low-cost vliegen binnen Thailand

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
jumbo
Expat
Expat

#16 Bericht door jumbo » maandag 02 oktober 2006, 06:30

Scottbiker1976 schreef:
renerrr schreef:Ook ik heb betaald met mijn mastercard, nooit problemen gehad...
Raar :? Heb al diverse keren geprobeerd maar ze aanvaarden het niet, zelfs niet telefonisch.........heb nochtans mastercard gold........dus hol ik dan maar naar een 7/11.

Scottbiker
UHD al verstreken?

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

lianne

#17 Bericht door lianne » vrijdag 24 november 2006, 13:47

Hallo Theom,
Ik wil enkele vluchten vanaf Nederland boeken met Nokair, en dan betalen met de creditcard (ik heb ook een rabocard) Dit kan dus wel gewoon? Ik zou het ook erg vreemd vinden als ik het niet vanaf hier al kan boeken en betalen.
Ik heb net met Nokair gemailed om te vragen wanneer ze van plan waren de tarieven van juni/juli op de site te zetten.
Kreeg binnen enkele uren al een antwoord terug; je kan er van uit gaan dat ze ongeveer 2 maanden tevoren pas op de site staan.
Ik kreeg het advies het in februari nogmaals te proberen.
Wel fijn te horen via dit forum dat het een redelijk betrouwbare maatschappij blijkt te zijn.
:lol: :lol:

chinaski
kenner
kenner

link

#18 Bericht door chinaski » vrijdag 24 november 2006, 22:35

pong

#19 Bericht door pong » zaterdag 25 november 2006, 04:25

of whichbudget.com
NOK is gewoon THAI air, maar zonder service. de planes zijn buiten herschilderd, binnen in gewoon THAI, enkel betalen voor hapje.drinkje
CrCd by NOK; BUITENlandse kaarten nemen ze enkel met FAX vooraf, met in Thaild zelf uitgegeven kaarten zou het gewoon moeten kunnen. Maar ook THAI doet vaak heel moielijk met Cr Cards (heb gewoon VISA, ben zelf freq flyer gold by ROP/TG).
Klachten over airasia zijn bijna altijd de delays: 1-2 uur heel normaal.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”