Eindelijk een resultaat

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Gesloten
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Eindelijk een resultaat

#121 Bericht door prajak » dinsdag 12 oktober 2010, 17:22

Weekers is van Weert, potverdrie. Dus een goed mens. Kan niet anders. En hij heeft geen zakelijke banden met een eigen bedrijf zoals destijds de landelijk doorgebroken heer Jos van R uit Roermond, en de heer Jan Kees de Jager (CDA) die, zoals we ons herinneren, niet onbesproken het kabinet Balkje 4 in kwam.

Kijk, op de afdeling poenzaken hebben we nu zuinige mensen nodig. Duitenberg was een zuinige kanjer maar hadden we niet ooit een supersuperzuinige minister van poenzaken ? Was dat Zijlstra ? In de tijd Den Uyl ?

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10298
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Eindelijk een resultaat

#122 Bericht door RuudThai » vrijdag 15 oktober 2010, 17:37

Ha! versterking voor Koppejan en Ferrier:

CDA krijgt derde criticus in de fractie

Uitgegeven: 15 oktober 2010 09:42 NU.nl
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2010 09:42

DEN HAAG - De CDA-fractie krijgt een derde lid dat moeite heeft met samenwerking met de PVV in het nieuwe kabinet. Jack Biskop keert terug in de fractie na het vertrek van CDA-Kamerleden naar het kabinet.

Biskop zegt in de GPD-bladen dat hij een moeilijke tijd heeft gehad toen hij de knoop door moest hakken.

''Met het regeerakkoord kan ik wel leven. Ik houd me vast aan wat Maxime Verhagen zei: dat de fractie zowel de minderheid als de meerderheid van het congres vertegenwoordigt.'' Op het CDA-congres in Arnhem stemde 32 procent tegen regeringsdeelname.
---------------
Dit is een nieuwe criticus/dissident.
Er komen in de plaats van 4 naar het kabinet vertrekkende fractieleden nieuwe 2e Kamerleden uit de "wachtkamer". Daarbij zitten Van Bochove en Omtzigt, die al eerder kritisch waren t.o.v. de PVV en de samenwerking daarmee. Maar die zijn nog niet uit de kast gekomen (misschien met vakantie o.i.d.?) en wel deze Biskop.
Nu dus 3 kritische CDA-ers en misschien binnenkort wel 5! Dat gaat de goede kant op richting de vertegenwoordiging van de 32 % die op het CDA-congres tegen de samenwerking met de PVV stemden.

Wilders zal zich toch een beetje moeten inhouden om al deze critici niet tegen de haren in te strijken en daarmee zijn harde immigratiestandpunten afgewezen zien worden.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Eindelijk een resultaat

#123 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 15 oktober 2010, 18:40

RuudThai schreef:Ha! versterking voor Koppejan en Ferrier:

CDA krijgt derde criticus in de fractie

Uitgegeven: 15 oktober 2010 09:42 NU.nl
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2010 09:42

DEN HAAG - De CDA-fractie krijgt een derde lid dat moeite heeft met samenwerking met de PVV in het nieuwe kabinet. Jack Biskop keert terug in de fractie na het vertrek van CDA-Kamerleden naar het kabinet.

Biskop zegt in de GPD-bladen dat hij een moeilijke tijd heeft gehad toen hij de knoop door moest hakken.

''Met het regeerakkoord kan ik wel leven. Ik houd me vast aan wat Maxime Verhagen zei: dat de fractie zowel de minderheid als de meerderheid van het congres vertegenwoordigt.'' Op het CDA-congres in Arnhem stemde 32 procent tegen regeringsdeelname.
---------------
Dit is een nieuwe criticus/dissident.
Er komen in de plaats van 4 naar het kabinet vertrekkende fractieleden nieuwe 2e Kamerleden uit de "wachtkamer". Daarbij zitten Van Bochove en Omtzigt, die al eerder kritisch waren t.o.v. de PVV en de samenwerking daarmee. Maar die zijn nog niet uit de kast gekomen (misschien met vakantie o.i.d.?) en wel deze Biskop.
Nu dus 3 kritische CDA-ers en misschien binnenkort wel 5! Dat gaat de goede kant op richting de vertegenwoordiging van de 32 % die op het CDA-congres tegen de samenwerking met de PVV stemden.

Wilders zal zich toch een beetje moeten inhouden om al deze critici niet tegen de haren in te strijken en daarmee zijn harde immigratiestandpunten afgewezen zien worden.

