ben beetje fabrieks doof van daar

Moderator: Loempia
driver schreef:Dat is wslijk speciaal voor de oudjes hier die wat moeite krijgen met lezen...greenthaiway schreef:yandre, je weet dat het gebruik van hoofdletters op internet,
ook hier, wordt ervaren als schreeuwen?
Nee, hun gehoorapparaat is kapot.driver schreef:Dat is wslijk speciaal voor de oudjes hier die wat moeite krijgen met lezen...greenthaiway schreef:yandre, je weet dat het gebruik van hoofdletters op internet,
ook hier, wordt ervaren als schreeuwen?
Wie zijn nu die "oudjes"? Graag duidelijkheid heren.greenthaiway schreef:driver schreef:Dat is wslijk speciaal voor de oudjes hier die wat moeite krijgen met lezen...greenthaiway schreef:yandre, je weet dat het gebruik van hoofdletters op internet,
ook hier, wordt ervaren als schreeuwen?![]()
100% mee eenscarpediem schreef:Een verzekering neem je als je kosten zelf niet kan betalen.
M.b.t ziekte zijn veel dingen zelf wel op te hoesten.
In geval van ernstige problemen voor de meeste van ons niet meer, als de kosten in de tonnen gaan lopen.
Het risico is natuurlijk klein dat net jou zoiets zou overkomen, maar als het gebeurt dan heb je wel een groot probleem.
Niet alleen jij maar ook je sociale omgeving die wordt opgezadeld met de morele plicht er financieel iets aan te doen.
Zonder goede verzekering gaat het in Thailand om dood of leven.
Het risico is klein en de premie duur maar omwille van mijn omgeving om niet de verantwoordelijkheid op hen af te schuiven heb ik een goede (Nederlandse buitenland) verzekering.
Als je dat niet kan betalen is het de vraag of je dan wel in Thailand moet gaan wonen.
Dat is wel erg simpel gesteld.carpediem schreef:Een verzekering neem je als je kosten zelf niet kan betalen.
M.b.t ziekte zijn veel dingen zelf wel op te hoesten.
In geval van ernstige problemen voor de meeste van ons niet meer, als de kosten in de tonnen gaan lopen.
Het risico is natuurlijk klein dat net jou zoiets zou overkomen, maar als het gebeurt dan heb je wel een groot probleem.
Niet alleen jij maar ook je sociale omgeving die wordt opgezadeld met de morele plicht er financieel iets aan te doen.
Zonder goede verzekering gaat het in Thailand om dood of leven.
Het risico is klein en de premie duur maar omwille van mijn omgeving om niet de verantwoordelijkheid op hen af te schuiven heb ik een goede (Nederlandse buitenland) verzekering.
Als je dat niet kan betalen is het de vraag of je dan wel in Thailand moet gaan wonen.
Je ziet ik ben nog een beetje laat op. Waarschijnlijk vermoed jij al hoe dat komt: vrijdag een dikke strop met de auto. Zaterdag dus een groot aantal belastingaangiftes afgewerkt en nog wat andere "klantzaken" gedaan. Dus een lange dag. Resultaat: een aantal rapporten maar vooral declaraties liggen klaar voor verzending.prajak schreef:De Nederlandse overheid is een onbetrouwbare partner gebleken. En er komt nog wat aan hoor. Onafhankelijk of rechts of links aan de macht is.
Overigens, wij praten er hier nog vrijelijk over, ik heb niet de indruk dat er in dit forum iemand vast zit in zorgproblemen. Maar ik hoor al anders uit zorgkringen.
Diepe ellende. Medische wrakken die uit het vliegtuig gedragen worden en GEEN WLZ zorg krijgen want daar geldt een wachtlijst die een jaar kan duren. Hoppa, drop maar bij broer of zus op de stoep. 'Wilt u het bonnetje even tekenen voor de kosten?'
Het moest bekend zijn dat April een premie sprong maakt per 5 jaar periode.Schrale troost moge zijn dat dit dan ook de laatste premiesprong is en en in de toekomst niet meer als "kleine" jaarlijkse schommelingen zullen zijn.printen44 schreef:Het verhaal van Ruud is vrijwel mijn verhaal. Ik was verzekerd bij April. De premie was niet al te hoog en kon ik makkelijk betalen. Vanaf 1 januari ben ik 70 geworden, de premie ging met grote sprongen omhoog, de euro stort in elkaar en ik moest bijna 150.000 baht per jaar aan premie betalen. En dat voor "ingoing-patient". En ik was elk jaar voor minimaal 30.000 baht aan medicijnen voor mijn ogen kwijt. Dus bijna 200.000 baht op jaarbasis. Met een "Jan Modaal" pensioen en AOW
Zou ik een goede toekomstvoorspeller geweest zijn, was mijn kostje hier gekocht. Had ik geen verzekering nodig.![]()
![]()
![]()
![]()