Maar ik was geen ZZP'er - Zelden Zulke Problemen.
Lees ook eens op dit forum : met schade en schande.
Veel sukses op je ontdekkingsreis

Moderator: Loempia
Wat heeft ZZP-er ermee te maken als ik zo vrij mag zijn ?Mart schreef:Ik ben pas 13 jaar getrouwd met een Thaise, na een "inwerkperiode" van 2 jaar.
http://thailand.xsbb.nl/viewtopic.php?f ... en+schandedriver schreef:Wat heeft ZZP-er ermee te maken als ik zo vrij mag zijn ?Mart schreef:Ik ben pas 13 jaar getrouwd met een Thaise, na een "inwerkperiode" van 2 jaar.
Het betekent overigens:
Zelfstandige
Zonder
Poen
maar dat terzijde![]()
schade en schande ...ik zal dat even trachten te vinden.
inwerkperiode van 2 jaar en nu inmiddels 13 jaar getrouwd en nog steeds gelukkig ga ik vanuit duszzz....das heel mooi vindt ik.
ontdekkingsreis....komt wel goed of niet maar niemand hoeft zich daar zorgen over te maken hoor want ik heb in diverse topics al gelezen dat de 1 dit vindt en de ander weer dat en vlgs mij is ieder persoontje een ander persoontje dus niemand kan een ander voor gaan kauwen denk ik wat de goede of minder goede manier is om een relatie te beginnen en op te bouwen.
Met vallen en opstaan kom je meestal het verst heb ik geleerd en gemerkt dus dat zal dan ook wel gaan gebeuren maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaan en ik hoop Suk. ook niet duszzz..Alles komt goed zei ooit een wijs man die ik goed ken.
vraag : welk topic is dat schade en schande te vinden ?
ik heb al wat rondgeneust maar nog niet gevonden in de gauwigheid.
mvg driver
jij bent snel...woon je naast de computer ofzoWouter_Udon schreef:http://thailand.xsbb.nl/viewtopic.php?f ... en+schandedriver schreef:Wat heeft ZZP-er ermee te maken als ik zo vrij mag zijn ?Mart schreef:Ik ben pas 13 jaar getrouwd met een Thaise, na een "inwerkperiode" van 2 jaar.
Het betekent overigens:
Zelfstandige
Zonder
Poen
maar dat terzijde![]()
schade en schande ...ik zal dat even trachten te vinden.
inwerkperiode van 2 jaar en nu inmiddels 13 jaar getrouwd en nog steeds gelukkig ga ik vanuit duszzz....das heel mooi vindt ik.
ontdekkingsreis....komt wel goed of niet maar niemand hoeft zich daar zorgen over te maken hoor want ik heb in diverse topics al gelezen dat de 1 dit vindt en de ander weer dat en vlgs mij is ieder persoontje een ander persoontje dus niemand kan een ander voor gaan kauwen denk ik wat de goede of minder goede manier is om een relatie te beginnen en op te bouwen.
Met vallen en opstaan kom je meestal het verst heb ik geleerd en gemerkt dus dat zal dan ook wel gaan gebeuren maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaan en ik hoop Suk. ook niet duszzz..Alles komt goed zei ooit een wijs man die ik goed ken.
vraag : welk topic is dat schade en schande te vinden ?
ik heb al wat rondgeneust maar nog niet gevonden in de gauwigheid.
mvg driver
OOOOHHHHHHHdriver schreef:
Wat heeft ZZP-er ermee te maken als ik zo vrij mag zijn ?
Het betekent overigens:
Zelfstandige
Zonder
Poen
ik begrijp jouw reactie niet zo goed denk ik, heb ook alleen maar LBO gevolgd ooit toen ik nog jong wasMart schreef:OOOOHHHHHHHdriver schreef:
Het betekent overigens:
Zelfstandige
Zonder
Poen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfstandige, Zonder, Personeel![]()
Op zoek naar![]()
![]()
![]()
![]()
Mart schreef:OOOOHHHHHHHdriver schreef:
Het betekent overigens:
Zelfstandige
Zonder
Poen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zoek naar![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmmm...hoeveel minuten zou ik dan krijgen in het geval dat ik er terechtkom ? Als ze me dan maar wel net als vroeger laten wandelen dan kom ik tenminste nog eens buitenJeanette schreef:Mart schreef:OOOOHHHHHHHdriver schreef:
Het betekent overigens:
Zelfstandige
Zonder
Poen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zoek naar![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, het betekend; Zorg zwaarte profiel en wordt in verpleeghuizen soms opgemaakt door jou soort zzp'ers. Daarin wordt per bewoner vastgelegd op hoeveel minuten zorg de desbetreffende bewoner recht heeft per dag. (vroeger ging je dan wandelen in het park of over een markt, tegenwoordig vult men de tijd met administratie.
