Briljant? Niks briljant want voor die 1000 baht heb je zeker weer zo'n dom PSI-kastje aangeschaft? Terwijl je voor 200 baht meer een GMM-kastje had en dan vanavond live Ajax-Feyenoord had kunnen zien!prajak schreef:Ik ben zo brilliant! Heb het geniale
idee gekregen eens naar BVN te kijken in de andere kamer en daar was het in orde. Dus eerst maar eens 3 cm van de antennekabel geknipt en weer aangesloten: weer slecht. Toen de kastjes verwisseld: alles in orde. Nieuw kastje gekocht voor 1.000 baht en nu overal BVN piekfijn in orde.
BVN ontvangst
Moderator: Loempia
- RuudThai
- Expat
Re: BVN ontvangst
-
- Volwaardig lid
En hoe lang is dat gratis ? Dit schreef jij...
"...Zoals ik al schreef zend Fox die wedstrijd live uit en Fox is nu op GMM sinds een paar dagen. Sports Plus zit op kanaal 326. Momenteel kun je hem nog bekijken maar binnenkort gaan de Fox zenders achter de decoder en moet je ervoor betalen. Ik ga dat mijn vrouw volgende week eens laten informeren wat dat kost..."
Dus voor een paar wedstrijden maar ?
"...Zoals ik al schreef zend Fox die wedstrijd live uit en Fox is nu op GMM sinds een paar dagen. Sports Plus zit op kanaal 326. Momenteel kun je hem nog bekijken maar binnenkort gaan de Fox zenders achter de decoder en moet je ervoor betalen. Ik ga dat mijn vrouw volgende week eens laten informeren wat dat kost..."
Dus voor een paar wedstrijden maar ?
- sunbird
- Expat
Ruud Schreef "En Sunbird, Ajax is nu al 3 x achter elkaar kampioen geworden, je gunt het nou toch wel eens aan een ander?"
Het antwoord is NEE, hoe kun je zo'n vraag stellen aan een Amsterdammer
? of misschien Pec Zwolle
Daarbij te bedenken dat Ajax ook wel eens een puntje gunt aan een ander en toch weer kampioen worden
Wat uitzendingen van Fox betreft het lijkt mij niet dat Murdoch (Fox) iets voor niets weggeeft, op een of ander manier zul je toch moeten dokken.
Nu zijn er genoeg knapen op lijn die er wel een slaatje uit willen slaan, BV de aanbiedingen gratis naar True te kijken met een Decoder ( nu via Laos)die je moet kopen en die
ze bij je thuis ook komen installeren , jaja het werkt even en dan staat je beeld op zwart en je bent je geld kwijt, in Pattaya kunnen ze je er alles van vertellen.
Nee gewoon de eerlijke weg bewandelen, ik ken er hier ook een paar die het hebben geprobeerd.
Voor mijzelf gesproken ik blijf er niet voor thuis , ik zie later wel de samenvatting, en als Ajax verliest slaap ik nog net zo goed

Het antwoord is NEE, hoe kun je zo'n vraag stellen aan een Amsterdammer

Daarbij te bedenken dat Ajax ook wel eens een puntje gunt aan een ander en toch weer kampioen worden

Wat uitzendingen van Fox betreft het lijkt mij niet dat Murdoch (Fox) iets voor niets weggeeft, op een of ander manier zul je toch moeten dokken.
Nu zijn er genoeg knapen op lijn die er wel een slaatje uit willen slaan, BV de aanbiedingen gratis naar True te kijken met een Decoder ( nu via Laos)die je moet kopen en die
ze bij je thuis ook komen installeren , jaja het werkt even en dan staat je beeld op zwart en je bent je geld kwijt, in Pattaya kunnen ze je er alles van vertellen.
Nee gewoon de eerlijke weg bewandelen, ik ken er hier ook een paar die het hebben geprobeerd.
Voor mijzelf gesproken ik blijf er niet voor thuis , ik zie later wel de samenvatting, en als Ajax verliest slaap ik nog net zo goed

