market in khon kaen

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#16 Bericht door perry » woensdag 11 april 2007, 04:40

Zie het gewoon als een vakantie als ze bevalt dan blijf je daar hangen en kijk of het echt de ware is vraagt ze gelijk geld dan laat ze maar hangen en ga je verder met je vakantie er zijn er genoeg die een farang willen en niet alleen om het geld veel geluk.Perry
Werk om te leven leef niet om te werken.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1573
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

bedankt

#17 Bericht door jomel17 » woensdag 11 april 2007, 21:51

Mystic en heren bedankt,
het probleempje heeft zich vanzelf opgelost,
toen ik bleef vragen waar haar markt is kreeg ze me door en vertelde mij dat ze me wel zou opwachten op het vliegveld van Bkk.
Dus ik neem de gok maar, om met Perry te spreken is het nix heb ik altijd nog een leuke vakantie.
Bedankt voor het meedenken
Jos
หลงรัก

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#18 Bericht door khonkaen » donderdag 12 april 2007, 00:18

hallo jomel,

zij heeft het er in ieder geval voor over om naar bkk te reizen om jou te ontmoeten.. zij lijkt mij een voorzichtig iemand , die niet zomaar met iedereen meegaat...
als je iemande wilt leren kennen , kost dat tijd... en je kan niet gelijk oordelen of zij 'nix' is .. dat kinkt mij nogal negatief in de oren..
ondanks de in omloop zijnde verhalen , bestaan er ook goeie thaise vrouwen .. en als jij het geluk hebt om er zo een te ontmoeten , mag jij je in je handjes knijpen...
behandel haar met respect en neem haar serieus... ondanks jouw luchtig gebeuzel, lijkt jij mij toch ook een serieus iemand

veel geluk ,

willem
niets is perfect en niets is blijvend

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

Re: bedankt

#19 Bericht door perry » donderdag 12 april 2007, 03:29

jomel17 schreef:Mystic en heren bedankt,
het probleempje heeft zich vanzelf opgelost,
toen ik bleef vragen waar haar markt is kreeg ze me door en vertelde mij dat ze me wel zou opwachten op het vliegveld van Bkk.
Dus ik neem de gok maar, om met Perry te spreken is het nix heb ik altijd nog een leuke vakantie.
Bedankt voor het meedenken
Jos
Dat scheelt alweer een Reisje naar Khonkaen maar Willem heeft gelijk ze doet de ,moeite om jou te ontmoeten dus inderdaad lijkt het serieus en inderdaad er zijn ook normale vrouwen mischien is ze niet rijk maar het feit alleen al dat ze op de markt staat is een goed teken ik bedoel daar mee ze werkt!!!
en heeft een inkomen een Thai heeft niet veel nodig om te eten en te leven en ze woont in een niet echt toeristen plaats dat is ook mooi ik hoop dat je ook ons de afloop nog post want nu zijn we zeker wel heel erg Benieuwd ??
Werk om te leven leef niet om te werken.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#20 Bericht door Mystic » donderdag 12 april 2007, 08:51

Hmmm ja, gebruik je gezond verstand,
Want als ze werkelijk niets te verbergen zou hebben, zou je haar toch ook gewoon in haar thuis stad op kunnen zoeken?

Het hele forum zit vol met dolgelukkige mannen, die getrouwd zijn met ( jonge) Thaise dames, de nare verhalen kom je hier niet tegen, maar die zijn er zeker!

Wellicht voeg jij je bij de gelukkige club, maar houd behalve je hart, ook je verstand open ;)

Succes met de vlinders!
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: bedankt

#21 Bericht door Jim » donderdag 12 april 2007, 08:54

perry schreef:ze doet de ,moeite om jou te ontmoeten
waarschijnlijk is ze als de dood dat hij iemand anders ontmoet tijdens de reis van de luchthaven naar de markt in khonkaen :D

j.b
Expat
Expat
Berichten: 198
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 07:33
Locatie: chiangmai

Re: bedankt

#22 Bericht door j.b » donderdag 12 april 2007, 09:36

waarschijnlijk is ze als de dood dat hij iemand anders ontmoet tijdens de reis van de luchthaven naar de markt in khonkaen :D[/quote]

Ja ze wil je meteen onder haar hoede nemen en geen risico nemen dat je in de verkeerde bus of trein stapt
Ik geloof dat jij je onder de groep gelukkigen gaat scharen want ze is echt wel anders dat merk je aan alles.
Misschien is ze als jij komt toevallig net op vakantie in Bangkok en komt dat goed uit voor jullie beiden.

chokdee!!!!!! John

fredlk
Expat
Expat
Berichten: 511
Lid geworden op: vrijdag 03 maart 2006, 13:52

#23 Bericht door fredlk » donderdag 12 april 2007, 09:49

Het hele forum zit vol met dolgelukkige mannen, die getrouwd zijn met ( jonge) Thaise dames, de nare verhalen kom je hier niet tegen
Nu ben ik zelf niet getrouwd met een jonge (of oude) Thaise dame, maar ik vind dit weer zo een onnodige en nare opmerking van een verbitterde oude taart.
"What we think, we become."

