Mart schreef:CITAAT:jumbo schreef:Jumbo rukt graag dingen uit zijn verband en maakt graag van een mug een rasgenoot om zodoende voor de door verliefdheid en liefdesroes gestuurde halfblinden onder ons de grenzen en kenmerken wat eenvoudiger aan te geven....
Het geen raad of advies dat te doen, en je kennis van de regio en auteurs niet verkeerd, maar het was meer lyrisch en beeldend bedoeld dan werkelijk...
Je moet mijn berichten wat meer lezen, dan komt dat gevoel vanzelf...![]()
Echter er zit altijd wel een kern van waarheid in veel van mijn berichten....maar een goed lezer heeft een half oor nodig.. toch?
Het eerste de beste meisje/jonge vrouw wat (beroepshalve) om aandacht vraagt worden ze gelijk en beetje verliefd, niet vreemd in een land waar je alleen komt/woont vol vreemden die een totaal andere taal spreken en levenswijze hebben...
Als de dame(s) daarna om geld vragen voor voedsel, goederen, ouders, kind, huis, opa/oma, school voor neefjes en nichtjes, medicaties voor de kwai, kunstmest en noem maar op dan schrikken ze wakker en vluchten naar de volgende waar ze denken; 'dit gebeurt me niet meer'
Einde CITAAT.
Spreek je nu uit ervaring![]()
![]()
![]()
..... of van horen zeggen
![]()
![]()
![]()
Is dat voldoende antwoord???Jumbo rukt graag dingen uit zijn verband
Maar nee, het is niet mijn persoonlijke ervaringen, mijn ex, want ik begrijp dat je graag die reden wilt weten die je overigens best had mogen en kunnen vragen wanneer we elkaar PB-den,smsten of persoonlijk spraken, heeft nooit anders dan geld gevraagd voor haarzelf en haar dochter...
de scheiding had een andere reden.... je kan me alsnog een PB sturen, sms-en, bellen of je geduld bewaren tot 30 juli. Mocht je voor die tijd bezwijken (onder meer onder deze onmenselijke druk) dan bel ik je nog effe snel