prutje schreef:Waar zit je nu , hoe lang ben je nu in Azie , waar ben je geweest , hoelang moet wil je nog ?
Wat zijn je intresses ben je lowbudget of niet .
zomaar wat vragen .
Bedankt voor jullie reacties!! dat is wel relaxt om iets te lezen. Ik zit nu in Thailand, in Ko phan gnan. Ik ben in bangkok geweest en moet nu nog 3 en halve maand dus zeg maar
Ik ben lowbudget en een reispartner heb ik jammer genoeg nog niet gevonden, iedereen zegt dat ik een beetje buiten het backpackers seizoen ben en dat er meer stelletjes zijn wat ook klopt. Sommige mensen die ik spreek gaan al naar huis omdat ze het niets meer aan vinden. Dit klinkt helemaal ***, ik ben dus niet de engiste:S
Doeg!!
3 en halve maand Thailand vallen tegen... wat nu?
Moderator: Loempia
-
- Waarschuwing!
Re: 3 en halve maand Thailand vallen tegen... wat nu?
dan zit je goed in Ko phan gnan. low budget het is daar stervent duur . een vriend (thai) van mij werkt daar. portie kauw pat 60 bath. je hebt wel geluk dames van plezier heb je daar niet . het is vrij sexen daar met alle nationaliteiten zonder te dokken(van horen zeggen). dus verveel je niet en zoek wat bijslaap
-
- komt net kijken
hallo mensen,
bedankt voor jullie reacties, ik ben inmiddels iets verder.
ik heb iemand gevonden waar ik mee kan reizen, het is een
andere backpacker waar ik het goed mee kan vinden dus evengoed
bedankt voor jullie reacties. Bart bedankt, maar naar huis gaan is geen
optie. Ik ga niet naar een week al piepen dat ik naar huis wil.
Naja evengoed bedankt iedereen!!!
Groeten
bedankt voor jullie reacties, ik ben inmiddels iets verder.
ik heb iemand gevonden waar ik mee kan reizen, het is een
andere backpacker waar ik het goed mee kan vinden dus evengoed
bedankt voor jullie reacties. Bart bedankt, maar naar huis gaan is geen
optie. Ik ga niet naar een week al piepen dat ik naar huis wil.
Naja evengoed bedankt iedereen!!!
Groeten
- jumbo
- Expat
Beetje zielepoterig verhaal prutje, volgende keer maar weer naar Texel of Valkenburg??
J
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
Hmmm.......4 maanden Texel, alleen de gedachte al (nog afgezien van het weer) hehejumbo schreef:Beetje zielepoterig verhaal prutje, volgende keer maar weer naar Texel of Valkenburg??
J
-
- Volwaardig lid
Blijft over Valkenburg.Fritsie schreef:Hmmm.......4 maanden Texel, alleen de gedachte al (nog afgezien van het weer) hehejumbo schreef:Beetje zielepoterig verhaal prutje, volgende keer maar weer naar Texel of Valkenburg??
J

Live your dream, don't dream your life.
- JohanS
- Volwaardig lid
Toch raar verhaal; amper een week in Thailand en al niet meer weten wat doen.
Na een maand in Thailand heb ik nog maar de helft gedaan van al de zaken die ik wilde doen.
Een goede reisvoorbereiding kan dit voorkomen zeker indien je voor 3-4 maanden naar het oosten gaat.
Na een maand in Thailand heb ik nog maar de helft gedaan van al de zaken die ik wilde doen.
Een goede reisvoorbereiding kan dit voorkomen zeker indien je voor 3-4 maanden naar het oosten gaat.
-
- Volwaardig lid
Ja dat probleem heb ik ook. Het is dat ik nu niet 3-4 maanden naar Thailand kan...JohanS schreef:Toch raar verhaal; amper een week in Thailand en al niet meer weten wat doen.

