Nogmaals LTU

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
lianne

ltu

#16 Bericht door lianne » dinsdag 15 augustus 2006, 07:52

Hallo Ed,
Het is mij niet helemaal duidelijk of je ook iets te eten krijgt onderweg? En of dat dan incl de vluchtprijs is?
Verder lijkt het mij dat je extra moet betalen om de stoelen te reserveren, wij reizen nl met 5 personen.
Fijn te horen dat je verder tevreden bent over deze maatschappij. Wij denken er nl ook over met hen te vliegen. De afstand naar Dusseldorf is voor ons niet al te ver.
Lianne :wink:

Edje
Expat
Expat

#17 Bericht door Edje » dinsdag 15 augustus 2006, 16:18

Beste Lianne.
Uiteraard krijg je te eten en te drinken (alcohol vrij) aan boord van een LTU toestel en is bij de prijs inbegrepen. Alcoholhoudende drank moet echter betaald worden.
Als je boekt bij een reisburo is stoelreservering mogelijk, ook kun je via internet inchecken en de stoelen reserveren.
Groetjes; Edje

serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door serpay » dinsdag 15 augustus 2006, 17:28

Edje schreef:Beste Lianne.
Uiteraard krijg je te eten en te drinken (alcohol vrij) aan boord van een LTU toestel en is bij de prijs inbegrepen. Alcoholhoudende drank moet echter betaald worden.
Als je boekt bij een reisburo is stoelreservering mogelijk, ook kun je via internet inchecken en de stoelen reserveren.
ed ik vlieg in januarie met ltu alleen bissnes clas en daar is alles incl. ook alcoholische dranken en 40 kg baggag.
alleen de prijs is iets wat duurder.
Alfisti rebeli

lianne

TLU

#19 Bericht door lianne » dinsdag 15 augustus 2006, 17:36

Hai Ed,
Bedankt voor je snelle reactie. Goed te horen dat de service aan boord dus prima is, en nog wel incl eten.
Die alcohol houdende drank hoeft ook echt niet persé. Ik dacht dat het alleen mogelijk was om een ticket via hun internetsite te boeken, maar nu blijkt het dus ook via een reisburo te kunnen.
Ik ga me er nog verder in verdiepen.
Alvast bedankt voor alle moeite,
Groetjes Lianne :o

Edje
Expat
Expat

Re: TLU

#20 Bericht door Edje » woensdag 16 augustus 2006, 18:12

lianne schreef:Hai Ed,
Bedankt voor je snelle reactie. Goed te horen dat de service aan boord dus prima is, en nog wel incl eten.
Die alcohol houdende drank hoeft ook echt niet persé. Ik dacht dat het alleen mogelijk was om een ticket via hun internetsite te boeken, maar nu blijkt het dus ook via een reisburo te kunnen.
Ik ga me er nog verder in verdiepen.
Alvast bedankt voor alle moeite,
Groetjes Lianne :o
Ik weet natuurlijk niet waar je woont. Niet elk reisburo verkoopt LTU reizen. In de grensstreeek met Duitsland zijn er voldoende.
Kom je er niet uit: http://www.crombag.nl
Groetjes; Edje

Vincydon
komt net kijken
komt net kijken

#21 Bericht door Vincydon » zaterdag 19 augustus 2006, 10:14

Telefonisch kun je boeken voor dacht ik 25 euro, alleen duurt het dan een aantal dagen. Ik ben destijds naar de V&D geweest, betaalde slechts 15 euro meteen klaar (Pluim). (Was altijd al een goede reisburo)

Je zult in elk geval niet omkomen van de dorst, niet normaal hoevaak ze langs kwamen.

Nadelen: De lengte van reis, 11uur heb ik er niet vaak voor over. En de beenruimte, moest geregeld staan, maarja dat is bij andere maatschapijen waarschijnlijk niet anders.
Klopt helemaal. In alle Boeings zitten de zelfde stekkers evenzo in alle airbusssen.
De plug van een MP3 speler is een 3,5mm en past dus niet.
Het moet dan mijn verbeelding geweest zijn dat die 3,5plug van mijn mp3 speler paste.
:wink:
We all learned how to walk... Some better, some stopped walking, some forgot and some.. are stil puzzling where to!

Edje
Expat
Expat

#22 Bericht door Edje » zaterdag 26 augustus 2006, 17:32

LTU nu ook te boeken bij http://www.333travel.nl
Groetjes; Edje

lianne

ltu

#23 Bericht door lianne » zondag 10 september 2006, 10:24

Hallo Ed,
Ik heb al met het Crombach reisburo gebeld en ga waarschijnlijk via hun de tickets boeken. Ze bellen me terug wanneer ze de vertrekdata van juni binnen hebben. Bedankt voor je tip!

:wink:

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#24 Bericht door marceziani » maandag 11 september 2006, 12:37

Check ook http://www.anwb.nl eens en kijk of je daar goedkoper uit bent...
of klik hier.

Liesbeth

#25 Bericht door Liesbeth » woensdag 13 september 2006, 08:41

Hoi!

Wij zijn afgelopen Juli ook gevlogen naar Bangkok met LTU.
Zeer tevreden over deze maatschappij. Inchecken ging super snel: (10 min) Reistijd naar Dusseldorf is voor ons ook ideaal (omg. ehv)

Service aan boord vond ik goed, eten lekker en genoeg en drinken zoveel je wilt. Alcohol kost idd geld, maar daar zit ik persoonlijk niet mee.

Ik vind het dus echt een aanrader!

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#26 Bericht door JohanS » vrijdag 29 september 2006, 14:35

Edje schreef:LTU nu ook te boeken bij http://www.333travel.nl
Edje,

Wij vliegen in november met LTU.
Hoe streng zijn ze ivm wat over bagage.
ik heb het over 25 kg ipv 20 kg bijvoorbeeld.

Edje
Expat
Expat

#27 Bericht door Edje » vrijdag 29 september 2006, 16:37

Ik weet alleen dat als je langer gaat dan 29 dagen je bagage 30 kg pp mag bedragen excl. de handbagage. Wij hadden met 2 pers. totaal 65 kg en hier werd niets van gezegt. Ik denk dat ze soepel zijn, zeker als je vroeg incheckt, hetgeen overigens ook een genot is tov schiphol. Totale inchecktijd 15 min. met E-ticket.
Groetjes; Edje

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Nog een vraag voor edje

#28 Bericht door JohanS » dinsdag 03 oktober 2006, 13:25

Nog een vraag voor edje ivm LTU.

Op de website van LTU staat duidelijk dat je absoluut uw terugvlucht moet confirmeren.

Ik heb een mailtje naar LTU gedaan waarin ze dit bevestigen en zeggen dat dit online kan.
Na heel hun website te hebben bekeken kan ik het niet vinden.

Hoe doe jij dat ?

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Ltu

#29 Bericht door perry » dinsdag 03 oktober 2006, 15:46

Ik zou even kijken opWWW.LTU.COM. daar staat ook het telefoon nummer in Thailand op.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Ltu

#30 Bericht door JohanS » dinsdag 03 oktober 2006, 15:55

perry schreef:Ik zou even kijken opWWW.LTU.COM. daar staat ook het telefoon nummer in Thailand op.
Juist, dit heb ik gevonden maar zij zeggen dat je online kan bevestigen en dat kan ik maar niet vinden.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”