met tussenstops niet echt makkelijk.
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
Inderdaad, ik vlieg in juni rechtstreeks naar BKK op een vrijdag en ook RS terug op een zaterdag in juli.Wouter_Udon schreef:Dat is niet helemaal juist. Er worden nog een redelijk aantal rechtstreekse vluchten uitgevoerd door LTU. Je kunt dit ook zien op de website als je boekt. En via het reisbureau kun je ook vragen om een rechtstreekse vlucht.JohanS schreef:
Ja het grote voordeel van het rechtstreeks vliegen is er ook niet meer bij.
Get Rich or Die Tryin'
-
- Zeer veel ervaring
ja , mijn vlucht op 21 april as is ook rechtstreeks...
Dan ben je mooi smorgens om 9.20 uur te bangkok!
Gr
Niels
Dan ben je mooi smorgens om 9.20 uur te bangkok!
Gr
Niels
-
- Expat
- Contacteer:
Dus net een ervaring als ondergetekende, schandalig is dat sardinevervoer eigenlijk!JohanS schreef:Ik ben 1.85 cm en moest mij tussen de stoelen wringen. Na 11 uur vlucht kon ik wel uit het vliegtuig springen.marceziani schreef:Meerdere malen met LTU gevlogen. Ben zelf niet al te groot (1.60 m), maar de beenruimte is inderdaad beperkt bij LTU. Service (eten/drinken) is goed, alhoewel Aziatische stewardessen mijn voorkeur genieten.
Nooit meer.
Zelfde lengte, 1.85, vloog met LTU omdat een oude kameraad van 12 en een half jaar, een Jack Russell Teriër, Tommy
genaamd, mee vloog. De reis voor de hond was zeer goedkoop, 75 euro meen ik. Daar kwam nog wel een honden bench bij
die ik op het vliegveld van Düsseldorf bij de LTU balie kocht. Ze hadden helaas niet meer de maten die op hun site vermeld stonden.
Er was er, gelukkig, nog 1, de allergrootste en daardoor duurste. Iets van 110 euro, geschikt voor een grote hond, denk aan Herdershond, dat formaat.
Die staat nu hier, wordt niet meer gebruikt. Als een toevallige hondenbezitter er belangstelling voor heeft stuur dan s.v.p. ff een P/M. In principe is het ding te koop voor 40 euro. Het was de eerste en laatste keer dat ik met LTU vloog.
Inderdaad een ramp wat beenruimte betreft. De passagier naast mij kreeg een andere plek aangeboden waar ie twee stoelen tot zijn beschikking had, ik door zijn vertrek idem dito :-) Eten niet om naar huis te schrijven en geef mij net als iemand hier eerder schreef ook maar die Aziatische stewardessen ;-) Vertrok uit Rotterdam, nam een eerste klas, enkele reis, treinticket naar Düsseldorf.
Dat treinen had ik ruim veertig jaar niet meer gedaan, hele belevenis...
Overstappen in Utrecht. Wat ik mij herinner was de enkele reis, door boeken via internet, het was een ICE trein, maar iets van 46 euro. Vooruit via iPay betaalt, ticket werd thuis bezorgd via reguliere TNT Post.
Woon nu permanent in Thailand, Non Som Bun, een gehucht in de buurt van een iets grotere plaats, Bueng Kan, dat ligt aan de Mehkong rivier, grens Laos, Provincie Nong Khai. Vlieg Oktober/November voor een verblijf van twee weken naar Nederland vice versa. Niet met de LTU ;-)
Wordt w.s. EVA Air Evergreen de Luxe Class of met China Airlines. Wel non stop want dat overstappen ken ik nu wel, LOL
Groet vanuit the middle of nowhere,
Norman
- JohanS
- Volwaardig lid
LTU Nieuws
MÜNCHEN - Vliegtickets van de Duitse carrier Air Berlin en partnermaatschappijen LTU, FlyNiki en Belair zijn voortaan boekbaar via de wereldwijd actieve online reisonderneming Expedia. De Air Berlin Group en Expedia hebben daarover een akkoord gesloten. Met het partnerschap wil Air Berlin de positie op de online reismarkt versterken.
De dienstregelingen en tarieven van de luchtvaartmaatschappijen binnen de Air Berlin Group zijn nu wereldwijd beschikbaar via Expedia, hotels.com en Expedia Corporate Travel. Expedia is ’s werelds grootste online reisonderneming.
Tot voor kort opereerde Air Berlin uitsluitend als low cost carrier binnen Europa, maar door de overname van LTU voert de maatschappij ook vluchten uit naar Amerika, Afrika en Azië.
De dienstregelingen en tarieven van de luchtvaartmaatschappijen binnen de Air Berlin Group zijn nu wereldwijd beschikbaar via Expedia, hotels.com en Expedia Corporate Travel. Expedia is ’s werelds grootste online reisonderneming.
Tot voor kort opereerde Air Berlin uitsluitend als low cost carrier binnen Europa, maar door de overname van LTU voert de maatschappij ook vluchten uit naar Amerika, Afrika en Azië.
-
- heeft ervaring
vertrekken 03-09-08 naar bkk en vv met ltu,
totaal 503,-pp inc tax.
alleen je kan geloof ik van te voren inchecken?
iemand ervaring hier mee? ( online )
totaal 503,-pp inc tax.

- jodokus
- Volwaardig lid
Ja, 24 uur van te voren on-line inchecken en stoeltje uitzoeken.monique&ray schreef:vertrekken 03-09-08 naar bkk en vv met ltu,
totaal 503,-pp inc tax.
http://www.ltu.de/docs/de/service/on_gr ... index.html
J.
Toch wel...