- RuudThai
- Expat
Dat GMM kastje heeft in ieder geval de module erin om de GMM-kanalen te ontvangen. Sommige daarvan zijn free on air, dus kunnen ook door andere merken worden ontvangen, sommige zijn free on air maar exclusief voor de GMM gebruikers en er is een deel waarvoor je moet gaan betalen.
Nu de Fox-kanalen er bij de GMM bij zijn gekomen heb je in ieder geval de keuze of je eredivisiewedstrijden live wilt volgen. Dat heb je niet bij de PSI-ontvangers.
En zolang de Fox-kanalen gratis worden getoond (meestal een maand o.i.d.) heb je ze voor die 200 bahtjes meer.
En mogelijk ook de WK-wedstrijden in 2014.
Nu de Fox-kanalen er bij de GMM bij zijn gekomen heb je in ieder geval de keuze of je eredivisiewedstrijden live wilt volgen. Dat heb je niet bij de PSI-ontvangers.
En zolang de Fox-kanalen gratis worden getoond (meestal een maand o.i.d.) heb je ze voor die 200 bahtjes meer.
En mogelijk ook de WK-wedstrijden in 2014.
- Herbergier
- Volwaardig lid
True Vision zend de wedstrijd ook uit, fox Sports Plus is bij True op kanaal 136, maar ook alleen achter een decoder met een betaalkaartje, maar dan minimaal het Gold HD abonnement van 1413 baht per maand of het Platinum abonnement van 2000 baht per maand.
http://www.truevisionstv.com/package.aspx?id=38
http://www.truevisionstv.com/package.aspx?id=38
Alles van waarde is weerloos.
- sunbird
- Expat
En Ajax wint met 2-1 , zo hoort dat 

- RuudThai
- Expat
Dankzij de versierde schwalbe-strafschop van Fischer die geel had moeten hebben daarvoor! Dan was het gewoon een gelijkspelletje geweest want scoren lukte ook al niet erg best.sunbird schreef:En Ajax wint met 2-1 , zo hoort dat

- RuudThai
- Expat
"Tussen zondag 20 uur en maandag 20 uur ben ik hier voorzichtig...Ik wil graag genieten van het voetbal op maandagavond om 19 uur. Dat verklappen, 'waar hep dat nou voor nodig' zou een BN-er zeggen, de heer Johan C. Ja, inderdaad, een foeballer......"
doceert Prajak in zijn huidige onderschrift.
Tja, als je je beter had laten informeren over de mogelijkheden en/of minder krenterig was geweest (200 baht
) dan had je ook op zondagavond al kunnen meepraten over het die dag gespeelde voetbal!
De GMM-Z settopbox heeft precies dezelfde ontvangst als die van PSI met als extra de speciaal voor GMM-kijkers gereserveerde kanalen. Dat zijn enkele vrije zender en verder zenders die op betaling worden geleverd. Zoals de Fox-zenders die momenteel nog gratis worden getoond. Behalve de sport- en voetbalzenders zitten daar ook enkele filmkanalen bij, eentje met louter actiefilms en andere met gevarieerder aanbod.
En wie weet heeft GMM volgend jaar weer de licentie om de WK voetbal in Brazilië uit te zenden, net als het EK van vorig jaar. Als je je PSI-kastje nu omruilt voor een GMM dan hoef je volgend jaar dat niet aan te schaffen.
doceert Prajak in zijn huidige onderschrift.
Tja, als je je beter had laten informeren over de mogelijkheden en/of minder krenterig was geweest (200 baht

De GMM-Z settopbox heeft precies dezelfde ontvangst als die van PSI met als extra de speciaal voor GMM-kijkers gereserveerde kanalen. Dat zijn enkele vrije zender en verder zenders die op betaling worden geleverd. Zoals de Fox-zenders die momenteel nog gratis worden getoond. Behalve de sport- en voetbalzenders zitten daar ook enkele filmkanalen bij, eentje met louter actiefilms en andere met gevarieerder aanbod.
En wie weet heeft GMM volgend jaar weer de licentie om de WK voetbal in Brazilië uit te zenden, net als het EK van vorig jaar. Als je je PSI-kastje nu omruilt voor een GMM dan hoef je volgend jaar dat niet aan te schaffen.
- Herbergier
- Volwaardig lid
Het is hier weer mis met BVN, de ontvangst is weer zeer slecht.
Alles van waarde is weerloos.
-
- Volwaardig lid
In Pattaya geen probleem,zelfs het beeld en geluid lijken bijna synchroon te gaan.......
Ron.

