Dan schat ik dat over 70 jaar de Mia Noi ook in Nederland is ingeburgerd.
Moderator: Loempia
Je vergeet iets Willem een goeie houd haar bek tegen je dicht ook als je geen gelijk hebt.khonkaen schreef:over het algemeen gesproken, hoe herken je een 'goeie' thaise vrouw ?
zij rookt niet, drinkt niet, kan lekker koken en is gek op kinderen..
dit is natuurlijk geen garantie , maar meer een richtlijn om je een beetje in de goeie richting te krijgen ,,
willem
Mannen zijn over het algemeen dommer dan vrouwen..Ik denk dat Phra gelijk heeft. Veel Thaise bardames zijn een heel stuk slimmer dan menig Farang. Farang is aardig ting tong om in het sluwe toneelspel van de Thaise barvrouw te trappen....
perry schreef:Je vergeet iets Willem een goeie houd haar bek tegen je dicht ook als je geen gelijk hebt.khonkaen schreef:over het algemeen gesproken, hoe herken je een 'goeie' thaise vrouw ?
zij rookt niet, drinkt niet, kan lekker koken en is gek op kinderen..
dit is natuurlijk geen garantie , maar meer een richtlijn om je een beetje in de goeie richting te krijgen ,,
willem![]()
dus moeten ze altijd hun mond dicht houden?? laten we wel zijn 99% van de mannen (Thongdee uitgezonderdkhonkaen schreef: maar haar mond dichthouden heeft met 'senioriteit' te maken ..
een ouder iemand heeft meer gelijk dan een jonger iemand..
willem
Ik heb heel veel van mijn grootvader geleerd, waar of niet waar, gelijk of ongelijk, maar ik hield mijn BEK dicht.jumbo schreef:ik vond het ook al de stelling van de eeuwMart schreef:khonkaen schreef:
een ouder iemand heeft meer gelijk dan een jonger iemand..
willem![]()
![]()
![]()
![]()
8) 8)
heb jij effe mazzel Mart![]()
J
Perry,perry schreef:Een goeie thaise vrouw leeft niet alleen van jou geld maar maakt zelf geld een goeie thaise is geemanicipeerd maar daar schort het nog bij velen aan.
Een goeie thaise is gelijk aan een nederlandse en die hoef je niet te onderhouden die onderhouden zich zelf dat is in mijn ogen een goeie en dat andere uitschot wat uit de bar komt daar van ga je naar de kloten en financieel onderuit.
Maar sommigen denken dat dat uit de bar de ware liefde is pfffff![]()
![]()