Uit de kast komen. :shock: En dat in de CDA tweedekamer fractie. Zouden ze dat weten bij het bestuur? En hoe staan ze er tegenover? ;) :lol: :lol:
Live your dream, don't dream your life.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Eindelijk een resultaat

#124 Bericht door Mart » zaterdag 16 oktober 2010, 03:09

Als er één schaap over de dam is, volgen er meer. :?
Citaat:
'We hebben te lang met een bord op ons hoofd gelopen met daarop: "Weg met ons".' Hij pleit daarom voor een terugkeer naar de oorspronkelijke waarden van de sociaal-democratie en roept op tot zelfvertrouwen. "

Nee .... niet de Telegraaf :roll:

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... arlijk.htm
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10298
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Eindelijk een resultaat

#125 Bericht door RuudThai » zaterdag 16 oktober 2010, 08:07

Mart schreef:Als er één schaap over de dam is, volgen er meer. :?
Nou Mart, je krijgt gelijk...... :lol:
En ze komen inderdaad uit de kast, niet als homo, wat Wouter geloof ik dacht, maar als criticus van kabinet Wilders-1:

Opvolgers CDA kritisch over PVV

Van onze verslaggevers Yvonne Doorduyn, Ron Meerhof − 15/10/10, 21:30 De Volkskrant

DEN HAAG - Met het aantreden van het kabinet schuift de CDA-fractie een paar graden op naar links én in de richting van de PVV-kritische Kamerleden Ad Koppejan en Kathleen Ferrier. Drie critici en een regelrechte tegenstander van samenwerking met Geert Wilders nemen de plaatsen van nieuwe kabinetsleden in.

Van degenen die naar het kabinet vertrekken - Maxime Verhagen, Jan Kees de Jager, Joop Atsma en Marja van Bijsterveldt - gelden zeker de eerste drie als hardliners die enthousiast de samenwerking met Wilders aangaan.

Daarvoor in de plaats komen Bas-Jan van Bochove, Maarten Haverkamp, Pieter Omtzigt en Jack Biskop. Van Bochove en Omtzigt hebben zich in het openbaar eerder zeer kritisch uitgelaten over samenwerking met de PVV, Haverkamp deed dat in kleinere kring. Jack Biskop wond er geen doekjes om: hij stemde op het CDA-congres van anderhalve week geleden tégen het nieuwe kabinet.

Zie verder: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Pol ... -PVV.dhtml

Dus nu al 6 critici waarvan 3 echte tegenstanders die op het CDA-congres tegengestemd hebben.
Dat er nog maar veel pro's mogen verdwijnen en veel anti's in de CDA-fractie komen, dan worden de poten onder de stoel van Verhagen c.s. vanzelf weggezaagd :shock: :ugeek: :mrgreen: .

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Eindelijk een resultaat

#126 Bericht door dutch » zaterdag 16 oktober 2010, 08:12

RuudThai schreef:
Mart schreef:Als er één schaap over de dam is, volgen er meer. :?
Nou Mart, je krijgt gelijk...... :lol:
En ze komen inderdaad uit de kast, niet als homo, wat Wouter geloof ik dacht, maar als criticus van kabinet Wilders-1:

Opvolgers CDA kritisch over PVV

Van onze verslaggevers Yvonne Doorduyn, Ron Meerhof − 15/10/10, 21:30 De Volkskrant

DEN HAAG - Met het aantreden van het kabinet schuift de CDA-fractie een paar graden op naar links én in de richting van de PVV-kritische Kamerleden Ad Koppejan en Kathleen Ferrier. Drie critici en een regelrechte tegenstander van samenwerking met Geert Wilders nemen de plaatsen van nieuwe kabinetsleden in.

Van degenen die naar het kabinet vertrekken - Maxime Verhagen, Jan Kees de Jager, Joop Atsma en Marja van Bijsterveldt - gelden zeker de eerste drie als hardliners die enthousiast de samenwerking met Wilders aangaan.

Daarvoor in de plaats komen Bas-Jan van Bochove, Maarten Haverkamp, Pieter Omtzigt en Jack Biskop. Van Bochove en Omtzigt hebben zich in het openbaar eerder zeer kritisch uitgelaten over samenwerking met de PVV, Haverkamp deed dat in kleinere kring. Jack Biskop wond er geen doekjes om: hij stemde op het CDA-congres van anderhalve week geleden tégen het nieuwe kabinet.

Zie verder: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Pol ... -PVV.dhtml

Dus nu al 6 critici waarvan 3 echte tegenstanders die op het CDA-congres tegengestemd hebben.
Dat er nog maar veel pro's mogen verdwijnen en veel anti's in de CDA-fractie komen, dan worden de poten onder de stoel van Verhagen c.s. vanzelf weggezaagd :shock: :ugeek: :mrgreen: .

En dan ?????????
Maak ons eens wat wijzer Ruud!
(je bent overigens het woord "bruin" vergeten in je post.Slippertje??)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10298
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Eindelijk een resultaat

#127 Bericht door RuudThai » zaterdag 16 oktober 2010, 08:19

dutch schreef:En dan ?????????
Maak ons eens wat wijzer Ruud!
(je bent overigens het woord "bruin" vergeten in je post.Slippertje??)
Een beetje variatie moet je erin houden toch?
Maar goed, als de poten onder de stoel van onze superjezuiet Maxime Verhagen worden weggezaagd, dan zal het rollatorkabinet Dino-1 het niet lang meer volhouden omdat dan alle bruine voorstelletjes worden afgeschoten door de kritische CDA-fractie. En Blondy dat natuurlijk niet pikt.
Goed zo :?: :?: :?: ;) :lol:

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Eindelijk een resultaat

#128 Bericht door Mart » zaterdag 16 oktober 2010, 08:25

RuudThai schreef:
Nou Mart, je krijgt gelijk...... :lol:
De Übermensch van onze tijd is de linkse mens

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... e-mens.htm

'We hebben te lang met een bord op ons hoofd gelopen met daarop: "Weg met ons".'

http://www.fd.nl/artikel/20506905/ex-in ... atieproces

Het leugenachtige sprookje van Halsema,
Femke is de Koningin van de groep. Femke Halsema is de linkse Koningin.