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
-
- Volwaardig lid
Klopt, Herbergier, vanavond weer strepen maar niet permanent. Ik ga me weer in het BVN forum melden.
Ruudthai, ik zie volgend jaar wel wat ik doe. De WK kan ik in de morgen kijken dus ik denk dat ik een ding ga kopen. Als het er volgend jaar tenminste weer is.
Ruudthai, ik zie volgend jaar wel wat ik doe. De WK kan ik in de morgen kijken dus ik denk dat ik een ding ga kopen. Als het er volgend jaar tenminste weer is.
-
- Volwaardig lid
Als je de moeite neemt de bvn site te bezoeken en te gaan naar 'forum' en dan 'azie' en dan 'problemen phuket' dan zie je een grafiekje staan met de kracht van het signaal boven Thailand. Als je het scherm wat groter zet met control-plus kun je jouw woonregio bekijken.
Ik zal aan een iets grotere schotel moeten, zegt men, 2,20 tot 2,30 m diameter maar ja, is dat beschikbaar ? En soms is BVN perfect, en daarna komen de streepjes weer.....
Weet iemand of je een wire-mash disk, ik zeg maar gaatjesdisk, van tijd tot tijd met een schuursponsje moet afdoen ? Spic and span erbij misschien ? Of 'pein in me leif' zeep ?
Ik zal aan een iets grotere schotel moeten, zegt men, 2,20 tot 2,30 m diameter maar ja, is dat beschikbaar ? En soms is BVN perfect, en daarna komen de streepjes weer.....
Weet iemand of je een wire-mash disk, ik zeg maar gaatjesdisk, van tijd tot tijd met een schuursponsje moet afdoen ? Spic and span erbij misschien ? Of 'pein in me leif' zeep ?

-
- Volwaardig lid
Het is suizend tienduizend
Maar het is nog even beven.
Grote schotel is natuurlijk bij mij altands erg lang bekend.
Heb er een van 180 cm en na klachten toen ik dat ding pas had werd dat vermeld door de installateur
Basispakket is de kleinst mogelijke schotel voor die ontvangst.
Als je dat niet wil moet je tegen meerkosten of later een grotere schotel kopen.
Montage gaat ook niet echt meer met een beugel boven de 180 cm diameter moet je gaan denken aan een zwaardere constructie.
Niet gezegd dat alles dan wel altijd in orde is.
Mag het dit jaar afkloppen geen last soms eens een suizende tienduizende van een seconde..

Maar het is nog even beven.

Grote schotel is natuurlijk bij mij altands erg lang bekend.
Heb er een van 180 cm en na klachten toen ik dat ding pas had werd dat vermeld door de installateur
Basispakket is de kleinst mogelijke schotel voor die ontvangst.
Als je dat niet wil moet je tegen meerkosten of later een grotere schotel kopen.
Montage gaat ook niet echt meer met een beugel boven de 180 cm diameter moet je gaan denken aan een zwaardere constructie.
Niet gezegd dat alles dan wel altijd in orde is.
Mag het dit jaar afkloppen geen last soms eens een suizende tienduizende van een seconde..

-
- Volwaardig lid
Ik heb net het BVN forum aangevuld.
Als het signaal gelijk blijft kan ik met mijn 1.80 m disk alles ontvangen en BVN uitstekend zien. De storing is niet permanent, althans bij mij, dus dan mankeert er toch niks aan mijn schotel ?
Ik heb NIETS aan storinggevers in de buurt. Allemaal lage huizen, nauwelijks industrie, vrij uitzicht van de schotel, top van de heuvel, geen elektriciteitscentrale, geen trafo's en zelfs geen travo's.....
Ik doe dus even niks en wacht af wat men kan bijstellen aan de storing. Ik heb een 3m gaatjesdisk gehad en die had ook storing. Die heb ik weggedaan want was veel te windgevoelig, stond boven het dak te kijken terwijl ik nu een constructie op de aarde heb.
Als het signaal gelijk blijft kan ik met mijn 1.80 m disk alles ontvangen en BVN uitstekend zien. De storing is niet permanent, althans bij mij, dus dan mankeert er toch niks aan mijn schotel ?
Ik heb NIETS aan storinggevers in de buurt. Allemaal lage huizen, nauwelijks industrie, vrij uitzicht van de schotel, top van de heuvel, geen elektriciteitscentrale, geen trafo's en zelfs geen travo's.....

Ik doe dus even niks en wacht af wat men kan bijstellen aan de storing. Ik heb een 3m gaatjesdisk gehad en die had ook storing. Die heb ik weggedaan want was veel te windgevoelig, stond boven het dak te kijken terwijl ik nu een constructie op de aarde heb.
- v@go
- Volwaardig lid
En de hoogspanning van je buurman? Of is die nog niet klaar?
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก