Je mag dan een geoefend moterrijder zijn,maar relaxed rijden is er in Thailand niet bij,en doe maar normaal met je snelheid want de situatie inschatten hebben ze hier nog nooit van gehoord,ze gaan hier links en rechtsaf zonder het aan te geven en aan een moterrijder hebben ze maling,de meeste rijbewijzen zijn hier gekocht,al wordt het met die rijscholen die nu hier en daar oprijzen wel iets beter,en sorry hoor Genesis maar de opmerking dat je met een 500 cc twee cylinder wordt verzocht het fietspad op te zoeken in Holland is een beetje stoere taal,het is momenteel zo in Holland dat je bijna al nergens meer te hard kunt rijden de bekeuringen liegen er niet om en met drank op rijden is zogoed als niet meer te doen.genesis schreef:Vandaag aangeschaft in de grote shoppingmall van Chiang Mai, waarbij mijn vriendin wel heel kritisch over was (en ze had gelijkop zekere hoogte), maar ze vraagt me wel steeds wat ik gelezen heb heb whahahahaha.
Maarrrr na de eerste 40 bladzijden gelezen te hebben herkennen we ons zelf er niet in erg in, ende tips die worden gegeven, hebben we eigenlijk vanuit "common sense' (ghegheghe een 'Red flag' waarschuwing uit het boek als je deze term gaat gebruiken) zelf al toegepast.
Maar we zullen er nog vaak om lachen alswel vechten, dan ook waarschijnlijk wel kunnen bevestigen dat sommige tips best wel eens handig kunnen zijn, maar daar moeten we nog meer voorlezen.
Btw links op de achtergrond van het boek de gehuurde motorfiets (Honda CBR 500), het is een 2 pitter, ondanks dat die nieuw is (1600 km op de teller), is dit een 'koffiemolen' zonder veel pit, mag blij zijn als je hier 150 a 160 mee kan halen.
Ik weet dat het zat is voor Thailand, maar in Nederland moet je hier niet mee aankomen, word je vriendelijk verzocht het fiestpad op te zoeken![]()
(rij zelf al meer dan 20 jaar motor en mijn houdige fiets heeft 150 pk)
Genesis
Ik rij zelf al 50 jaar moter dus wat dat betreft kom je net kijken,en nogmaals zoals Prajak zegt doe nu rustig aan voor je het weet steken ze je in de fik en is je nieuwe vriendin gelijk weer weduwe als zij tenminste het ongeluk overleefd.
En dan wordt het hoofdstuk Genesis afgesloten van nu hij kon leuk schrijven maar luisterde voor geen 5 cent.Probeer dat te voorkomen.