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... m?rss=true
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10298
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Eindelijk een resultaat

#129 Bericht door RuudThai » zaterdag 16 oktober 2010, 08:34

Elsevier verwordt ook steeds meer tot een ultrarechts pamflet. Vroeger ook rechts, maar wel kwalitatief, nu duidelijk hijgend achter Wilders aan rennend.
De column van deze schrijver is erg gemakzuchtig kort door de bocht en stuitend populistisch. :evil:

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Eindelijk een resultaat

#130 Bericht door Mart » zaterdag 16 oktober 2010, 08:40

RuudThai schreef:Elsevier verwordt ook steeds meer tot een ultrarechts pamflet. Vroeger ook rechts, maar wel kwalitatief, nu duidelijk hijgend achter Wilders aan rennend.
De column van deze schrijver is erg gemakzuchtig kort door de bocht en stuitend populistisch. :evil:
Doet wel zeer he :?:

Maar er is nog hoop:

Stond in de Telegraaf, maar lees het maar in de Volkskrant :?

'De idealen die ik eens huldigde zijn teloor gegaan en ik ben tot het besef gekomen dat ze moreel bankroet zijn', schrijft W. Het streven om een islamitische staat te realiseren is volgens hem 'op een totale mislukking uitgelopen'.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... e-af.dhtml

.... dus ......
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10298
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Eindelijk een resultaat

#131 Bericht door RuudThai » zaterdag 16 oktober 2010, 08:43

Mart schreef:'De idealen die ik eens huldigde zijn teloor gegaan en ik ben tot het besef gekomen dat ze moreel bankroet zijn', schrijft W.
Wordt Wilders Wijzer? :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10298
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Eindelijk een resultaat

#132 Bericht door RuudThai » zaterdag 16 oktober 2010, 08:59

RuudThai schreef:
Mart schreef:'De idealen die ik eens huldigde zijn teloor gegaan en ik ben tot het besef gekomen dat ze moreel bankroet zijn', schrijft W.
Wordt Wilders Wijzer? :lol: :lol: :lol:
Hij zal wel wijzer moeten worden want:

108 Teletekst za 16 okt
***************************************
Bewindsvrouw heeft dubbel paspoort

***************************************
` Staatssecretaris Veldhuijzen van
Zanten-Hyllner van Volksgezondheid
heeft een dubbel paspoort.Ze is geboren
Zweedse en heeft behalve de Nederlandse
ook de Zweedse nationaliteit.Dat is
opmerkelijk omdat de PVV van Geert
Wilders geen bewindspersonen met een
dubbel paspoort wil.

Wilders zei in 2007 dat het hem niet
alleen om paspoorten van moslimlanden
gaat "Als de heer Aboutaleb een blonde
kuif had gehad en een Zweeds paspoort"
zou hij ook bezwaar hebben gemaakt.

Het nieuwe kabinet wil volgens het
regeerakkoord het aantal dubbele
paspoorten zoveel mogelijk beperken.
***************************************

Hahaha, ik lach me een kriek, wat een onzin met die dubbele paspoorten!
Haantje Wilders zal nu toch weer moeten inbinden! :mrgreen:

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Eindelijk een resultaat

#133 Bericht door dutch » zaterdag 16 oktober 2010, 09:24

Ruud,ik wacht nog op antwoord op mijn vraag: en dan ?????

een andere coalitie ??
nieuwe verkiezingen??
???
???
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Eindelijk een resultaat

#134 Bericht door Wouter_Udon » zaterdag 16 oktober 2010, 10:03

RuudThai schreef:Elsevier verwordt ook steeds meer tot een ultrarechts pamflet. Vroeger ook rechts, maar wel kwalitatief, nu duidelijk hijgend achter Wilders aan rennend.
De column van deze schrijver is erg gemakzuchtig kort door de bocht en stuitend populistisch. :evil:
Het is jammer dat je verhalen van de andere kant altijd maar weer achteloos terzijde schuift met algemeenheden zonder inhoudelijk zaken te weerleggen.
Live your dream, don't dream your life.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Eindelijk een resultaat

#135 Bericht door Mart » zaterdag 16 oktober 2010, 10:56

RuudThai schreef:
Mart schreef:'De idealen die ik eens huldigde zijn teloor gegaan en ik ben tot het besef gekomen dat ze moreel bankroet zijn', schrijft W.
Wordt Wilders Wijzer? :lol: :lol: :lol:
Naar begrijp Groenlinks dat wel :?: :?
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gesloten

Terug naar “Off Topic”