okee duidelijk verhaal en grotendeels mee eens ,valt mee he !jumbo schreef:Driver
Oeverloos lullen is niet direct hetgeen waar ik op doelde maar door praten leer je elkaar kennen en zo ook elkaars achtergrond, overeenkomsten en dan hier voornamelijk verschillen en gewoonten want je zult je indien je wilt dat eea slaagt moeten aanpassen en dat druist helemaal tegen die vrijheid waar je zolang voor hebt gevochten in. De meeste paren in NL scheiden omdat ze erachter komen nadat alle plichtplegingen zijn gedaan (bruiloft, kinderen verwekt, opgevoed en de deur uit) dat ze hun partner helemaal niet kennnen of niet meer herkennen. Dat komt omdat zij waarschijnlijk ook kozen voor oeverloos lullen of omdat de buitenkant belangrijker wasEn toen paste men zichzelf nog niet eens aan, wat hier min of meer gebruik is....
En dan werk met je meissie vergelijken terwijl de eeuwenoude handregel is dat werk en prive gescheiden moeten blijven??? Ook daar sla je dus op je eigen duim...
Er zijn voldoende successtories ook en dat ondanks het feit dat Thai heel erg verschillen van ons westerlingen,ik geloof Geert direct als er een 1:1 verhouding is, dat lijkt mij ook een betere verhouding dan een van de anderen een voordeel te geven en je start ook min of meer in die verhouding met een 50/50 kans op een goede afloop.
Als je daarnaast een leuk inkomen hebt en niet teveel op je knip zit dan heb je een gouden toekomst, uiterlijk is echt niet belangrijk... gul zijn is hier tot cult verheven......kinderen willen ze voor de band niet uit liefde....en je farang vrienden zullen blij zijn als eea voor elkaar is omdat ze nu weer een andere uitlaatklep voor hun frustraties hebben en een 4e man om te kaarten.
Veel geluk en hou ons van je vorderingen op de hoogte!!!
Ik las ergens over dat soort van ontmoetingen indien er buitenlanders bij zijn, uiteraard gebeurt dat niet bij ons jongens van Jan de Wit...driver schreef:okee duidelijk verhaal en grotendeels mee eens ,valt mee he !![]()
Wat die farang vrienden betreft bedoel je denk ik het forum hier of zit ik nu fout ? zoniet : kom maar op met die frustaties en dat kaarten ...pffff..dat heb ik al jaren niet meer gedaan dus laten we beginnen met : pesten![]()
Op de hoogte houden zal ik zeker doen ook als ik af en toe op m,n bek ga want dat zal zeker gaan gebeuren denk ik dus wordt vervolgd wat mij betreft .
mvg driver
okee...en ik zal proberen het lijntje heel te houdenjumbo schreef:Ik las ergens over dat soort van ontmoetingen indien er buitenlanders bij zijn, uiteraard gebeurt dat niet bij ons jongens van Jan de Wit...driver schreef:okee duidelijk verhaal en grotendeels mee eens ,valt mee he !![]()
Wat die farang vrienden betreft bedoel je denk ik het forum hier of zit ik nu fout ? zoniet : kom maar op met die frustaties en dat kaarten ...pffff..dat heb ik al jaren niet meer gedaan dus laten we beginnen met : pesten![]()
Op de hoogte houden zal ik zeker doen ook als ik af en toe op m,n bek ga want dat zal zeker gaan gebeuren denk ik dus wordt vervolgd wat mij betreft .
mvg driver
Pesten kan ik zonder kaarten al, maar het ging dus niet echt bewust over forumleden hier maar meer over de farang die je leert kennen als je ergens in de sticks gaat wonen...
rustig aan dan breekt het lijntje niet!!!
Dus als ik een beetje kan rekenen werd Moontje zwanger tijdens de inwerkperiode.... handig meisje toch wel....Mart schreef:Ik ben pas 13 jaar getrouwd met een Thaise, na een "inwerkperiode" van 2 jaar.