100% natuurlijke vitaminepillen

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: 100% natuurlijke vitaminepillen

#106 Bericht door prajak » zondag 29 december 2013, 06:22

Workpermit ? Ik denk dat je strikt genomen 'handelsagent' bent en voor eigen rekening werkt zonder werkgever/werknemer verhouding. Dan is er geen werkvergunning mogelijk. Tenzij je een bedrijf opricht met alle chicanes van dien.

Misschien beter op de naam van de Thaise partner. Want vergeet niet, registratie als ondernemer betekent aandacht van de Thaise fiscus en ik weet niet of iedereen daar blij mee is.....

RuudThai
Expat
Expat

#107 Bericht door RuudThai » zondag 29 december 2013, 07:46

Ais schreef:Tevens heb ik meer aan mensen die hun kritiek onderbouwen waardoor ik er een andere visie op kan krijgen waardoor er bij mij ook nieuwe vragen opkomen...
Ik kijk hier op BVN toevallig net naar het programma Kassa met een uitgebreid item over de wel of niet noodzaak van het gebruik van vitaminepreparaten.
Een hoogleraar voedingsleer vindt multivitaminen overbodige onzin en bovendien bij gebruik van meer dan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid in veel gevallen schadelijk. Het door de meeste mensen gedachte "Baat het niet dan schaadt het niet" klopt van geen kanten, het overmatige gebruik kan nare bijwerkingen veroorzaken. En overmatig gebruik zit in veel vitaminepreparaten ingebakken, soms zit er honderden keren de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid in.
Dus wat Ais op pagina 1 schreef: "Kyani is geen medicijn, maar het zijn vitamines en geen synthetische vitamines. Die kunnen wel gevaarlijk zijn als je daarvan te veel inneemt. Maar dat is iets heel anders. Je kunt ook nooit teveel vitaminen innemen want een teveel wordt gewoon door het lichaam afgevoerd. Niemand is namelijk slecht geworden van een teveel aan vitamines en mineralen." is gewoon onwaar maar wijt ik aan onwetendheid van Ais. Er is bovendien geen verschil tussen natuurlijke en synthetische vitamines, zelfs kunnen de synthetische beter zijn.

De betrokken hoogleraar gaf ook aan dat je eigenlijk geen multivitaminen hoeft te kopen aangezien onze voeding tegenwoordig zó hoogwaardig is en daarmee zó vitaminerijk dat je geen aanvulling meer nodig hebt. Alleen in speciale gevallen heb je een gerichte aanvulling nodig, zeker niet met multivitaminen maar met één bepaalde vitamine gericht op het manco dat je hebt.

Ik zou Ais aanraden om maar even via 'Programma Gemist' deze aflevering van Kassa te gaan bekijken, misschien dat hem de schellen van de ogen vallen en hij een andere visie op de zaak krijgt..... :thumbsup:

brake034
Expat
Expat

#108 Bericht door brake034 » zondag 29 december 2013, 08:18

Veel beginnend ondernemers zijn volledig overtuigd van hun product en willen de negatieve kant daarvan niet horen.
Welkom is kritiek die hun mening ondersteund en versterkt maar negatieve kritiek wordt niet gewaardeerd.
Opvallend is dat slechts weinig startende ondernemers veel kennis over hun klanten hebben.

Toen ik mijn eigen zaak opzette was een van de eerste dingen waar iedereen om vroeg het business plan.
Voor een MLM business wordt over het algemeen niet gevraagd naar een business plan.
Sterker nog, de oprichters/toplaag zou daar sterk tegen zijn, het druist namelijk in tegen de principes van MLM verkoop.

Het inspelen op het ego, het snel rijk willen worden is de drijfveer van de meeste participanten en de kracht van MLM.
Ze vergeten vaak dat niet het product de markt maakt maar de klanten, bij MLM is het product secundair en ondergeschikt aan de opbouw van de MLM. Ga je de MLM in je vrienden- en kennissenkring promoten dan weet je zeker dat je er een heleboel gaat verliezen!

Hier een interessante wiki over MLM: http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing
Zie vooral de paragraaf over inkomen.
Marcel

henk177
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#109 Bericht door henk177 » zondag 29 december 2013, 08:37

Brake034 ::Jou gedachten kloppen voor 100%.
Ga je de MLM in je vrienden- en kennissenkring promoten dan weet je zeker dat je er een heleboel gaat verliezen!

Kai (mijn vrouw ) had inderdaad een paar vriendinnen die voor Amway werken maar ze wil daar absoluut niet meer heen omdat ze volgens haar nergens anders meer over kunnen praten als over hun Amway en de bergen goud en geld die ze verdienen .Ook hun bezoek hier word niet meer op prijs gesteld omdat ze altijd een koffer vol met spullen bij zich hebben die ze hier proberen te slijten .

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”