henkypenky schreef: ik veroordeelde het al-oude gebruik voor tempelbezoekers niet maar beoordeelde het naar mijn mening

Moderator: Loempia
henkypenky schreef: ik veroordeelde het al-oude gebruik voor tempelbezoekers niet maar beoordeelde het naar mijn mening
tja moslims vieren dus als het ware de kerstman , zeg maar op de amerikaanse :-) manier en niet de geboorte van jezus christus .FlyingDutchman schreef:vele Moslims (en andere geloofsaanhangers) vieren de Kerst, ze worden als het ware meegezogen. Ik brandde bijvoorbeeld kaarsjes in een Kathedraal in Tsjechië, terwijl ik geen Katholiek ben; dus heb ik me ook aan 'flauwekul' overgegeven.
IDD, ik stak oprecht een kaarsje aan voor 'de mijn bekende doden' ...henkypenky schreef: tja moslims vieren dus als het ware de kerstman , zeg maar op de amerikaanse :-) manier en niet de geboorte van jezus christus .
kaarsjes aansteken doe je toch ook niet voor jezelf of wel :-)
eerder voor een ander lijkt me die dan hopelijk wel weer gelovig was of is .
ten eerste: dit doen ze niet om falangs te vangen, maar voor de Thais zelf, die trouwens maar al te goed weten dat het vogeltje opnieuw wordt gevangen.Marcus schreef:veel van die vogeltjes sterven bij het vangen of daarna in hun koojtjes , ik vind dat ze maar iets anders moeten bedenken om de farang aan zijn geld te zitten ze zijn vindingrijk genoeg