Beste Roger,Maar wanneer ik op dit forum gelijkaardige vooringenomenheid ervaar wordt ik toch wel een beetje kwaad. Scheer dus alsjeblieft niet iedereen over dezelfde kam. Niet iedereens verstand wordt enkel maar gestuurd door zijn testikels. Niet iedereen wil enkel maar zoveel mogelijk zuipen en naar de hoeren gaan. Heelwat zopas geposte reacties op dit forum doen me echter denken dat de zogenaamde Thailandkenners waarvoor ik respect dacht te moeten hebben, eigenlijk banale aanlagerwalgeraakte testosteronjunkies zijn.
Spijtig maar helaas,
Ik kan me je ergenis hierover voorstellen, maar niet dat je die hier op het forum opdoet. Er zijn hier in de afgelopen anderhalf jaar meerdere keren bij verschillende topics heel genuanceerde gedachten uitgewisseld n.a.v. vragen die hierover zijn gesteld door diverse forumgasten. En juist ten aanzien van dit onderwerp heb ik veel meer voorzichtigheid en nuance geconstateerd dan t.a.v. een aantal andere minder gevoelige items. En natuurlijk zijn er wel eens uitzonderingen geweest, die vanuit een eigen frustratie veroordelend denken te moeten zijn naar Hollandse mannen met Thaise vrouwen en zich daar te gemakkelijk generaliserend over uitlaten.
Zoals het nu overkomt noem je nu iedereen die op dit dit forum schrijft, maar geen Thaise vriendin of vrouw heeft een banale aanlagerwalgeraakte testosteronjunkie. Zal ongetwijfeld niet zo bedoeld zijn maar dan had je het ook niet zo generaliserend hoeven te formuleren.
Handiger lijkt het me dat je direct reageert naar de poster op het moment dat van een dergelijke reactie sprake is.
Groet,
Paul