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1573
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

serieus

#24 Bericht door jomel17 » donderdag 12 april 2007, 10:21

Mede forummers, ik ben idd serieus Willem .
En met nix bedoel ik eigenlijk dat het ook oog in oog moet klikken.
Ik zie haar nu alleen via de webcam en dat gaat goed.
Ben altijd gewent om iedereen met respect tegemoet te treden dus ook dat zal wel goed komen en uiteraard hou ik jullie op de hoogte
Bedankt allen
Jos
หลงรัก

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#25 Bericht door khonkaen » donderdag 12 april 2007, 10:34

tja, weet je mystic, veel mensen in khonkaen kennen haar natuurlijk , omdat zij op markt staat... zij moet ook om haar goeie naam denken .. en het idee hebben , dat het met jomel wel wat kan worden.. , dan kan hij met haar mee... de mensen in isaan hebben nog wat conservatieve opvattingen
hij kan ook niet gelijk met haar het bed induiken , anders zal zij zich een hoer voelen...hij zal wat geduld moeten hebben.. dan komt het allemaal wel goed..


willem
niets is perfect en niets is blijvend

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#26 Bericht door dirk » donderdag 12 april 2007, 11:18

Ik heb het ook met mijn vrouw gehad dat ik pas na lange tijd eens bij haar ouders langs kon komen.
Want je krijg al snel verhalen dat als je met een farang omgaat dat je een hoer bent.
Mijn schoonouders zijn ook eerst naar Bangkok gekomen voordat ik naar Chiang Rai mocht komen.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#27 Bericht door Mystic » donderdag 12 april 2007, 17:06

fredlk schreef:
Het hele forum zit vol met dolgelukkige mannen, die getrouwd zijn met ( jonge) Thaise dames, de nare verhalen kom je hier niet tegen
Nu ben ik zelf niet getrouwd met een jonge (of oude) Thaise dame, maar ik vind dit weer zo een onnodige en nare opmerking van een verbitterde oude taart.
LOL, ik stuur je graag een foto!
Is het onwaar wat ik zeg?

Voor het geval jij je aangesproken (of een stel andere kerels met teveel testosteron in hun pokkel)
DE OPMERKING WAS NIET SLECHT/OORDELEND BEDOELT!

Er gaan dagelijks kerels (en vrouwen misbruikt, dat is weer een andere kant) het schip in hoor, en ja, er worden ook dagelijks mensen verliefd, en zijn voor de rest dolgelukkig in het Thaise
Ik geef er toch geen oordeel over?

Persoonlijk vind ik het prachtig dat iedereen hier zo dol gelukkig is met zijn meisje, maar ik verbeeld me niet dat het dagelijks gemeengoed is, dus dat het een 100% afspiegeling van de totale werkelijkheid is.

Een beetje reflectie is hier verboden zeker,
Alles heeft twee kanten, en als jij te beroerd bent af en toe in de spiegel te kijken (dus de andere kant te willen zien) dan is dat jouw probleem, mr Fred,

Tuurlijk moet zo'n meisje om haar naam denken, en ik denk dat zo'n relatie ook best gecompliceerd kan zijn, maar nogmaals (ik moet mezelf heel vaak herhalen, want er worden steeds dingen verkeerd uitgelegd), om vanuit een post (of twee drie) van iemand stomweg te zeggen dat dit de juiste is, en dat het allemaal wel goed komt, vind ik persoonlijk wat kort door de bocht.
Laatst gewijzigd door Mystic op donderdag 12 april 2007, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#28 Bericht door perry » donderdag 12 april 2007, 17:11

Het hele forum zit vol met dolgelukkige mannen, die getrouwd zijn met ( jonge) Thaise dames, de nare verhalen kom je hier niet tegen, maar die zijn er zeker!


Wat een vooroordelen weer over thaise vrouwen jullie doen net of alle Thaise vrouwen Hoeren zijn nou ik zal je een ding vertellen de meeste die in nederland wonen dat zijn de Hoeren dat is het zelfde als dat uitschot uit die moslimlanden die wonen ook in nederland en voor allen laat die jongen toch gelukkig worden met zijn Thaise!! blinde date in Thailand is toch Prachtig ik denk dat hij wel weet wat hij doet en anders komt daar vanzelf wel achter hij zal er in iedergval niet slechter van worden mischien is het wel ware liefde want ze hebben elkaar toch via internet ontmoet nou dus zijn beiden op zoek naar iets of iemand wat is daar mis mee Jomel trek je niks aan van sommige oude zeikers hier
Die komen gewoon wat te kort en zijn jaloers dat jij mischien toevallig net als ik Geen HOERTJe hebben maar een nette Thaise vrouw.
Werk om te leven leef niet om te werken.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#29 Bericht door Mystic » donderdag 12 april 2007, 17:16

perry schreef:Het hele forum zit vol met dolgelukkige mannen, die getrouwd zijn met ( jonge) Thaise dames, de nare verhalen kom je hier niet tegen, maar die zijn er zeker!


Wat een vooroordelen weer over thaise vrouwen jullie doen net of alle Thaise vrouwen Hoeren zijn nou ik zal je een ding vertellen de meeste die in nederland wonen dat zijn de Hoeren dat is het zelfde als dat uitschot uit die moslimlanden die wonen ook in nederland en voor allen laat die jongen toch gelukkig worden met zijn Thaise!! blinde date in Thailand is toch Prachtig ik denk dat hij wel weet wat hij doet en anders komt daar vanzelf wel achter hij zal er in iedergval niet slechter van worden mischien is het wel ware liefde want ze hebben elkaar toch via internet ontmoet nou dus zijn beiden op zoek naar iets of iemand wat is daar mis mee Jomel trek je niks aan van sommige oude zeikers hier
Die komen gewoon wat te kort en zijn jaloers dat jij mischien toevallig net als ik Geen HOERTJe hebben maar een nette Thaise vrouw.
MODERATOR!
een mening geven ok, maar dit gaat echt te ver
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Wereldvreemd
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 15:15

#30 Bericht door Wereldvreemd » donderdag 12 april 2007, 17:25

Mystic schreef: MODERATOR!
een mening geven ok, maar dit gaat echt te ver
ik vind het fel, maar het moet kunnen. Soms schieten de vooroordelen mij ook in het verkeerde keelgat.
- -

Plaats reactie

Terug naar “Steden”