traag
- Jim
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
-
- Veel ervaring
-
- Site Admin
- Contacteer:
Nieuws vanuit het systeembeheer
Gisteren heb ik nogmaals een klacht neergelegd bij het systeembeheer, met name ten aanzien van de snelheid.
De uiteindelijke update van de fora zal uiterlijk begin volgende week plaatsvinden. Komende dagen wordt de nieuwe server geïnstalleerd en getest. De conversie van het forum zal eind deze week of begin volgende week plaatsvinden. Hierbij zal het forum en tijdje offline zijn. Op het moment dat ik de tijd/datum weet zal ik dat zo spoedig mogelijk kenbaar maken.
Als het goed is zal na de conversie het forum weer optimaal functioneren.
Tevens zal bij de komende update een aantal veranderingen plaatsvinden omdat er wordt overgegaan naar een nieuwe versie van het forum en database structuur. Dit zal wellicht tot gevolg hebben dat sommige onderdelen en mogelijkheden zullen veranderen.
Chang
De uiteindelijke update van de fora zal uiterlijk begin volgende week plaatsvinden. Komende dagen wordt de nieuwe server geïnstalleerd en getest. De conversie van het forum zal eind deze week of begin volgende week plaatsvinden. Hierbij zal het forum en tijdje offline zijn. Op het moment dat ik de tijd/datum weet zal ik dat zo spoedig mogelijk kenbaar maken.
Als het goed is zal na de conversie het forum weer optimaal functioneren.
Tevens zal bij de komende update een aantal veranderingen plaatsvinden omdat er wordt overgegaan naar een nieuwe versie van het forum en database structuur. Dit zal wellicht tot gevolg hebben dat sommige onderdelen en mogelijkheden zullen veranderen.
Chang
-
- Veel ervaring
-
- Volwaardig lid
-
- Expat
Re: traag
Het is nog immer traag, de header staat er eigenlijk gelijk maar dan moeten gegevens uit de database worden gevist en dat duurde bij deze thread 45 seconden tot de pagina totaal zichtbaar is. En die traagheid zal blijven als er niet naar een eigen server word omgeschakeld.Duiker schreef:Hmm...het woord "traag" komt niet meer voor...
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven
-
- Volwaardig lid
De snelheid bij het normaal ophalen van dit forum en de postings lijkt verbeterd, echter ik ondervind regelmatig vertraging bij het posten van een bericht dat vaak heel traag of helemaal niet doorkomt.
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Het zal ongetwijfeld nog sneller kunnen, maar mij hoor je niet meer klagen. De snelheid is prima.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.