Ja alweer de vraag welk eiland het leukst is...

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#16 Bericht door stevenl » maandag 27 maart 2006, 04:17

Michiel, ik weet niet wat je hier doet, maar: de mooiste duikplekken liggen niet in een baai, maar volledig open. Plekken als Shark Point, King Cruier en Anemone Reef hebben geen enkele beschutting. Racha Yai biedt natuurlijk wel beschutting, en dat is prima om te duiken en snorkelen.

De duik- en snorkel prijzen veranderen ook niet in het laagseizoen, gelukkig, anders zou ik er geen droge boterham meer mee kunnen verdienen. Hotels zijn wel fors goedkoper.

Een duikcursus: er zijn inderdaad enorm veel mogelijkheden, maar: er is slechts 1 duikcentrum waar gegarandeerd Nederlands wordt gesproken! :wink:

Michiel

duiken

#17 Bericht door Michiel » maandag 27 maart 2006, 13:24

Steven,

ik woon en werk in Phuket als producent.

Ik bedoelde dat er veel duikplekken zijn tussen Phuket en het vaste land, in de buurt van Phi Phi en dergelijke.

Op zich heb ik weinig duik ervaring, maar ik wou ze maar gerust stellen dat men in deze periode hier nog steeds een betere vakantie kan hebben dan in de beste zomer weken in Nederland en dat ze zich niet te veel zorgen moeten maken, zolang ze maar goed afpingelen als ze een tuk-tuk nemen, beter brommerke huren ;-)

by the way ... mooie site heb je !

Debbie

leukste eiland

#18 Bericht door Debbie » vrijdag 31 maart 2006, 09:18

Hoi,
Nou wat mij betreft is Koh PhaNgan echt het meest geweldige eiland dat er bestaat!!!
Ik ben net terug van 6 maanden door Azie reizen en ik heb de meeste tijd op Koh PG doorgebracht, ging er ook steeds weer terug!
Ik ben op verschillende stranden geweest:
Haad Rin ben ik een week verbleven, het "full-moon-party" strand, was leuk voor een week, maar erg druk en feesten.
Ik ben ook op Haad Yao geweest in het noord-westen en dat was echt geweldig! een hele leuke mix tussen rust en leuke feestjes en super lieve mensen! Ik verbleef in Haad Yao Bungalows, zeer fijne schone en mooie bungalows. Ik zat er 2 weken geleden nog op het prachtige strand! javascript:emoticon(':D')

Koh Samui vond ik ook veel te toeristisch en op Koh Tao ben ik niet geweest, dus daar kan ik niets over zeggen. :D

Succes en heel veel plezier, Thailand rocks!

Elma
Veel ervaring
Veel ervaring

#19 Bericht door Elma » vrijdag 31 maart 2006, 18:09

Ik heb even gezocht op internet maar ik kan deze bungalows niet precies vinden. Is dit de naam van de bungalows of de verzamelnaam van diverse accomodaties.
Groeten Elma

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”