Johan
-- Happiness is a choice that requires effort at times --
-- Happiness is a choice that requires effort at times --
- Ben
- Expat
Nimnuan schreef:Ja dat probleem heb ik ook. Het is dat ik nu niet 3-4 maanden naar Thailand kan...JohanS schreef:Toch raar verhaal; amper een week in Thailand en al niet meer weten wat doen.
HMMMMMMMMM ik ben elke dag hier en al een hele tijd en heb me nog nooit verveelt
-
- Volwaardig lid
Ja jongens... misschien ooit van backpackersvermoeidheid gehoord? Op een gegeven moment lijkt het of je hele trip bestaat uit komen en gaan, komen, gaan, uitpakken, inpakken, uitpakken, inpakken. Hallo-dag-hallo-dag...Pfff... en dan heb je het even gehad.
Laat ze maar pruttelen hoor, Prutje, soms brommen ze, maar zijn verder ongevaarlijk
Laat ze maar pruttelen hoor, Prutje, soms brommen ze, maar zijn verder ongevaarlijk

Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008
K.S. 2008
- JohanS
- Volwaardig lid
Backpackersvermoeidheid ... Na 1 Week Thailand.soulwy schreef:Ja jongens... misschien ooit van backpackersvermoeidheid gehoord? Op een gegeven moment lijkt het of je hele trip bestaat uit komen en gaan, komen, gaan, uitpakken, inpakken, uitpakken, inpakken. Hallo-dag-hallo-dag...Pfff... en dan heb je het even gehad.
In het vervolg een betere voorbereiding; het kan wonderen doen.
-
- Volwaardig lid
Goh joh, we zijn allemaal anders...weet jij veel wat hzij achter de rug heeft. En je kunt nog zoveel voorbereiden, maar sommige dingen als emoties en hoe je iets beleeft, kun je niet altijd inschatten.JohanS schreef:Backpackersvermoeidheid ... Na 1 Week Thailand.soulwy schreef:Ja jongens... misschien ooit van backpackersvermoeidheid gehoord? Op een gegeven moment lijkt het of je hele trip bestaat uit komen en gaan, komen, gaan, uitpakken, inpakken, uitpakken, inpakken. Hallo-dag-hallo-dag...Pfff... en dan heb je het even gehad.
Hoop ik nog dat Prutje nog even reageert...
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
K.S. 2008
K.S. 2008
- JohanS
- Volwaardig lid
Misschien is mijn reactie te streng, en ik ga ervanuit (en hoop) dat prutje niets ergs achter de rug heeft.soulwy schreef:Goh joh, we zijn allemaal anders...weet jij veel wat hzij achter de rug heeft. En je kunt nog zoveel voorbereiden, maar sommige dingen als emoties en hoe je iets beleeft, kun je niet altijd inschatten.JohanS schreef:Backpackersvermoeidheid ... Na 1 Week Thailand.soulwy schreef:Ja jongens... misschien ooit van backpackersvermoeidheid gehoord? Op een gegeven moment lijkt het of je hele trip bestaat uit komen en gaan, komen, gaan, uitpakken, inpakken, uitpakken, inpakken. Hallo-dag-hallo-dag...Pfff... en dan heb je het even gehad.
Hoop ik nog dat Prutje nog even reageert...
Als Prutje door een van de reacties wat is wakker geschoten dat is dat al meer dan genoeg.
Maar geef toe dat ook na een paar berichten hier op het forum er ineens wel een reisgezel is gevonden.
Als slot wil ik Prutje toch nog een fantastische vakantie willen toewensen, maar een groot gedeelte ervan maak je zelf en daar kan niemand je mee helpen.
- jodokus
- Volwaardig lid
Was het een carnavals-hit, of carnaval-shit of beiden..?Wouter_Udon schreef:Een (m.i. afschuwelijke) carnavalshit van een flink aantal jaren geleden: Als het gras twee kontjes hoog is ........

J.
Toch wel...
-
- Volwaardig lid
jodokus schreef:Was het een carnavals-hit, of carnaval-shit of beiden..?Wouter_Udon schreef:Een (m.i. afschuwelijke) carnavalshit van een flink aantal jaren geleden: Als het gras twee kontjes hoog is ........![]()
J.
Als het gras twee kontjes hoog is ................................................................wordt het tijd dat je het maait.

Live your dream, don't dream your life.
- Piehans
- Volwaardig lid
Niets meer gehoord of gezien van prutje? Zo hij het inmiddels zo naar zijn zin hebben dat hij geen tijd meer heeft voor een internetcafétje 
Of is hij verdwaald op het land van Mart?
H

Of is hij verdwaald op het land van Mart?
H