Het interesseert mij 3 keer niks wat een ander doet en als ze geen fotoos willen plaatsen doen ze het lekker niet maar laat dit soort topics dan lekker met rust maar dat is blijkbaar moeilijk voor sommige bezoekers hierzo en dus ....dutch schreef:Wat verwacht je van een publiek forum?Gijs-CNX schreef:Helemaal mee eens en sluit mij daar bij aan. Het is niet met respect hoe sommige forumleden daar mee omgaan.greenthaiway schreef:Ik ben zo vrij geweest om eerder door mij geplaatste privé foto's in dit topic, evenals uit het topic "Thaise vrouwen", te verwijderen.
Mijn excuus aan degenen die privé foto(s) in één of beide topics plaatsten, het verwijderen van de foto's voelt enigzins als verraad naar hen toe.
De reden voor verwijdering zal duidelijk zijn, het topic wordt door "grappenmakers" aangegrepen om de lolbroek uit te hangen![]()
Door het plaatsen van als "grappig" bedoelde foto's naast foto's van leden die met de beste bedoelingen een privé foto plaatsen gaat men naar mijn mening een stap te ver, overschrijd men willens en wetens een ethische grens.
Men neemt als het ware de serieuzen in gijzeling in dit topic, daar wil ik niet aan meewerken vandaar het wissen van het beeldmateriaal.
Kaf en koren en bont en blauw door elkaar toch?
Besloten fora ,waarbij je elkaar kent,dat gaat nog wel,maar ook daar loopt het vaak mis.
(vrouw-religie-politiek !!)
Zal ik een foto topic plaatsen met fotoos van mijn liefde,mijzelf of beiden en ik hoop dat iedereen die dat leuk vindt ook gewoon zal doen en dat IEDEREEN die het niet wil daar weg blijft en GEEN reacties plaatst zodat alleen de foto posters /sters daar kunnen reageren.
Ben benieuwd of dat voor sommigen hier op te brengen is.
INMIDDELS EEN ...ONS KENT ONS ...TOPIC GEOPEND waar inmiddels 3 personen zich met foto gemeld hebben dus wie volgt ?
mvg driver